Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN analiza logów przepływki i turbo


eaglent

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Miałem problem z mocą na zimnym silniku, założyłem nową przepływke i niby czuć różnice ale możecie dokładnie sprawdzić? na dniach wrzucę dla porównania log ze starej. No i czy turbina lekko nie doładowuje czy mi się wydaje? dokładnie przy 2,6k rpm, ogólnie myślałem, że było to spowodowane zapieczonymi kierownicami bo skok sztangi to jakies 0,7cm. http://vaglog.pl/log_215201.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ile razy trzeba pisać ze logi robi sie pojedynczo.... Turbo nie bije dobrze, żądane cisnienie osiąga dopiero przy 3500 rpm, po mojemu masz mega dziure w dolocie. Puki masz problem z turbem przepływka bedzie głupieć i z logów za wiele nie zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie sprawdzisz skoro powietrze idzie w eter...... Jak diagnozować przepływke z logów nie jest zadną tajemnicą, temat jest podwieszony od 2012r i jest w nim opisane krok po kroku jak diagnozować głowne podzespoły.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie dobry temat ale znalazlem na google inny z konkurencyjnej strony wiec dlatego nie podawalem ;) Jutro biore sie za czyszczenie oby to cos dalo bo narazie kiepsko z zielonymi u mnie ;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważaj na śruby kolektor - turbo, podczas rozpoławiania turba zwróć uwage aby równo sie rozchodziło bo mozesz wygiąć wirnik. Jak juz rozpołowisz zaznacz sobie górną strone pierscienia sterującego kierownicami bo czesto gesto ludziska upychają go odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, skoro dziura w dolocie to gdzie szukać przyczyny? węże podciśnienia wymieniłem dosłownie wszystkie, opaski dokręcone wszystkie włącznie z tymi do intercoolera, co jeszcze moge sprawdzić? A i dlaczego logów nie można robić w grupach? No i jeszcze jedno pytanie, dla mojego typu silnika jeszcze mapsensor jest umieszczony w ecu, a od ecu idzie wężyk do zaworka n18 tak powinno być? dodam, że z zaworem mam błąd 01265 i nijak moge go usunąć, podmieniałem i to nic nie zmieniło.

Edytowane przez eaglent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- dziura w przewodzie

- logi robimy pojedynczo ze wzgledu na klatkowanie vag w ciagu sekundy robi powiedzmy klatke jesli logujesz 3 grupy na raz wyniki kazdej grupy sa zapisywane co 3 sekundy w twoim logu pełen zakres obrotów to 10 pozycji.

- jak wygląda schemat podcisneinia nie pamietam, wiem ze do ecu jest pociągniety przewód aby czujnik badał wartość podcisneinia bardzo czesto zapycha sie olejem i wchodzą kwiatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, sprawdzę jeszcze raz a możliwe jest żebym miał pomieszane w przewodach podcisnienia i dlatego takie cyrki sie zrobiły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjedz do mnie na warsztat to ci powiem co jest nie tak jasnowidzem nie jestem. Po mojemu masz dziure jak to sprawdzić nie chce mi sie pisac kazdemu osobno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe podejscie masz do pomocy na forum ale dobra, sprawdzę dolot jeszcze raz i wrzuce logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinasz się do dolotu i kompresorem pompujesz układ- gdzie syczy tam dziura......................................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem tu dziure: http://oi59.tinypic.com/2sbl56v.jpgto jest chyba przewód od odmy, jak lekko przycisne to się rozwarstwia, ale to chyba nie ma nic do rzeczy, tak to wszędzie nie słuchać powietrza.

Edytowane przez eaglent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopie miej troche jaj, kto przez neta powie ci gdzie masz dziurę i co masz zrobić zeby nie wydać złotówki ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt dlatego obadałem całe auto i nic nie znalazłem dlatego pytam się na forum w czym może być przyczyna, bo powiesz dziura w dolocie, ja powiem że jednak nie ma dziury i będzie tak w kółko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresorem dmuchałes ????? jesli podejrzewasz ze jest dziura to na odpalonym silniku psikaj w to miejsce plakiem, jesli silnik wskoczy na obroty masz pewnść ze jest dziura, mozna tez bawic sie wodą z mydłem ale jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest kompresor i plak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne, psikne plakiem i się okaże.


Kolego, dzisiaj zapiąłem kompresor w króciec od węzyka do mapsensora, pompuje pompuje i nic, zero cisnienia, w dodatku nie syczy nigdzie, co może byc nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałes dmuchac w rure od filtra powietrza uszczelnioną szmata a nie w wężyki do ecu, tak moze uszkodzić czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nienie, czujnik odpiąłem i prosto w dolot dmuchałem, ale dobra, teraz zrobie jak mówisz, bo coś ciekawego usłyszałem, jak przygazuje i odpuszcze gaz to syczy powietrze i całkiem możliwe, że faktycznie jest ta dziura, dzięki za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...