Skocz do zawartości

darecki_M

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darecki_M

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darecki_M

0

Reputacja

  1. Witam! Koledzy po wpięciu manometru przed listwę LPG zauważyłem że po wyłączeniu silnika około minucie ciśnienie z około 2 bar spada do zera. Sprawdzając gdzie jest nieszczelność doszedłem że przewodem podciśnienia z parownika gaz który był w listwie wydostaje się i zalewa mi kolektor dolotowy. Parownik mam KME Silver Turbo. jak pozbyć się tej nieszczelności ?
  2. Faktycznie temp spadła do + 4,5 i działa. Kolejny mod wykonany samodzielnie i jeszcze większy banan na twarzy.
  3. Witam! Po włączeniu grzania szyby w blokach pomiarowych na grupie 15 i pole 2 mam 00 a powinienem mieć 01. szyba jest nółwka z ASO, opornośc 2,7ohma klimatronik przekodowany , połączenie z przetwornicą sprawdzone -po odłączeniu (pojedyńczego przewodu co leci do klimatronika) pojawia się błąd po podłączeniu i skasowaniu znika. temp na zewnatrz +6. co jeszcze mogę zrobić?
  4. Witam! Koledzy wymieniłem linkę prawą od ręcznego i koło staneło dęba. aby jechać musiałem dzwignie recznego odkrecić i wycowac do tyłu. nie wiem jak zwolnić te kotwicę co są zapięte linki. Pomocy .Brak zdjęć w innych opisach.
  5. witam! Koledzy mam pompę bosch 5.7 8E0614517 . Czy ktoś ma wiedzę czy można ją zastąpić inną.
  6. Witam! koledzy zaczęło sie od pojawienia się ręcznego na fiz i zapalenie ABS i ESP.Po sprawdzeniu okazało się że straciłem kodowanie pompy ABS.Po zalogowaniu i wykonaniu kodowania ,z samych zer mam już wartośc w kodowaniu i WSC. Ale w blokach danych w grupie 5 w pierwszym polu mam wartość 2.5 stopnia i się nie zmienia po kręceniu kierownicą.Kierownicę mam multi funkcyjną i wszystko na niej działa poduszka też bez błędów.modół kierownicy też bez błędów.Po ponownym logowaniu ponownie same zera. co może być powodem że ABS nie widzi czujnika skrętu.Jak sprawdzić czy to moduł kierownicy czy pompa ABS. dodam że sam czujnik skrętu podmieniałem, nic to nie zmieniło. do tego doszedłem przeglądając schematy. Sama taśma nie bierze udziału w czujniku skrętu jej zadaniem jest przekazanie sygnałów do poduszki ,klaksonu,multi funkcji .Sam czujnik jest wpinany w modółu kierownicy i z niego informacja po can jest wysyłana do ABS. Poprawcie mnie jak coś pokręciłem.
  7. Witam! Nie chce krakać ale przy kolizji przy takim OC to może być dużo smrodu.Już nie wspomnę przy sprzedaży.Koledzy czy można taka przeróbkę zalegalizować i wbić do dowodu(Czy wystarczy faktura z warsztatu i ponowny przegląd).Proszę o odpowiedz Tak/Nie.Przyda się to dla wielu,gdyż wiekszość kolegów jeździ po drogach i nie chcieli by liczyć na szczęście że ktoś nie sprawdzi i się nie kapnie. Bo wywalać tyle siana na swap który jest nie dopuszczalny to sobie sami odpowiedzcie,
  8. Witam! Koledzy a jak z legalnością takiego moda,chodzi mi o wykup OC i przegląd techniczny .Czy jest możliwość zalegalizowania.
  9. witam! mam chęć rozbudować swoja b6 o pomiar temp spalin.czy któryś z kolegów mógłby polecić termoparę typu K. jaką mógłbym zamontować na wydechu i myślę o miejscu po drugiej sondzie bo po niej mam wolne miejsce. Koledzy czy turbina K03 ma miejsce do wkręcenia czujnika do pomiaru temp. spalin ?
  10. Witam! moja dwumasa zaczyna drgać przy zmianie biegów to chyba nie długo jej koniec.Mam skrzynie 5biegową.Ile niutonów można wyciągtnąć bez kucia ,tylko na seryjnych gratach.czy pomoglibyście mi skompletować taki zestaw żeby pasował plug&play.Z wymiana dałbym sobie rade bo kuzyn ma podnośnik.Chciałbym uniknąć niespodzianek przy wymianie.
  11. Witam! Koledzy zamontowałem moduł z allegro http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-dlugie-30-mocy-drl-canbus-i5441152238.htmlwszystko ładnie działa .Czy jest możliwość w liczniku zapalenia diody od świateł ,bo teraz nie widać czy światłą działają ?
  12. do gelus. zastanów się jeśli przelutowanie eproma było by rozwiązaniem to nie prościej zgrać wsad i wgrać ten co potrzebujesz.
  13. Witam! Koledzy czy jest kiera multi trzyramienna do b6 ale z poduszką na jeden przewód ? .(hipotetycznie poduszka z A1 widziałem że jest na jeden przewód ).
  14. witaj ! masz na pewno rb4 witam! koledzy zmieniłem licznik (był 8e0920980L po modzie jest 8E0920930L) i ten miał białe wskazówki ,założyłem wskazówki czerwone ze starego licznika (8E0920900L ) swiecą matowo nie tak ja we wskaźnikach paliwa i temp ,które założyłem w całości ze starego licznika. Pytanie jest takie. Czy można zwiększyć moc świecenia diód pod wskazówkami obrotomierza i predkościomierza.?
  15. witam! wielkie dzięki że się odezwałeś,chociaż jeden pomocny zrobiłem kopie dwa razy wsadu z anglika i raz klonlimmo z mojego i anglika. znalazłem obszar w którym dopisałem 8E0920980L. dopisałem w ofsecie 000350 . moje obserwacje. zauważyłem że 0fset 000360 zmienia sie w zależności od zawartości 000350. jak wgram nawet jeden z wsadów oryginalnych to i tak nie ma numeru licznika. doszedłem do przeskalowania licznika , na razie bez testów jak ogarnę to na pewno napiszę.Szkoda że na forum mało kto chce się dzielić wiedzą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...