Skocz do zawartości

boguki

Pasjonat
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O boguki

Informacje

  • Imię
    Martini
  • Miasto
    BP

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boguki

0

Reputacja

  1. Po wyczyszczeniu przepływomierza jak narazie jest poprawa, zobaczymy na jak długo. Egr nie jest zaslepiony więc stoi, czy zaslepienie egra poprawi dynamikę auta? Narazie nie mam dostępu do samochodu żeby wrzucić poprawne logi...
  2. Witam Pacjent jak w tytule Skoda Fabia 2007r. 1,9tdi, kod silnika BSW. Błąd, który praktycznie od razu wskakuje to 17964(Charge pressure control P1556 Negative Deviation), dodatkowo po jakimś czasie pokazuje się też 19586-Błąd EGR (P3130 Regulation range exceeded). Auto ledwo jedzie, logi dynamiczne były robione na 4 biegu, jak widać ciężko było wkręcić ją nawet na 3tys obrotów, praktycznie nie czuć że ma turbinę. Poniżej logi statyczne, BS i dynamiczne - poproszę o analizę. Statyczne gr. 0, 1, 3,, VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Statyczne gr 4, 7, 13 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Statyczne gr. 14, 18, 23 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM BS gr. 0 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM BS gr. 3 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM BS gr. 11 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dynamiczne gr. 0, 1 (log przerwany i powtórzony) Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dynamiczne gr. 3, 4 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dynamiczne gr. 8, 10 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dynamiczne gr 11 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
  3. Hmm, na ulicy go robierasz?? Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
  4. Kacper fajnie to wygląda, ja "bawię się" takimi trochę większymi lokomotywami w pkp cargo, tez dają sporo satysfakcji z jazdy:) Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
  5. W skodzie podobno juz Audi i VW nie sprawdzają darmozjady jedne. Jak jeszcze nie sprawdziles to adezwij sie na pw to dam Ci namiar na goscia z forum vw, ktory ma dostęp do historii Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
  6. To może poczekaj trochę i nie będziesz miał problemu....i 27 tys. w kieszeni:) A tak na poważnie to 27 tysi za miejsce parkingowe to chyba trochę sporo... Sam też miałem i w sumie mam podobną zagwozdkę do twojej, tyle że mój deweloper chciał 30tys za garaż podziemny...po 2 latach cena spadła do 19tys, ale chyba jeszcze trochę poczekam i albo kupię za 15 albo nie będę miał już dylematu bo nie będzie co kupić
  7. O ile się dobrze orientuję w benzyniakach to w B6 najlepsza benzynka to 1,8T, osiągi i spalanie chyba lepsze niż w 2,4 i gaz też dobrze znosi.
  8. Koledzy ja po 3 latach jazdy patelnią postanowiłem przesiąść się na większe zestawy... W styczniu skończyłem kurs na licencję maszynisty i od 1 kwietnia idę do PKP Cargo ciągać wagony:) Przede mną do samodzielnej jazdy jeszcze długa droga ale miejmy nadzieję, że się uda i jakoś okiełznam te 3000KM i kilkaset ton za sobą...
  9. http://www.filmweb.pl/film/Whiplash-2014-698847 Bardzo dobry, polecam.
  10. podłogówka - ogrzewanie podłogowe. Możesz trochę zwiększyć temp. centralnego i powinno być ok, wg moich obserwacji optymalnie na piecu powinno byc 52-55, 50 tak jak masz może być za mało przy mrozach
  11. Kolego ja co prawda mam inny piec (też dwu funkcyjny) i inny metraż ale podobnie jak u ciebie na programatorze mam 22,5 a w nocu 20,5 a na piecu jak nie ma dużych mrozów ogrzewanie mam na 53C a woda 55C chyba. W zasadzie tutaj pozostaje tylko dobre ustawienie temp. ogrzewania, jesli czujesz ze w domu szybko się grzejniki nagrzewają i w zwiazku z tym piec wylacza się na dlugo po osięgnięciu temp 23C i robi się chlodniej w mieszkaniu to trzeba temp. ogrzewania na piecu trochę zmniejszyc tak aby tylko tylko dobil do tych 23C i jak najdluzej utrzymywał zadaną temperaturę. Jeśli natomiast nie może nagrzać do tych 23C to wtedy wiadomo, musisz podkręcić temp. na piecu. Tak to wygląda z moich obserwacji.
  12. Dokladnie kasa nie najważniejsza, bo gdyby skończyło się tragicznie to wtedy każdy chroni swój tyłek i winny jest tylko kierowca... Ale może to właśnie odpowiedni czas żeby powiedzieć szefowi, że więcej się na taką jazdę nie piszesz...
  13. Kółka fajne wiadomo, ale aby wyglądały po ludzku po założeniu będzie potrzebna gleba delikatna bo inaczej fura będzie wyglądała jak koza... Spalanie delikatnie większe bo i opona szersza będzie, dziury też będzie lepiej czuć... Tutaj niestety kolego coś za coś, albo wygląd albo komfort i ekonomia:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...