Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 AWX map sensor?


marcuso86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wklejam logi dynamiczne i statyczne.

Dynamiczne juz w trybie awaryjnym

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60d30a35706f2bea.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9bcefb941afed77.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18b1fd7b3f803adf.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63bcbc0d3344a1e2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc697d434a621b31.html

Błędy silnika to:

17965 - Regulacja ciśnienia doładowania
P1557 - 35-00 - przekroczona granica regulacji
Generalnie egr strasznie cieknie, wydaje mi sie ze w dolocie bardzo duzo oleju i przez to czujnik mógł sie uszkodzic.
Wg mnie rozbieranie calego dolotu czyszczenie egr wymiana map sensora. Czy cos jeszcze zalecacie patrzac na logi?
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo oleju Ci ubywa? Bo to że cieknie EGR to powiedzmy że norma, tylko skąd olej w dolocie? Turbo puszcza, odma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logowanie awaryjnego nie ma żadnego celu..... Zrób normalne logi. To ze olej jest w dolocie i wycieka przez egr to objaw a nie przyczyna i czyszczenie dolotu nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju jest wg mnie sporo ale szczerze nie musze zaduzo dolewac od wymiany do wymiany czyli co 15 tys km. Nie mogłem zalogować normalnie bo po wyłączeniu silnika juz cały czas był awaryjny ponieważ bledu 17965 - Regulacja ciśnienia doładowania nie da sie skasować. Jak widać w grupie 10 pokazuje kosmiczne wartości. Czyli wymienic tylko czujnik?

Z dolotu cieknie mi tez w tym miejscu zaznaczonym na zdjeciu. Czy to normalne ze jest tam olej albo cos niepokojącego sie dzieje?

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img208.imageshack.us/img208/4251/18819828.jpg&imgrefurl=http://www.a4club.pl/index.php?topic%3D31951.0&h=768&w=1024&tbnid=kUqvZTvSJYshdM:&zoom=1&docid=aJR1J75Re3XZlM&ei=cRFPVZabIqKeywOt0oGIAQ&tbm=isch&ved=0CFAQMygnMCc&biw=1920&bih=1053

Edytowane przez marcuso86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norma ze leci w tym miejscu, przy ic pewnie też masz mokre. Czujnik wyciągnij przeczysc, kostki też przeczysc, jeśli nie pomoże to wymień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik juz odkreciłem i przeczysciłem - był uwalony z oleju. I dalej to samo. Pokazuje doładowanie z kosmosu. Może by tak rozebrać dolot z góry razem z egr i kolektorem wyczyscic uszczelnic i wsadzić nowy czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresuj się OCT osobiście bardzo polecam. Wsadź oct, wyczyść dolot, zdejmij kolektor bo bankowo jest mega zabity, pasowało by też wyciągnąć ic bo jest w nim masa oleju. Po tym zabiegu na chwile będziesz miał spokój i auto odzyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest oct?

Wygląda to mniej więcej tak jak w linku poniżej:

http://www.racingbeateurope.com/ekmps/shops/lisad/images/-b-oil-catch-tank-b--1174-p.jpg

Wyłapuje olej który jest wydmuchany przez odmę, żeby nie trafił do dolotu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej właśnie znalzłem wątek.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246615-oil-catch-tank-zakladac-czy-nie/

Wiec najpierw czyszcze cały dolot i zakładam separator z renault, mam nadzieje ze nie bedzie dolot cieknął po tych zabiegach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki wsadzali tez z lublina lub kupowali gotowce na allegro, ja mam u siebie samoróbkę i jest to chyba najlepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam właśnie to samo.... kolega zrobił mi diagnostykę podczas jazdy i również map sensor pokazywał kosmos 2.9 bara i tryb awaryjny turbo off.

Wymieniłem na nowy czujnik i tydzień polatała ok, kręcił do odcinki, a dziś znowu się zaczęło, przy 3.400 obr/min ponownie zmuła. Po wył. i ponownym uruchomieniu silnika powrócił do normalnej pracy / pełnej mocy.... Gruszka działa na maksymalnych wychyłach, EGR ok, ale również cieknie.... co to może być Panowie?

Wiem że jeszcze czujnik N.... coś tam, ale przecież po wymianie czujnika było ok i już się zes.... to raczej również nie będą przewody ciśnieniowe itp....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie błędy ci sie pojawiają?

Ja dzisiaj rozkreciłem cały dolot razem z kolektorem i odziwo duzo oleju tam nie znalazlem. Wrzuciłem egr z kolektorem do ropy niech sie moczy. Jutro składam i zakładam nowy map sensor, mam nadzieje ze bedzie smigać. Przy okazji założe OCT aby znowu mi nie lała sie oliwa z egr-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyszczony dolot od ic do kolektora - za duzo oliwy nie było natomiast egr i kolektor troche zabrudzone. Wsadzone nowe uszczelki ,nowy map sensor (ori 120pln). Auto smiga super. Mam wrazenie ze jakos lżej idzie. Dzisiaj przyszła odma z renault 2.2 bede montował na dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czujnik jest uwalony (warto też sprawdzić przewody, oraz wtyczkę) to na postoju również będzie pokazywał kosmiczne wartości. Daromal masz log statyczny 010 lub 011? Jeśli parametry będą w normie to kierownice do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czujnik jest uwalony (warto też sprawdzić przewody, oraz wtyczkę) to na postoju również będzie pokazywał kosmiczne wartości. Daromal masz log statyczny 010 lub 011? Jeśli parametry będą w normie to kierownice do czyszczenia.

Biszczan, wiesz co.... nie powiem Ci na którym kolega robił logi ale mówił że map sensor wtedy pokazywał 2,9 bara jak turbo nie działało.

Po wymianie map sensora nie robiłem diagnostyki bo nie miał czasu i umawiam się z nim w tym tygodniu tylko teraz motor chodzi normalnie od tyg. się nie zająknął a kręcę go wysoko non top... w sensie do 3,5 tyś bo więcej nie ma sensu....

Jak coś będę wiedział dam znać najszybciej jak się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...