przemass15 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy. Dopiero tydzień temu kupiłem Audi A4 B6 s-line 1.8t BFB silnik 163 KM Po zakupie wymieniłem kompletne sprzęgło czyli docisk tarczę i łożysko oporowe firmy Sachs (bez wymiany dwu masy) dwumas w bardzo dobrej kondycji oraz kompletny rozrząd (firmy INA) wraz z pompą wody, pasek klinowy, uszczelniacz napinacza zmiennej fazy rozrządu z tyłu głowicy, uszczelkę pokrywy zaworowej, simeringi oraz olej Schel 5w40 oczywiście wszystkie filtry. A mianowicie problem pojawił się dziwny... Silnik jest zimny wszystko jest ok, po przejechaniu mniej więcej 20 KM podczas opadania silnika z obrotów pojawia się dziwny metaliczny pisk od strony skrzyni, gdy w momencie pisku dodam gazu uciszy się, dodam iż nie ma różnicy czy wciśne sprzęgło czy nie pisk nie ustaje, na biegu jałowym tak że cisza pisk powraca tylko gdy przykładowo jadę 5 biegiem i puszcze gaz w zakresie od 3tys. do 1tys. obrotów. Dzieje się to nie zależnie od tego na jakim biegu jadę, pisk ma brzmienie jednostajne czy ma wyższe czy niższe obroty pisk jest jednakowy i dość głośny. Bardzo proszę o wasze opinie bo sam już jestem w kropce i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Z zawodu jestem mechanikiem samochodowym i pracuje w zawodzie od 8 lat wszystko wymieniałem sam więc dbałem o szczegóły. Z góry dziękuję za podpowiedzi
audi speed Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Cześć. Mam samochód od niedawna i dokładnie to samo co Ty. Proszę napisz czy rozwiązałeś ten problem i co było powodem tego pisku. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się