lexyy 0 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Witam, moj 1.8T BEX lubi po zagrzaniu szarpać podczas przyspieszana, proszę o pomoc które bloki zalogować dynamicznie żeby uzyskać pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Loguj standardowe dla 1.8t czyli 002+033, 020+115, 003+118, problem jest na pb i na lpg? bo trzeba to rozgraniczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy 0 Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Szarpanie jest raczej na Lpg, instalacja świeża ok 6 miesięcy, jutro robie logi a robić na Lpg czy Pb czy na tym i na tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) No jak problem na lpg to tam trzeba szukac przyczyny, zrob komplet na pb i potem 002+033 na lpg. Edytowane 4 Maja 2015 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy 0 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 szarpanie wyleczone cewki plus świece nowe, proszę o analizę logow 002 http://vaglog.pl/log_219650.html 003 http://vaglog.pl/log_219651.html 020 http://vaglog.pl/log_219653.html 033 http://vaglog.pl/log_219654.html 115 http://vaglog.pl/log_219655.html 118 http://vaglog.pl/log_219656.html logi robiłem na nie równej drodze(górki) i zapomniałem klimatyzacje wyłączyć, jest lpg ale logi robione na PB 98 czy wszystko ok z motorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki_M 0 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) witam! jeśli auto jeździło normalnie a teraz sie zesrało to sprawdź ciśnienie na parowniku nie wspomnę o filtrach. ja miałem podobną sytuację.Na 99% obstawiam mało wydajne wtryski .ja mam BFB z modem na około 180km i wtryski rozwiercone na 2.9mm i ciśnienie ustawione na parowniku 1.25 bar. Wszystko śmiga jak trzeba.Ja do tego doszedłem sam bo mam interfejs do sterownika gazowego.Sytuacja sie działa przy gwałtownym przyśpieszaniu po nagrzaniu silnika w cieplejsze dni.Wielkie ukłony do Łukasz13 Edytowane 2 Czerwca 2015 przez darecki_M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy 0 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 napisałem ze szarpanie wyleczone, zastanawia mnie cofanie zapłonu czy jest w normie, może paliwo 98 slabe, a tak to chyba wszystko ok, może ktoś potwierdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 na serii nie powinno cofać zaplonu, świeczki dawno zmieniałeś ? Z reguły to pomaga, sprawdzałeś szczelność dolotu ? Masz korekty na + przy koncu a seria z reguły podlana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy 0 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Tak swiece zmieniane na pfr6q, dwie cewki beru bo wypadal zapłon, szczelnosci nie robiłem, nie rozumie ostatniego zdania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 ostatnie zdanie wyjaśnia dlaczego pytam o szczelność podjedz gdzieś i sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się