marcelinho 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 witam.jak w temacie .mam przerwany kabelek idący do czyjnika N 108 i pytanie czy muszę dać autko do pompiarza i wymienic czujnik czy może jest na nim kostka i po wypieciu zlutuje przewody?Wg VAGa błąd 01269 zawór początku wtrysku- ciągły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Kolego...Dobrze by było byś uzupełnił sobie profil to wiele mówi o jaki samochód chodzi -silnik- rocznik To ważne info dla pomagających ....W Twoim przypadku to tylko domysł ...Nawet w wątku nie ma nic na temat Twojego silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 bardzo przepraszam kiedyś wszytsko było teraz rzeczywiście ale...już uzupełnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Już mi się trochę popieprzylo coś tych wszystkich informacji.po kolei .po 1 błąd 01269 błąd regulacji dawki paliwa.mechanik od pomp stwierdził uszkodzenie czujnika elektromagnetycznego który to Bosch kosztuje min 400 zł. I co ma z tym wszystkim wspólnego N108 bo mnie się wydawało ze to to jest tam z tyłu w pompie gdzie mam urwany kabelek Czy to jest to samo???chyba nie?! Nr tego zaworu Boscha to 0 281 002 647??czy uszkodzenie jego czy wiązki do niego prowadzącej da efekt mula i klekotu? I jeszcze jedno- dzwoniłem do jednego co robi pompy pod Siedlcami i twierdzi ze zaworek podejdzie z innych pomp. Po co mu numer bo chyba jeśli jest nr części to później może być zona po złożeniu pompy. Z drugiej strony czujnik mają używke za 50zl a nowy 400.tylko chciałbym raz na zawsze zamknąć ten temat jak juz zaczną robić a nie się bujać po kolejnych magikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 OLIVER: N108, to zawór regulacji dynamicznego kąta wyprzedzenia wtrysku. Pomyliłeś z N109. Co do objawów o których pisze autor tematu, to jak najbardziej przerwa z obwodzie zasilania będzie powodować objawy muła i klekot, bo ECU nie wysteruje zaworu przestawiacza kąta. Kabelek bez problemu przylutujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 OLIVER: N108, to zawór regulacji dynamicznego kąta wyprzedzenia wtrysku. Pomyliłeś z N109. Tak to prawda pomyliłem zawory... dzięki Kolego Łukasz .za sprostowanie ...Przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Dzięki za podpowiedzi zanim w takim razie Niunia pójdzie do pompiarza spróbuję zlutowac przewód od czujnika. Tylko jak zlutowac bez wyjęciu czujnika jak kabel jest upierdzielony przy nim samym. Wyjęcie pompy =ustawienie wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Żeby odkręcić N108 nie trzeba demontować pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Ale żeby wymienić czy może zlutowac zawór elektromagnetyczny 0 281 002 647 juz trzeba wyjąć pompę ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Ale żeby wymienić czy może zlutowac zawór elektromagnetyczny 0 281 002 647 juz trzeba wyjąć pompę ?! Hmm już sam nie bardzo kumam po podanym przez Ciebie numerze o jaki zawór Ci chodzi Według etki w tym roczniku jest inny numer zaworu Ty, razem ja myslę że o dobrym zaworze piszę ,i o ten zawór Ci chodzi Popatrzyłem u siebie i powiem Ci tak ....żeby sie przewód przerwał od tego zaworu sam to jest mało prawdopodobne no chyba ze ktoś coś tam kombinował i urwał na siłę .Na końcu tego przewodu jest kostka (trzy pinowa ) mniej więcej .pod plastikową rurą dolotu zobacz tam na stan pinów czy są czyste jak to wygląda Co do demontażu tego zaworu bez wyciągania pompy to....Koledzy wyzej skromnie opisują to .... . Ja tego nie demontowałem ale...... Ja jak bym musiał to robić to bym spróbował .Jest tam ciasno .na pewno trzeba by było zdemontować filtr paliwa by uzyskać lepszy dostęp ,potem zgrabne rączki i do dzieła według rysunku to chyba są tam dwie srubki które trzeba odkręcić i zawór mozna wysynąć z pompy Myslę ze to jest do opanowania ....Tu masz foto moze Ci to coś pomoze .... [/url]">http:// Edytowane 1 Maja 2015 przez OLIVER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Zaraz zrobię zdjęcie i będzie pewność który to. A nr tego elektrozaworu podał pompiarz doszedł po numerze pompy 0 460 404 969 Zaraz zrobię zdjęcie i będzie pewność który to. A nr tego elektrozaworu podał pompiarz doszedł po numerze pompy Zaraz zrobię zdjęcie i będzie pewność który to. A nr tego elektrozaworu podał pompiarz doszedł po numerze pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się