Quattro B6 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Witam, przymierzyłem się do wymiany zaworu DV na ten mocniejszy z literką P bo diagnoza była że mój jest uszkodzony. I przy demontażu troszkę się zdziwiłem ponieważ z zaworu wyleciał olej ? Czy możecie mi wyjaśnić czy to normalne czy nie powinno być tam w ogóle oleju ? Edytowane 17 Maja 2015 przez Quattro B6
--Rafcio-- Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Troszkę oleju na pewno może być, tak samo jak w rurze do intercoolera.
Quattro B6 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 Aaa... ok Nie wiem czy dobrze założyłem ten zawór przy zdemontowaniu starego nie spojrzałem jak były podłączone rury Czy to istotne ? Bo teraz jakbym słyszał przy ostrym dodawaniu gazu takie syczenie !
Quattro B6 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Opublikowano 16 Maja 2015 Jeśli ma być tak zamontowany jak na rys wyżej to raczej jest ok Tylko pytanie dlaczego przy mocnym dodaniu gazu na każdym biegu przez chwile słychać taki szum-syczenie ? Przed wymianą DV tego nie było
edekxp Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Może opaska nie trzyma Trzeba sprawdzić szczelność kompresorem
Quattro B6 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Opublikowano 16 Maja 2015 Opaski na zaworze powinny być raczej ok. Rozumiem że tego syczenia-szumu nie powinno być ? Gdzie najlepiej się wpiąć kompresorem żeby sprawdzić szczelność ?
edekxp Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 odpinasz rurę za przepływomierzem i podłączasz do niej ciśnienie trzeba zaślepić króciec do odmy
Quattro B6 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Opublikowano 16 Maja 2015 Ok, dzięki Masz jakiś patent do zrobienia tej operacji ? Mam namyśli jak wpuścić w rurę powietrze aby było szczelnie i jak zaślepić króciec do odmy ?
edekxp Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Ja mam specjalny krążek wytoczony z szybkozłączką pneumatyczną Średnica jak przepływomierz Króciec ostatnio zaślepiałem bezpiecznikiem topikowym 16A https://www.youtube.com/watch?v=s29Q77hK-i4
Quattro B6 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 Znalazłem przyczynę tego syczenia rozwarstwił się ten plastikowy trójnik za kolektorem ssącym Ale na przyszłość to muszę sobie zrobić taki krążek do testu szczelności A nie lepiej założyć wentylek taki jak przy feldze zamiast szybkozłączki ?
edekxp Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Może być i wentyl, ale myśle że zamontowanie nie bedzie tak proste jak szybkozłączki z gwintem Edytowane 23 Maja 2015 przez edekxp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się