Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd : 17956 - Zawór regulacji doładowania - przerwa/brak osprzetu NOWY ZAWÓR _ PROBLEM


wabiczek3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Mam problem polegający na utrzymywaniu sie błędu :

17956 : Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzętem

Dodam, że założyłem nowy zawór i sprawdziłem kabel na długości 40cm.

Wcześniej na końcu błędu było napisane BŁĄD SPORADYCZNY, dzis jak zacząłem sprawdzać te kabelki błąd wyskakuje cały czas a jeszcze wczoraj dał się skasować i chwile go nie było. Wygląda jak by to był gdzieś problem w kablu na tej krótkiej odległości ale nie jest.

Może ktoś miał podobny problem i mi potrafi pomóc ?

Dodam, że wczoraj jak się przejechałem to wreszcie auto pokazało co potrafi i wróciła pełna moc, ale niestety nie na długo.

Za tydzien miałem jechać Do ITALII i nici z wyjazdu jak nie bedzie sprawnego auta.

Pomocy ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz dokladnie wtyczke. wbij sie w kable przed wtyczka i pospradzaj przejscia przez wtyczke ruszajac kablami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, jutro to sprawdze :) A mogę zmierzyć jakieś napięcie na tej wtyczce ? Podpiąłbym miernik i sprawdził czy daje jakieś napięcie.

Da rade ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie napiecie tam jest to ci nie powiem ale na zgaszonym napiecia nie bedzie, dopiero po odpaleniu powinno sie pojawić. Sprawdz czy na odpalonm podczas logowania 11BS N75 daje znaki zycia. Jesli nie to trzeba poszukać na schemacie gdzie w ecu jest podłączony n75 i sprawdzic miernikiem czy jest obieg na kablu. Schemat gdzies mam ale niestety na garazowym kompie, juto urodziny żonki i w garazu bede pewnie dopiero w sobote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki temat do zamknięcia ;)

Okazało sie, że przy wtyczce był złamany (kabelek) Nawet tego nie było widać tylko jakoś dziwnie się wyginał i okazało się po rozcięciu że rzeczywiście nie dochodził prąd.

Okazało się jeszcze, że wężyk prowadzący do DV był stary i nieszczelny. po założeniu nowego fura zaczęła zachowywać się jak diabeł ! :D

Wszystko pięknie.

Temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...