Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ASN katalizatory


dżejki

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Ktoś może wycinal w swojej b6 katalizatory w tym silniku, mam pytanie odnośnie strony technicznej, ile katalizatorow jest na wydechu i jaka jest średnica montażowa abym nabył strumienice.

Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, lecz czy bez strumienicy nie będzie smierdziec w aucie spalinami,a powyżej 4k obrotów dźwięk z wydechu nie będzie metaliczny?

Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a

Edytowane przez dżejki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu ma śmierdzieć ? strumiennice się sprawdzały w hondach ;) ale jeśli chcesz założyć to czemu nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo jestem laikiem i doszły do mnie takie słuchy ze bez katalizatora dochodzi dźwięk wysypanych gwoździ do puszki, czy ty wycinales kata?

Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ja wycinałem katalizator , mam wstawiony dp , u mnie poza tym że troszke lepiej turbo słychać to zmiany w dzwięku nie ma , nie wiem jak u ciebie bo by nie masz turba ale odstawiam że tez by sie nie wiele zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację! Po weekendzie jedziemy ciąć :)

Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a

Katy wycięte, lecz dźwięk silnika strasznie się popsuł, potrzebuje rady jakie tlumiki końcowe założyć, miltec? Magnaflow?

Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będe zakładał WM sport , bardzo ładnie wyglądają i są z nierdzewki . Powiedz czy czujesz jakąś różnice w przyspieszeniu po wycięciu katów ? I może wiesz jaka jest średnica montażowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach