Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[C5 1.8T]STAGE 2, hybryda k04, fmic, tip, quattro, 1be, 2001r.


Arcus

Rekomendowane odpowiedzi

Po przygodzie z b5 przyszły zmiany ale stajnia nadal ta sama. :wink: Tak więc trochę większy sedan, jeżdżę nim już prawie dwa m-ce. Kilka dni po zakupie okazało się, że to przekładany anglik ale wszystko działa jak w aucie europejskim i przez to pewnie nawet nie podejrzewałem, że oglądam taki samochód a podchodziłem dwa razy do niego. Na razie jestem zadowolony chociaż silnik mógłby być bardziej żwawy ;) ale wybór padł na taki przez większy komfort serwisowania niż v6 - przynajmniej dla mnie no i w razie niedoborów KM czy Nm można w nim dłubnąć :wink: Teraz o aucie:

2000r. (półlift) 234tkm, rok w kraju, jestem drugim właścicielem

1.8T awt 150KM

quattro

wymieniony olej Valvoline 5w40 i filtry

zawieszenie 1be (amorki przód mts)

koła 17'' 225/45

ciemne szyby tył

klimatronik 2-strefowy sprawny

skórzane fotele częściowo elektryczne

fis w stanie bdb

kierownica z eski

podświetlanie nóg, drzwi itp.

radio symphony, 8 głośników i sub

i takie tam inne standardy

20140921_174440.jpg

image hosting gif

20140921_174616.jpg

image upload no size limit

20140921_174736.jpg

pic host

Z planów to polerka kloszy, jakieś bardziej subtelne końcówki wydechu, chip zamiast lpg :P, koła na zimę, wymiana amortyzatorów z tyłu, może o cal większe koła na przyszły sezon i zobaczymy co dalej.

A tak było w dniu zakupu:

149384727_1_644x461_audi_a6_18t_quattro_

gifs upload

Edytowane przez Arcus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne autko. Silnik jak najbardziej ok bo przeciez mozna go sporo podkrecic ;). Szkoda troche ze anglik byl. Bezawaryjnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że sprzedający nic nie wspomniał. Ale słyszałem i na necie czytałem, że to jakaś gwarancja bezwypadkowej przeszłości bo rozbity anglik traci możliwość powtórnego zarejestrowania. Co do silnika to będę go kręcił :wink: jak tylko ogarnę to co konieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze numery LUB. Skad jestes ? Moze jakies spocik kiedys? Tez sam szukalem 1.8T Quattro z tym ze avant ale to towar deficytowy jak sie chce kupic w fajnym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze numery LUB. Skad jestes ?

Trochę z Tuszowa , trochę z Prawiednik ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to ja czesto tamtedy smigam do lublina. Moze kiedys sie gdzis spotkamy na drodze. Mam ramki A4 klubu xenon i czarna ramke grila. A tak ogolnie to granatowy avant

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam że autko było opisywane na A6 klub w tym temacie: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=67411

Co na to wszystko poprzedni właściciel bo osobiście chyba bym udusił za zatajanie takiego info - nie zwróciłeś uwagi na uchwyt na kubek po lewej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie zwracałem uwagi na ten szczegół. Szkoda, że wcześniej nie trafiłem na ten temat. Poznałem go po skrzynce bezpieczników a później po kodach wyposażenia doszedłem że to był angol. Ale to już po zakupie na moj niefart. Sprzedający pewnie nic nie wspomniał bo nie sprzedałby do dzisiaj tego samochodu. A tak ja będę mial teraz problem przy ewentualnej sprzedaży. Do dzisiaj jednak nie narzekam na samochód. Wszystko działa, szczeliny w nadwoziu jak najbardziej takie same, skóry mogły być dokładane ale zmęczone mocno nie są.

Buty na zimę już są ;-) Do tego udrożniona i naprawiona odma (kolanka, trójniki, zaworki itp.) Zobaczymy co dalej...

155208799_1_1000x700_alufelgi_5_112_16_e

post a picture

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maras, dnia 23 Wrze 2014 - 08:23, napisał:

snapback.png

Widze ze numery LUB. Skad jestes ?

