Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Olej w zaworze DV !


Quattro B6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przymierzyłem się do wymiany zaworu DV na ten mocniejszy z literką P bo diagnoza była że mój jest uszkodzony.

I przy demontażu troszkę się zdziwiłem ponieważ z zaworu wyleciał olej ? Czy możecie mi wyjaśnić czy to normalne czy nie powinno być tam w ogóle oleju ?

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa... ok :)


Nie wiem czy dobrze założyłem ten zawór :( przy zdemontowaniu starego nie spojrzałem jak były podłączone rury :(

Czy to istotne ? Bo teraz jakbym słyszał przy ostrym dodawaniu gazu takie syczenie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma być tak zamontowany jak na rys wyżej to raczej jest ok :)

Tylko pytanie dlaczego przy mocnym dodaniu gazu na każdym biegu przez chwile słychać taki szum-syczenie ? Przed wymianą DV tego nie było :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może opaska nie trzyma

Trzeba sprawdzić szczelność kompresorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opaski na zaworze powinny być raczej ok. Rozumiem że tego syczenia-szumu nie powinno być ?

Gdzie najlepiej się wpiąć kompresorem żeby sprawdzić szczelność ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpinasz rurę za przepływomierzem i podłączasz do niej ciśnienie

trzeba zaślepić króciec do odmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki :)

Masz jakiś patent do zrobienia tej operacji ? Mam namyśli jak wpuścić w rurę powietrze aby było szczelnie i jak zaślepić króciec do odmy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam specjalny krążek wytoczony z szybkozłączką pneumatyczną

Średnica jak przepływomierz

Króciec ostatnio zaślepiałem bezpiecznikiem topikowym 16A :D

https://www.youtube.com/watch?v=s29Q77hK-i4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę tego syczenia :) rozwarstwił się ten plastikowy trójnik za kolektorem ssącym :(

Ale na przyszłość to muszę sobie zrobić taki krążek do testu szczelności :) A nie lepiej założyć wentylek taki jak przy feldze zamiast szybkozłączki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być i wentyl, ale myśle że zamontowanie nie bedzie tak proste jak szybkozłączki z gwintem

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...