piotrekkul 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 witam mam problem z moim 1.9tdi a mianowicie skrzynia automat 4 biegowa przy stalej przedkosci sa ledkie szarpania na 4 biegu i zdarza sie szarpniecie z 3 na 4 bieg . pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Podczas stałej prędkości na 4 biegu falują obroty? Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkul 0 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 wlasnie nie tylko czuc letkie szarpania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Podepnij vaga i sprawdź błędy. Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkul 0 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 teoretycznie ostatnio nie bylo zadnych bledow podpinany byl pod vag wymieniany byl olej w niej i filtr a moze trzeba wyczyscic te zawory a zalany byl castrol atf dex 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Przed wymianą oleju było wszystko w porządku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkul 0 Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Nie czulem tego szarpania a moze ten olej guwniany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Ten castrol nadaje się do tej skrzyni. Zdarzają się przypadki w których po wymianie oleju w ASB pojawiają się problemy. W pierwszej kolejności masz do sprawdzenia stan oleju - potrzebujesz vaga, poziom oleju sprawdza się gdy będzie on rozgrzany do temp. 35 max. 40 stopni. Jeśli przy temp. 40 stopni nie będzie się sączył z otworu spustowego to trzeba dolać. Jeśli stan oleju jest w porządku to micha w dół i wykręcenie sterownika hydraulicznego i jego wyczyszczenie oraz diagnostyka. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 4 Maja 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkul 0 Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Ok dzieki po sprawdzam wszystko i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Gdybyś sam robił diagnostykę to tutaj masz wszystkie informacje dotyczące sterownika hydraulicznego: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/310317-automat-dzikuje-przy-zmianie-na-4/#entry4399980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkul 0 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 podlaczylem vaga i wykasowalem wartosci wyuczone i jak narazie jest wszystko w porzadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Mógłbys napisać co dokładnie zrobiłeś vagiem? Edytowane 19 Maja 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkul 0 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 tak dokladnie to kolega mi podpinal jutro sie go zapytam i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Juz mniej więcej wiem o co chodzi - o przywrócenie ustawień fabrycznych sterownika. Czyli zapisanie wartości "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkul 0 Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Tak wlasnie zrobilem i jest na razie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audimaniaka4 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam mam problem po wymianie oleju i filtra w skrzyni biegów automatyczna 4 biegowa , po wymianie oleju zdarzają się luki czasowe miedzy biegami ,co się dzieje mianowicie auto po dojechaniu do krzyżówki i naciśnięciu stop i puszczeniu nie rusza tylko po chwili i szarpnie autem później jest ok,również na skręcie i dodaniu gazu też jest luka czasowa i szarpniecie po dodaniu gazu przed wymiana nie było takiej sytuacji. Skrzynia pracowała dobrze czyżby warsztat źle coś zrobił.. Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez Audimaniaka4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Masz kabel vag żeby sprawdzić błędy w sterowniku skrzyni? Warsztat wymienił Ci tylko filtr i olej? Ruszali sterownik hydrauliczny? Skrzynia "ciągnie" tak samo jak przed wymianą oleju? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audimaniaka4 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Tak skrzynia ciągnie tak samo jak przed wymianą,dziś zakupiłem z viakena kabel diagnostyczny i sprawdzę co pokaże ,a co mechanik robił przy skrzyni to się nie dowiedziałem muszę zadzwonić i spytam się.Dziś ciekawy przypadek drugi z kolei ,dojechałem do krzyżówki noga na pedał hamulca auto stop,puszczam stop a auto stoi drugi raz na hamulec nic to samo za trzecim razem o audi rusza normalnie hmm czyżby gdzieś sygnał od hamulca nie dostawał ze już noga na hamulcu nie jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zadzwoń i pytaj czy grzebali przy sterowniku htdraulicznym. Kabel też się przyda, może coś komputer skrzyni wyłapał. To że skrzynia nie ma pełzania, nie jest powiązana z hamulcem. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audimaniaka4 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Witam podpiąłem się vagiem pod komputer i z czytał mi z skrzyni automatycznej błąd: 00526 - Brake Light Switch-F 27-00 - Implausible Signal,dodam ze w audi robili maglownice bo ciekła wymieniali ją i drugi bład z silnika :18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent, nic więcej mi nie wyskoczyło,teraz od czego zacząć by rozwiązać problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się