Jump to content
IGNORED

[B5 AFB] Brak mocy HELPPPP


malinzgora
 Share

Recommended Posts

Witam

Jestem nowy duzo czytałem i szukałem i nie moge sie odniesc do zadnego postu.

Wiec tak mam A4 2.5 TDI od miesiaca czasu. Zauwazyłem ze mam problem z przyspieszaniem ale nie zawsze.

Byłem na kompie u mechanika i powiedział ze nie widzi tutaj nic złego.

Od faceta którego kupowałem powiedział tak: przepływa zminiona od jakiegos nowszego modelu ale niby sie zgadza na Vagu nie pokazuje nic złego, pompa po regeneracji, i przestawiony poczatkowy kat wtrysku.

Objawy jakie odczuwam w czasie jazdy sa dziwne raz ciagnie od niskich obrotów a czasami wogóle nie ciagne.

Nie wiem co mam zrobic z tym problemem od czego zaczać??? Nawet 1.9 TDI na 1/4 mili mnie łyka bez problemu.

Co radzicie?

Link to comment
Share on other sites

Logi dynamiczne robiłeś?

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj zrobiłem tak wracajac z pracy odłaczyłem przepływke i wydaje mi sie że ciagnie lepiej od poczatku obrotów i ma lepsze pszyspieszenie. Wymieniłem wszystkie filtry paliwa olej i powietrza.

Jutro postaram sie zrobic logi. I umówiłem sie ze znajomym ze podmienie przepływke na chwile i zobacze co bedzie sie działo.[br]Dopisany: 20 Październik 2008, 16:45_________________________________________________Witam

Logi zrobię dopiero w piatek :)

Lecz mam jeszcze jedno pytanie do was które bardzo mnie nurtuje.

Czytałem trochę na forum i myślę ze to jedna z tych rzeczy zawór N75 albo przepływak albo kierownice turbiny.

Przepływke odłączyłem i zrobiłem jazdę próbną lecz to może złudzenie ale jakby trochę lepiej.

Jeżeli to kierownice łopatek to? Mam wrazenie ze od 2500 lub 2800 dostaje takiego walnięcia w plecy jakby od dopiero pewnych wyzszych obrotów dostawał kopa, czy można wykluczyć usterkę kierownic łopatek.

I jeżeli chodzi o zawór N75 to gdzie on jest i jak można sprawdzić czy działa on poprawnie, bo kolega login nie pamiętam pisał na forum ze usterka zaworu N75 to 99% utrata mocy.

Dodam jeszce ze na vagu pokazuje mi błedy 575 i 65535

Bardzo proszę o odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

575 to przeladowanie turbiny, albo kierownice stoja (zreszta przy 2200 auto nie przyspiesza, a powinno) albo N75 wlasnie.

65535 to blad sterownika ABSu

Link to comment
Share on other sites

575 to równie dobrze może być niedoładowanie :) zalezy z jakim rozszerzeniem masz ten kod.

Link to comment
Share on other sites

zacząłbym od sprawdzenia szczelności wszystkich tych rur i wężyków gumowych :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Witam

Zrobiłem logi moze ktos zerknąć kto sie na tym zna??

003oo3.jpg

011qo5.jpg

003011dynamoe3.jpg

001003004yg7.jpg

Z góry dzieki za pomoc i opinie :) pozdrawiam

[br]Dopisany: 31 Październik 2008, 19:48_________________________________________________Nikt mi nie pomoże???

Link to comment
Share on other sites

Cierpliwości - dziś jest Dzień Wszystkich Świętych więc normalni ludzie chodzą zapalać znicze na groby bliskich , a nie analizują logi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...