Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB nierówne przyspieszenie, przepustnica czy przepływa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam problem z przyspieszaniem i wolnymi obrotami. Konkretnie jak auto jest na jałowym błędu to wolne obroty po 10 sekundach stabilności ok. 850 obr. Min. Zaczynają się wahać pomiędzy 750 a 850. Podczas przyspieszania czuć ewidentne braki mocy l. Do 2 tys obr jest strasznie słaby i wyczuwalne są wahania w przyspieszanie. Po 3 tys obr idzie bardzo ładnie. Czasem obroty spadają wolno a nawet bardzo wolno, a czasem szybko nie wiem od czego to zależy. Powiem co zrobiłem już. Wymieniłem świece podłączyłem pod vaga i,widać że te obroty się wahają a podczas dodania gazu widać delikatne wachniecie przepustu powietrza właśnie przy 2000 obr. Nie zawsze ale często. Ponadto wymieniony rozrząd filtry napinacz faz z łańcuchem. Obstawiam że to przepustnica albo przepływKa. Przepustnice czysculem i adaadaptowalem. Po tej adaptacji przez.jakiś czas sam się wkręcal na obroty ale to Ustalo. Proszę o pomoc i rady. Dzieki

Edytowane przez Gość
Opublikowano

U mnie było podobnie tylko czasem wpadał tak jak by w pracę na 2 lub 3 cylindry i po wymianie przepływki wszystko w normie . Spróbuj podłożyć na chwilę od kogoś od 1.8T .

Opublikowano

Nie wiem czy to łączyć ze sobą ale czasem jak jest zimny to Przez jakiś czas 30 sek. Chodzi jakby na 3 cylindry. Po dodaniu gazu, mu przechodzi, ale po powrocie nadwozie obr. znowu to samo. Dzieje się tak bardzo sporadycznie. Problem ze nie mam od kogo pożyczyć przepływKi. Czy mogę ją jakoś sprawdzić?

Opublikowano

to ze chodzi na 3 cyl to przeplywki nie ma co brac pod uwage,podmien wszystkie cewki od sprawnego auta i zobacz jak jest

Opublikowano (edytowane)

Problem w tym że nie mam odvkogo podmienić. Czy można je sprawdzić w jakiś inny sposób? Jak ew. Objawia się usterka Cewek?

Edytowane przez Gość
Opublikowano

mozna,ale czasem jest tak ze te cewki trzeba podmienic by miec 100 % pewnosci. To jest bardzo uciazliwe,aczkolwiek mozesz zrobic tak. Niskie obroty,najwyzszy bieg i pedal do konca

Opublikowano

Ok spróbuję po pracy ale już wiem że będzie szarpać i lekko przyspieszać ;-)

Opublikowano

wymien wszystkie,wazne aby sprawne,.Ja kupilem za 100 na alledrogo 3 cewki po to by wykluczyc u siebie awarie cewek :P

Opublikowano (edytowane)

wymien wszystkie,wazne aby sprawne,.Ja kupilem za 100 na alledrogo 3 cewki po to by wykluczyc u siebie awarie cewek :P

ale to używki kupowałes? Edytowane przez Gość
Opublikowano

Tak,używane

Opublikowano (edytowane)

Tak,używane

ok sprawdzę to. Co sądzisz jeśli chodzi o Przepustnice i przepływke? Czy usterki tych podzespołów charakteryzują się czymś szczególnym? Jak je ewentualnie sprawdzić? Czy zawsze po adaptacji przepustnicy zawsze obroty same się wkrecaja przez jakiś czas? Ps. To że pali jakby na 3 cylindry dzieje się sporadycznie tak raz na 3 tygodnie. Edytowane przez Gość
Opublikowano

co do tego falowania,,jezeli przepustinca to mocno by falowalo nawet do 2 tys. A takie 850-900 to 1.8 T tak ma,nigdy nie trzyma rowno obrotów,
Co do przepływki.Logi dynamiczne powiedza prawdę

Przepływka daje tez oznaki typu szarpanie,spadek mocy itd.
logi zrob

Opublikowano

wiec, tak jak pisalem po pracy wracajac do domu wrzucilem piatke i gaz do dechy. Autko przyspieszalo bardzo powoli ( co wiadome raczej) :D lecz plynnie. Bez zadnych szarpniec itd. Najgorzej jest jak sie zagrzeje. Mam numer do kogos dobrego od robienia LOGÓW :D Dowiem sie jutro co nie co i dam zna ć. Powiedzcie tylko ile kosztuje taka usługa i ile moze trwac. Co po tym ?

Opublikowano

Jak kolega to 30 duchy mu styknie :P

Czekaj,jak się nagrzeje to co?

Opublikowano

Niestety to nie jest mój kolega ;-) a chodziło mi o to że najgorzej jest jak się zagrzeje ;-) pisze z telefonu i głupi nie zawsze dobre słowo dobierze. A najgorzej tzn. Najbardziej czuć te wahania w przyspieszaniu ;-)

Opublikowano

hmm logi zrob,bedziemy myslec

Opublikowano

Nue dawno koledze było to samo. Nie wiem jak jest a aeb jeśli masz czujnik halla na przeplywce to go podmien bo on jest odpowiedzialny za zapłon dochodzą do niego 2 wtyczki po 3 piny. Jeśli go masz to na 100% padła ci jedna z cewek a nie sprawdzisz tego zamieniając je miejscami ponieważ ingeruje w nie właśnie ten czujnik. Jest prxykrecony od góry do przepływki. Radze również sprawdzić sam czujnik n75 ponieważ tloczek w nim może się zawieszac odrazu sprawdź sobie plastikowy zaworek zaraz nad nim bo jest tam zazwyczaj dużo syfu. Przepustnica raczej odpada bo za małe wahania. Możesz też sprawdzić czujnik położenia wału który również może mieć syf i zasniedzuale styki. Nie chce wróżyć ale obstawiam cewkę

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Tak więc nie widziałem nic żeby było dokrecane w Przepustnice. Co do n75 to ponoć wszystko z nim ok. Powiedz mi jak zlokalizować i sprawdzić ten czujnik halla oraz czujnik przepustnicy, jeśli wiesz to oczywiście ;-) ps. W sobotę jestem umówiony z gościem z serwisu asortyment na diagnozę. Ponoć lebski chłopak i umie logi zrobić hehehe

Witam ponownie. Tak więc nie czekając na termin na zrobienie logów 2 tyg. :/ postanowiłem kupić kabel z oprogramowaniem vcds i zrobię se logi sam ;-) ( przynajmniej taką mam nadzieje). Dajcie znać co dodokładnie zlogowac. Będzie to mój pierwszy raz, także mam nadzieję że nie zepsuje nic. Mam link do strony z forum, jak je zrobić także myślę że dam radę. Nie znam jeszcze wszystkich bloków,ale damy radę. Wszystkie wskazówki mile widziane ;-)

Zrobiłem logi

Wątek o nich jest na tej stronce

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/319385-logi-18t-aeb-grupywitam/

Opublikowano

Przeplywke możesz wykluczyć.bo jest w miarę ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...