Trochę z Tuszowa , trochę z Prawiednik ;-)

chyba bardziej z Prawiednik, bo pewnie bym Cie znal przynajmniej z widzenia :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Prawiednikach od ponad pół roku.;-)

Co do auta to nic sie jak na razie nie dzieje. Zrobiona cała odma bo olej puszczał przy filtrze. A tak to turbo dmucha, quattro ryje :-D

Ostatnio też montowałem zawór dv bo fabryczny sie skończył.

016_Medium.jpg

Ale ten też chyba dziwnie działa bo podciśnienie nie jest w stanie utrzymać tłoczka. Sprężyna jest ta najbardziej miękka. Tłoczek aluminiowy chodzi w dwóch oringach. Zaworki tego typu są tak zbudowane?

Korzystając z w miarę ładnej pogody między opadami deszczu wrzucam kilka aktualnych fotek.

IMG_20150517_150432.jpg IMG_20150517_150609.jpg

IMG_20150517_150008.jpg IMG_20150517_150804.jpg

IMG_20150517_150858.jpg

A tu drzwi - z takimi kupiłem, znalazłem w okolicy w kolorze i już jest cacy <okok>

20150517_130215.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za zaworek DV ? Turbo dobrze chodzi przy nim ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to jest konkretnie. Jakaś replika forge chyba. Z wymiennymi sprężynkami, może pracować jako bov lub dv. wszystko działa dobrze nawet po programie.

Korzystając z w miarę ładnej pogody między opadami deszczu wrzucam kilka aktualnych fotek.

IMG_20150517_150858.jpg IMG_20150517_150609.jpg

IMG_20150517_150008.jpg IMG_20150517_150432.jpg

A tu drzwi - z takimi kupiłem, znalazłem w okolicy w kolorze i już jest cacy <okok>

20150517_130215.jpg

[ Dodano: 2015-06-12, 18:41 ]

Wynikła kolejna duża akcja. Turbina powiedziała bye bye. Chodziła i dmuchała do samego końca.

20150601_193704.jpg

Jeżeli już trzeba to czemu nie coś lepszego od razu. Brałem pod uwagę k03s lub hybrydę. Wybrałem to drugie. No i cały konieczny zestaw niezbędnych gratów.

20150609_184119.jpg 20150609_184052.jpg

Przy okazji wyleciał wkład z katalizatora. Jedna jego część była luźna i brzęczało mi coś wcześniej na wolnych obrotach. Teraz już wiem co to było.

20150608_210309.jpg

Cała robota nawet fajna. Turbo było dość mocno skręcone z kolektorem ale się udało, no i wybicie kata to była niezła zagrywka. Do tego czyszczenie całego dolotu i wymiana termostatu.

20150610_215209.jpg

Teraz wtryski, może dsmic, korekta softa i może te 240KM wycisnę bo już teraz czuć, że audik chce jechać.

W międzyczasie wymieniłem uszczelniacze tylnych półosi

20150623_221156.jpg 20150623_193213.jpg

Edytowane przez Arcus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jedźmy dalej. Listonosz przyniósł niedawno wtryski z saab'a 2.3t

20150711_164226.jpg

Fmic 700x140x65 też już jedzie. Tak więc coś się będzie dłubać. Stage II prawie osiągnięty. Do końca miesiąca może wszystko będzie wystrojone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jeszcze wczorajszy malutki mod - ramka grila w czarny połysk. W planach jeszcze szybkie pozbycie się emblematów z klapy lub zmiana 1.8T na.... np.: 1.2 lub 1.4.... :P:lol:

20150712_171015.jpg

Edytowane przez Arcus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie grill wygląda lampy z poleruj bo widać że nalot na kloszach


ładuj z przodu dokładkę z seat cupry fr ona jest uniwersalna do wszystkiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobi się i lampy i chyba tą dokładkę. Ale to jak już moc ogarnę. Jest kolejny element.

20150713_173909.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nową ramką wygląda bardzo ładnie :thumbup1:

Ale te emblematy odpuść sobie bo nikt na to nie pójdzie. Najlepiej będzie wyglądać na gładko :grin:

Edytowane przez plastuch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...