stiwi50 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 W tej chwili mam założone na aucie 235/45/17 chce zmienić na 215/50 mam do kupienia tanio tylko przód i tył rożny. Myślicie ze komfort bedzie gorszy lub spalanie większe przez to ze sa inne na przodzie i inne na tyle ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Kupuj i zakładaj. Aby na jednej osi nie było różnych opon. No i nie pchaj się w opony starsze niż 5 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Myślicie ze komfort bedzie gorszy lub spalanie większe Wręcz odwrotnie. Komfort się poprawi i spalanie delikatnie spadnie. To idealny zamiennik 235/45/17 Też mam 215/50 i jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiwi50 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Tak ale chodzi mi o to jeśli opony beda rożne z przodu i z tylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Różne opony tył i przód nie wpłyną na komfort i spalanie. Jedynie ich stan (wyząbkowanie) lub chińska rzeźba bieżnika ( choinka) może powodować hałas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiwi50 0 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Na profilu 45 samochód jest juz nisko ( opona od nadkola) na profilu 50 nie bedzie mi ocierac o nadkola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Podaj ET felg i typ zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiwi50 0 Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Zawieszenie seryjne ET 43 Zdjęcia jak siedzą na profilu 45 http://www66.zippyshare.com/v/E3as96d3/file.html http://www66.zippyshare.com/v/2JmGks3K/file.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 W czym widzisz problem? Do nadkola masz jeszcze kilometr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiwi50 0 Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Ok. A gdyby Założyć 215/55r17 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Bez przesady to już balon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiwi50 0 Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Pytam bo tamte poszły :/ a gdybym chciał założyć 16-stki to ET musze miec takie lub podobne do tych co mam e tej chwili (43) . ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Jak zmieniasz komplet na 16", to co za różnica, jakie ET? Polecam 35. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 16 czy 17 ET możesz brać to samo. Tylko, że 16 to kołpak i ginie kompletnie w B5. Szukaj 17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się