Skocz do zawartości
IGNOROWANY

duże spalanie, brak podcisnienia przepustnicy


Dawidos-1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam audi a4 z 1998r z silnikiem 1.8 125km

Wydawało mi się, że moje audi pali za dużo 10-11l/100km bez rożnicy czy w mieście czy na trasie co też mnie zdziwiło.

Na diagnostyce u mechanika wyskoczyły błędy z przepustnicą jak się później okazało zrzucony był węyk od podćiśnienia więc założyłem go z powrotem jednak teraz auto delikatnie faluje na wolnych obrotach ( 700-1100 ) ale wydaje mi się że spalanie delikatnie spadło.

Za co odpowiedzialny jest ten wężyk podciśnienia i czy możliwe, że po jego założeniu auto pali mniej czy to tylko efekt placebo ?

Co może być powodem falujących obrotów ?

Co mogę jeszcze sprawdzić w związku z dużym spalaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyk ten zapewne idzie do regulatora ciśnienia PB na listwie wtryskowej :) Jeżeli chodzi o spalanie zrób logi sondy i wstaw je :) Dodatkowo uzupełnij profil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam możliwości podłączenia auta do komputera.

Natomiast wyczyściłem dziś przepustnice przy czyszczeniu okazało się, że jeden z weżyków jest peknięty nie mam nowego więc na szybko go po kleiem auto odpaliło po całej operacji i ładnie pracuje ale po odpaleniu stopniowe zaczybają rosnąć oroty od 900 idę powoli w górę. Czego to może być prztczyna, może to się dizać przez łapanie lewego powietrza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiązany wymiana wężyków i odłączenie na pare godzin aku za adoptowalem ponownie i śmiga aż miło. spalanie zeszło na 9l

Teraz mam jeszcze jedno pytanie. Przy 100km/h i 5 biegu obroty wynoszą 2800-2900. Czy to normalne czy nie bardzo ?

Edytowane przez Dawidos-1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem ten plastik i nadal silnik pracuje żle a mianowicie po dodaniu gazu zchodzi na niskie obroty tak niskie że aż światła przygasają i ponownie wraca do 900 obrotów i tak kilka razy weże od podciśnienia zostały wymienione czy to może wina jakiegoś czujnika bo najprawdopodobniej na chwile obecną nie możliwe jest to że łapie lewe powietrze wszystko co możliwe zostało już przejrzane kończa mi sie już pomysły co to morze być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłeś wszystkie węże przy przepustnicy ? Jeżeli tak to spróbuj odpiąć aku na pare dobrych godzin i później adaptacja, ja robiłem jakieś 5-6 razy i dopiero zaskoczyło za to porawa niesamowita ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z wężykiem wychodzącym od przepustnicy, który jest połączony z listwa wtrysku paliwa. Na tym odcinku wstawiony jest trójnik. Wężyk wychodzący z tego trójnika leży sobie nigdzie nie podłączony. Gdzie powinien być podłączony?

Obrazek

mih2kl.jpg

Edytowane przez chesterman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam lpg, ale nie widzę żadnego połączenia z systemem LPG.

Czy to ma być tak luzem czy to nie było potrzebne mechanikowi do jakiegoś pomiaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporzy ktoś na moje zdjecie nie wiem co tu powinno byc podłaczone proszę o pomoc http://postimg.org/image/uygun4sgp/

Powinno być to podłączone z regulatorem ciśnienia na listwie PB.

Mam lpg, ale nie widzę żadnego połączenia z systemem LPG.

Czy to ma być tak luzem czy to nie było potrzebne mechanikowi do jakiegoś pomiaru?

Nie do pomiaru tylko podejrzewam że do LPG było kiedyś potrzebne, podłącz ten wężyk bezpośrednio pod regulator ciśnienia na listwie PB i będzie git :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale już do listwy mam podłączony jeden wężyk czyli co mam dać trójnik i podłaczyć pod tamten przewód


rozwiazanie jest taki powinna być tylko gumowa zaslepka :)_ pozdrtawiam wolne miejsce miałem przy korektorze ssącym przy grubym wężyku do serwa bodajże nie chce wprowadzić w błąd obok tego przewodu gumowa zaślepka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku (fotka z zerwanym wężykiem) chodziło o podłączenie do regulatora od instalacji LPG. Podłączone i jest git :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...