oezy Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Witam, W pierwszych słowach przepraszam, ale nie znalazłem innego działu na ten temat... w razie czego proszę przenieść. Interesuje mnie, gdzie jest pompa/silnik mechanizmu dachu w B6 Cabrio i jaki jest tam olej - czy w razie czego wymienić na nowy, czy tylko w razie min. stanu dolać...? Pozdrawiam Edytowane 25 Maja 2015 przez wrclaguna
BeyerBrown Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_278.pdf Olej w układzie otwierania/zamykania dachu to G 004 000 M2 czyli taki sam jak w układzie wspomagania Generalnie jest dożywotni... Edytowane 22 Maja 2015 przez BeyerBrown
oezy Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 Dziękuję serdecznie za informację. Czyli tam najlepiej do niego nawet nie zaglądać, bo po schematach widzę, że nawet nie ma jako takiego korka i stanu...? Pozdrawiam.
BeyerBrown Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Ja bym nic nie ruszał jak wszystko działa Czasem pada czujnik położenia dachu... dach się otwiera i nagle operacja zostaje przerwana. Jego wymiana jest banalnie prosta (jedna śrubka+zatrzask), ale za to boli w zakupie - ponad 300zł trzeba zostawić w ASO. Zamienników i używek brak Oczywiście wszelkie naprawy trzeba poprzedzić podłączeniem kabla diagnostycznego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się