Skocz do zawartości

Cross

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cross

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cross

0

Reputacja

  1. Cross

    1.8 T Szarpie Falują Obroty

    Ta sonda akurat była sprawna bo golf tydzień po zakupie miał wypadek i silnik wylądował w kabinie, jak w 100 % sprawdzić sondę ? Kolejna objaw obroty falują, nie wkręci się na obroty tak jak by go dusiło i strasznie kopci na biało oraz ubywa płynu chłodzącego . Kompresja na każdym cylindrze 12 i nie spada . Uszczelka pod głowicą,czy pęknięta głowica ? Usterka zlokalizowana, padnięta turbina i przepuszczała płyn chłodniczy do kolektora dolotowego i przez to te objawy . Regeneracja turbo nowe uszczelki, filtry olej i zobaczymy jaki będzie efekt . Dzięki za pomoc . Audi do sprzedania w dobre ręce . Temat do zamknięcia . Jest na forum nowy właściciel z Klęczan ?
  2. Na allegro zestaw 1739 zł na obie głowice w zestawie wałki dźwigienki
  3. Cross

    czerwone turbo 1.8t

    Sprawdź błędy N75 jak padł u mnie to Turbo też było wiecznie czerwone po zmianie problem znikł .
  4. Obstawiał bym przepływke u mnie tak szarpało a po wymianie problem znikł tylko po numerach dobierają bo jak kupiłem od tego samego silnika to w ogóle nie chodził tylko szarpał i falowały obroty.
  5. Co to za zaworek DV ? Turbo dobrze chodzi przy nim ?
  6. Najpierw zakup nowe uszczelki, jeżeli masz pojęcie na temat mechaniki to po prosty powoli rozbieraj żeby się do niej dostać,sprawdź od razu luzy na wirniku ,
  7. U mnie było podobnie tylko czasem wpadał tak jak by w pracę na 2 lub 3 cylindry i po wymianie przepływki wszystko w normie . Spróbuj podłożyć na chwilę od kogoś od 1.8T .
  8. Cross

    1.8 T Szarpie Falują Obroty

    Dzięki ogarnę to w pierwszej kolejności, a co do lambdy na garażu leży od golfa 1.8t AGU sonda a więc może pasować ? Dodatkowo dodam że miałem ostatnio pęknięty zbiornik płynu chłodniczego i lał po złącze od sondy lambda płyn a więc może to i ona ma wadę .
  9. Cross

    1.8 T Szarpie Falują Obroty

    Świece w dzisiejszych czasach zwłaszcza te rzadkie w użyciu długo leżą na półkach w hurtowni i po jakimś czasie do niczego się nie nadają, jutro zmierzę kompresje może uszczelka pod głowicą padła, najgorsze jest to że raz chodzi normalnie a raz nie poprawnie a wystarczy zgasić i odpalić jeszcze raz . Poszukam może znajdę przyczynę . Dopiero teraz znalazłem czas na diagnostykę audi, kompresja na każdym cylindrze wynosi około 12 bar, założyłem nowe świece Bosch Platin Irid . Auto nadal ma ten sam objaw czyli czasem skaczą mu obroty około 500 - 900 rpm . Po dodaniu gazu nie reaguje trzeba go zgasić odpalić i pracuje normalnie . Przyspieszenie jest, turbo pracuje, czasem słychać dziwny świst około turbo, być może wirnik już ma luzy . Vag-com pokazuje raz na jakiś czas " zbyt duże ciśnienie doładowania " . Panowie jakieś sugestie zanim wezmę na stół turbinę ? Obstawiam jeszcze ewentualnie chwilowe rozjechanie mapy ? Lub pompę paliwa ? W następny weekend będę badał dalej .
  10. Cross

    1.8 T Szarpie Falują Obroty

    Odwróciłem zawór N75 i wszystko było w normie, ostatnio wymieniłem oringi pod wtryskami oraz odpowietrzenie silnika pod kolektorem ssącym oraz płyn chłodzący . Auto chodziło bez zastrzeżeń . Od ostatnich paru dni auto słabe , gaśnie, falują obroty, czasem po wciśnięciu gazu auto nie może wkręcić się na obroty aż w końcu gaśnie . Vag-com nie pokazuje błędów . Adaptacja przepustnicy przeprowadzona . Może ktoś wie gdzie szukać ?
  11. Cross

    1.8 T Szarpie Falują Obroty

    Cześć Posiadam audi a4 b5 1.8T quattro 1995r silnik przeszedł modyfikację : turbo K04 z audi TT wydech 2.5 cala I reszta potrzebna pod ten zabieg . Ostatnio zaczął przerywać szarpać falowały obroty, zbadałem go komputerem i wyszło N75 więc zakupiłem nowy od RS2 i nowe świece NKG do tego silnika i objaw nie zniknął auto jeszcze bardziej szarpie nie chcę na biegu jechać tylko "rzuca" silnikiem a jak już wkręci się o chodzi pięknie . Po przejechaniu 1 km zaóważyłem że kolektor wydechowy zaraz za turbo jest bardzo czerwony miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam
  12. Zawór N75 do sterowania podciśnienia do 1.8 T tylko że turbina k04 i nie wiem czy dać serie czy coś z TT ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...