eaglent Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Witam,Miałem problem z mocą na zimnym silniku, założyłem nową przepływke i niby czuć różnice ale możecie dokładnie sprawdzić? na dniach wrzucę dla porównania log ze starej. No i czy turbina lekko nie doładowuje czy mi się wydaje? dokładnie przy 2,6k rpm, ogólnie myślałem, że było to spowodowane zapieczonymi kierownicami bo skok sztangi to jakies 0,7cm. http://vaglog.pl/log_215201.html
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Panowie ile razy trzeba pisać ze logi robi sie pojedynczo.... Turbo nie bije dobrze, żądane cisnienie osiąga dopiero przy 3500 rpm, po mojemu masz mega dziure w dolocie. Puki masz problem z turbem przepływka bedzie głupieć i z logów za wiele nie zobaczymy.
majdanos Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 napisz na pw to dam ci link jak sprawdzac logi zeby okreslic stan przeplywki.
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Nic nie sprawdzisz skoro powietrze idzie w eter...... Jak diagnozować przepływke z logów nie jest zadną tajemnicą, temat jest podwieszony od 2012r i jest w nim opisane krok po kroku jak diagnozować głowne podzespoły. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/
majdanos Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Faktycznie dobry temat ale znalazlem na google inny z konkurencyjnej strony wiec dlatego nie podawalem Jutro biore sie za czyszczenie oby to cos dalo bo narazie kiepsko z zielonymi u mnie pozdrawiam
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Uważaj na śruby kolektor - turbo, podczas rozpoławiania turba zwróć uwage aby równo sie rozchodziło bo mozesz wygiąć wirnik. Jak juz rozpołowisz zaznacz sobie górną strone pierscienia sterującego kierownicami bo czesto gesto ludziska upychają go odwrotnie.
eaglent Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) No dobra, skoro dziura w dolocie to gdzie szukać przyczyny? węże podciśnienia wymieniłem dosłownie wszystkie, opaski dokręcone wszystkie włącznie z tymi do intercoolera, co jeszcze moge sprawdzić? A i dlaczego logów nie można robić w grupach? No i jeszcze jedno pytanie, dla mojego typu silnika jeszcze mapsensor jest umieszczony w ecu, a od ecu idzie wężyk do zaworka n18 tak powinno być? dodam, że z zaworem mam błąd 01265 i nijak moge go usunąć, podmieniałem i to nic nie zmieniło. Edytowane 1 Maja 2015 przez eaglent
lukaszooo Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 - dziura w przewodzie - logi robimy pojedynczo ze wzgledu na klatkowanie vag w ciagu sekundy robi powiedzmy klatke jesli logujesz 3 grupy na raz wyniki kazdej grupy sa zapisywane co 3 sekundy w twoim logu pełen zakres obrotów to 10 pozycji. - jak wygląda schemat podcisneinia nie pamietam, wiem ze do ecu jest pociągniety przewód aby czujnik badał wartość podcisneinia bardzo czesto zapycha sie olejem i wchodzą kwiatki.
eaglent Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 Hmm, sprawdzę jeszcze raz a możliwe jest żebym miał pomieszane w przewodach podcisnienia i dlatego takie cyrki sie zrobiły?
lukaszooo Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Przyjedz do mnie na warsztat to ci powiem co jest nie tak jasnowidzem nie jestem. Po mojemu masz dziure jak to sprawdzić nie chce mi sie pisac kazdemu osobno.
eaglent Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 No ciekawe podejscie masz do pomocy na forum ale dobra, sprawdzę dolot jeszcze raz i wrzuce logi.
lukaszooo Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 podpinasz się do dolotu i kompresorem pompujesz układ- gdzie syczy tam dziura......................................
eaglent Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Znalazłem tu dziure: http://oi59.tinypic.com/2sbl56v.jpgto jest chyba przewód od odmy, jak lekko przycisne to się rozwarstwia, ale to chyba nie ma nic do rzeczy, tak to wszędzie nie słuchać powietrza. Edytowane 1 Maja 2015 przez eaglent
lukaszooo Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 No chłopie miej troche jaj, kto przez neta powie ci gdzie masz dziurę i co masz zrobić zeby nie wydać złotówki ?????
eaglent Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 Nikt dlatego obadałem całe auto i nic nie znalazłem dlatego pytam się na forum w czym może być przyczyna, bo powiesz dziura w dolocie, ja powiem że jednak nie ma dziury i będzie tak w kółko
lukaszooo Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Kompresorem dmuchałes ????? jesli podejrzewasz ze jest dziura to na odpalonym silniku psikaj w to miejsce plakiem, jesli silnik wskoczy na obroty masz pewnść ze jest dziura, mozna tez bawic sie wodą z mydłem ale jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest kompresor i plak.
eaglent Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 No i wszystko jasne, psikne plakiem i się okaże. Kolego, dzisiaj zapiąłem kompresor w króciec od węzyka do mapsensora, pompuje pompuje i nic, zero cisnienia, w dodatku nie syczy nigdzie, co może byc nie tak?
lukaszooo Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 miałes dmuchac w rure od filtra powietrza uszczelnioną szmata a nie w wężyki do ecu, tak moze uszkodzić czujnik.
eaglent Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 Nienie, czujnik odpiąłem i prosto w dolot dmuchałem, ale dobra, teraz zrobie jak mówisz, bo coś ciekawego usłyszałem, jak przygazuje i odpuszcze gaz to syczy powietrze i całkiem możliwe, że faktycznie jest ta dziura, dzięki za podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się