Jump to content
IGNORED

AVF 1.9 TDi Trzęsie silnikiem i autem co jakiś czas.


soften

Recommended Posts

W niedzielny dzionek mam wielką prośbę możecie zerknąć na moje Logi i ewentualnie napiszcie jakie jeszcze zrobić. Problem jest taki iż telepie na wolnych obrotach autem wtryski są po czyszczenie liqui moly diesel spülung ale nic nie pomogło niestety. Z góry dzięki za odpowiedzi.

http://vaglog.pl/log_213810.html-- statyczne 023

http://vaglog.pl/log_213809.html--statyczne 018

http://vaglog.pl/log_213808.html--statyczne 013

http://vaglog.pl/log_213801.html- dyn. 013

http://vaglog.pl/log_213799.html- dyn. 018

http://vaglog.pl/log_213800.html- dyn, 023.

Link to comment
Share on other sites

Acha ale z tych nic nie wynika ? jakie jeszcze zrobić ?

Link to comment
Share on other sites

Może to dwumasa już klęknęła, bo to typowy objaw jak telepie na wolnych

Link to comment
Share on other sites

te logi ktore wstawiłes sa ok pompki masz zdrowe. AWX/AVF słynie z nierównej pracy, przyczyn moze byc wiele, poduchy, plecionka, dwumas, lub wałek i szklanki. Wibracje są stałe czy nie regularne ?????

Link to comment
Share on other sites

Wibrację są nie regularne co jakiś czas tak szarpnie silnikiem przyglądałem się silnikowi i wygląda to tak jak byś podszedł do silnika i szturchnął go bujnie nim lekko i zaraz pracuje równo. Synchronizacje rozrządu grupa 4 pozycja 4 mam 1.1 auto odpala dobrze. Objawy uszkodzenia dwumasy czyli np: stukanie czy szarpanie nie występują, ale jednym z objawów uszkodzenia dwumasy jest podobno nie równa przerywana praca silnika i i u mnie właśnie jest taki objaw ale jak wcisnę sprzęgło w czasie wibracji to nic to nie pomaga :(

Link to comment
Share on other sites

Synchro przestaw na -0.6 - 0 ale cudów nie ma, tak jak pisałem avf/awx maja taka przypadłość, sprawdź wałek.

Link to comment
Share on other sites

Acha oki zrzucę pokrywę obejrzę i wrzucę zdjęcia tu na forum.

Link to comment
Share on other sites

Odświeżam temat. Mam podobny problem, trzęsie silnikiem na wolnych obrotach. Wstrząsy są nie regularne. Robiłem skany VCDSem lecz żadnych anomaliów nie zaobserwowałem. Jedynie co to wyskoczył jeden błąd 17994. Z tego co wyczytałem jest to błąd związany z poduchami silnika. Czy możliwe, że wadliwie działająca poducha mogłaby powodować takie wstrząsy?

Dodam, że silnik pracuje ładnie, równiutko, bez żadnych stuków, jedynie co to te nieregularne drgania.

Link to comment
Share on other sites

tak moze byc od tego.

Link to comment
Share on other sites

Mam to samo...błąd 17944...trzęsie budą niemiłosiernie jakbym siedział na pralce...obroty stałe silnik pracuje równo, wałek szklanki zmienione 30tys temu, dwumas ze sprzęgłem 10tys temu...nieunikniona wymiana poduch?? jednej dwóch??

Link to comment
Share on other sites

Wymien poduszki pod silnikiem.

Link to comment
Share on other sites

W ciemno nie wymieniaj najpierw kanał i na odpalonym trzeba oblukać

Link to comment
Share on other sites

Jutro wbijam na kanał zobaczyć co i jak...ale na 99% poduszki..komputer wypluł błąd 17994...ale lepiej sprawdzić jeszcze ręcznie...

Dawidos1991, zobaczyłeś co jest grane?

Link to comment
Share on other sites

Koledzy u mnie też trzęsie silnikiem tylko że objawy sa takie gdy auto pochodzi około 10minut i się rozgrzeje. Wtryski czyszczone sa ok dwumasa też. A i trzęsienie ustaje gdy włącze klime oraz podgrzewanie tylnej szyby . Co to może być i jaki koszt?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...