Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina wchodzi w tryb awaryjny po wciśnięciu pedału gazu w podłogę


Tajfun211

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

U kolegi w skodzie silnik 2.0 TDI AZV turbina wchodzi w tryb awaryjny po wciśnięciu gazu w podłogę na 4-tym biegu.

Zdarzyło mu się już dwa razy w ostatnim tygodniu i pojawia się poniższy błąd, co może być przyczyną?

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 143616 km

Time Indication: 0

Date: 2006.14.31

Time: 21:08:29

Freeze Frame:

RPM: 2583 /min

Speed: 88.0 km/h

Load: 72.5 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2325.6 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi BS pokazują że sztanga pracuje postaramy się zrobić dynamiczne może coś więcej będzie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi pokazuja ze działa n75 a kierownice sie zacinaja lub maja ograniczony zakres dlatego wyskakuje awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...