Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 TDI AFN] - prośba o analizę logów


Gość Michał

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zauważyłem ostatnio że moje auto straciło na dynamice,objawy takie ze czasami (ostatnio częsciej) na trzecim biegu cięzko sie wkreca w obroty. Jako że niedawno zakupiłem interfejs zrobiłem skan i wyskoczył błąd 00575.

Zrobiłem testy dynamiczne kanałów 003 i 011,nie wiem czy dobrze (pierwszy raz). Robiłem wszystko wg. wskazówek pokazanych na filmie Baskeciora,z tym że nie dałem rady wkręcic do 4500rpm bo go zamuliło :/ , zaś dzisiaj rano na trzecim biegu z pedałem w podłodze szła jak szalona.

Zobaczcie czy da sie z tego cos odczytac:

e1377496493514c2m.jpg b3b659be8394f047m.jpg

edit by: zdeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, masz eleganckiego notlaufa i robiłeś na nim logi.

Błąd 575 ? Już się bierz z ruszanie sztangą od turbiny, bo widać, że kierownice Ci się upiekają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko od góry jest podejscie do rozruchania :a4fan:

Thx Zdeniu :564:

W takim razie biore się za to od kopa, muszę tylko jeszcze zwerbować jakiegoś pomagiera, bo z tego co wyczytałem to może potrwać dłuższą chwilę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, to może trochę potrwać, poza tym kup se jakiś odrdzewiacz i psikaj tam.

zawsze sie zastanawialem gdzie psikac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miejscu gdzie pracuje ramię, oby jak najwięcej wlazło.

WD40 nie jest tak żrący jak odrdzewiacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez kierownice sa od strony goracej wiec popsikaniem nic nie zdziałasz tak sobie mysle a tam gdzie sztanga wchodzi do obydowy od strony chlodnej to raczej malo prawdopodobne ze cos to pomoze :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wziąłem sie za rozruszanie kierownic, nie były aż tak zapieczone bo sztangą dało sie ruszyć bez wiekszego oporu, ale poruszałem dobre kilkadziesiąt razy.

Zrobiłem logi, auto szło juz lepiej niż poprzednio,aczkolwiek jeszcze go przydusiło przy ok 3200rpm podczas pomiarów.Pojeździłem później jeszcze trochę ostrzej i już było dużo lepiej,do 4500 rpm na 3 biegu wkręcała sie szybciutko, niestety po wykonaniu skanu znowu wyrzuciło błąd 00575.

Spójrzcie na te logi:

logidz.jpg Snap1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...