Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chrobotanie podczas przyspieszania


clian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu podczas przyspieszania z niskich obrotów od +/-1300 do +/-2000 (obojętnie który bieg) słychać jakby chrobotanie z silnika (coś jakby łożysko, ocieranie metal o metal)na zimnym jak i ciepłym silniku. Ten dźwięk również pojawia się podczas gdy włączam bieg wsteczny i jade na wciśniętym sprzęgle.
Samochodem nie trzęsie przy uruchamianiu lub wyłączaniu ani na postoju. Sprzęgło też dobrze chwyta, nie ma poślizgu itp.

Byłem w ASO i do końca nie wiedzą co to może być, mówili że zdjęcie skrzyni biegów i obejrzenie dwumasy też może nic nie dać.
Czy może ktoś z was miał już taki przypadek?
Po zmianie rozrządu ten dźwięk nadal występuje.

Nie znam się za bardzo na samochodach i nie wiem czy dawać do ASO i niech kombinują, ale pewnie będą chcieli wymieniać pół silnika :(
Audi 2.0 170KM, CAHA, 170tyś przebiegu (sprzęgło i dwumas prawdopodobnie nie wymieniane)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj ten dzwiek i wrzuc, inaczej to slabo to widze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj ten dzwiek i wrzuc, inaczej to slabo to widze.

Witam,

Nagrywałem na parkingu (żeby nie było słychać dziur i opon podczas szybszej jazdy) jadąc na wstecznym z wciśniętym sprzęgłem. Ale jak już pisałem tak samo jest na każdym biegu podczas przyspieszania.

http://tinypic.com/player.php?v=2nujfqd%3E&s=8#.VVnYY5Mvs3d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też w swoim cos takiego ujawniłem, mam wymienione sprzęgło i dwumas, mój mechanik też nie wie co jest tego skutkiem, jak będę miał chwilę to też nagram i wrzucę na forum to porównamy dźwięk, nie wyświetla sie żadna kontrolka ostrzegawcza jak również komputer nie pokazuje błędu, stan licznika to około 220 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cząstki nie latają po tłumiku ? też jest właśnie podobny dźwięk wtedy