Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu


.Spirit

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie szukam napinacza hydraulicznego pod 2.0 alt 96 kW i nie mogę nic znaleźć. W hurtowniach proponują mi napinacz firmy SWAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz zakładać hydraulicznego. Ja zmieniłem na zwykły(zresztą nie wiedziałem o tym przy kupnie,wyszło przy robocie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem kilka zestawów z Inter Cars (nie wiem czy oni nie mają wygórowanych cen, bo części, o których pisze error są o wiele droższe u nich).

Zestaw 1: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3235223118310-EVR56364712-O18398-rozrzad-kpl-+pasek--rolka--pompa-cieczy.htmlrazem 616 zł.

lub

Zestaw 2: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3219211418200-CT_909_K10-O18398-rozrzad-kpl-+pasek--rolka.html+ http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021303317180-FE24358-O18398-pompa-cieczy-chlodzacej.html razem 550zł.

Który jest lepszy? W ogóle nadają się te zestawy, czy lipa straszna? A może polecicie coś z tego Inter Carsu? Byłbym wdzięczny.

Jeśli chodzi o części zgłoś się do dzika z forum, dobierze Ci dobry zestaw. Ja od niego brałem, części bardzo dobrej firmy. A co do wymiany to ja zapłaciłem za wymianę rozrządu + świece + uszczelka pod pokrywą zaworów + tarcze/klocki tył = 500zł Nie daj się naciągnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@quattro87: Trochę za późno napisałeś. Akurat 19-ego samochód stał już u mechanika :).

Kupiłem taki zestaw:

Pasek: Continental Contitech CT909 150Z 121,73 zł
Napinacz hydrauliczny: SNR GT357.43 228.74 zł
Rolki: SNR GT357.48 186,58 zł
Pompa wody: HEPU P545 z metalowym wirnikiem : 220,10 zł

Za całość części zapłaciłem 600 zł (bez 5 zł chyba). Wyżej podałem ceny ze strony internetowej, ale gość w sklepie jakoś pokombinował i wyszło tyle co napisałem. Nie mam już faktury a nie pamiętam konkretnych cen.

Do tego mechanik 250 zł, czyli całość 850 zł.

Edytowane przez .Spirit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy wymianie rozrzadu trzeba wyjezdzac całym przodem czy da się to odsunąć lekko popuszczajac na śrubach ? Bo jeśli całym przodem to co z chlodnica od klimy trzeba spuścić czynnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, vip187 napisał:

Czy przy wymianie rozrzadu trzeba wyjezdzac całym przodem czy da się to odsunąć lekko popuszczajac na śrubach ? Bo jeśli całym przodem to co z chlodnica od klimy trzeba spuścić czynnik?

Do rozrzadu w ALT zderzak odchyla się w tak zwaną pozycję serwisową i nie rozpina się węży od klimatyzacji czyli nie trzeba spuszczać czynnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...