Tajfun211 2 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam, U kolegi w skodzie silnik 2.0 TDI AZV turbina wchodzi w tryb awaryjny po wciśnięciu gazu w podłogę na 4-tym biegu. Zdarzyło mu się już dwa razy w ostatnim tygodniu i pojawia się poniższy błąd, co może być przyczyną? 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 143616 km Time Indication: 0 Date: 2006.14.31 Time: 21:08:29 Freeze Frame: RPM: 2583 /min Speed: 88.0 km/h Load: 72.5 % Voltage: 14.29 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2325.6 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Turbo do czyszczenia zapewne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Prawie napewno kierownice sie przycinają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Logi BS pokazują że sztanga pracuje postaramy się zrobić dynamiczne może coś więcej będzie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 logi pokazuja ze działa n75 a kierownice sie zacinaja lub maja ograniczony zakres dlatego wyskakuje awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się