Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN Brak mocy prośba o analizę logów


merquto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, autko rozpędza się do max 150-160kmh, i nieraz (rzadko) łapie notlaufa, dzisiaj gdy testowo tylko rozpędziłem się na 3 biegu do 3,5-4k obrotów to złapał notlaufa:

Błąd jest następujący:

1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Logi dziś wrzucam tylko statyczne bo byłem sam i ciemno już, dynamiczne jutro za dnia zrobię i wstawie:
Statyczne:
Basic settings:
Dynamiczne:
Edytowane przez merquto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś nie tak z przepływką chyba padła,turbina ma na początku przeładowanie,kąt wtrysku do poprawy na ok 55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawkę masz bardzo niska i dlatego nie jedzie, masz 5.6 a powinno być ok 3.0. Kat masz 98 powinno być 55. Turbo ok ale sprawdź map sensora bo pewnie masz tam sporo oliwy.

Wal na pw to wyśle ci instrukcje jak to wszystko ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas ustawiania kątu wtrysku patrzyłem na grupę 000 w meas blocks a nie BS, czy to błąd? w 000 2 polu w meas blocks wartość skacze mi od 52-60 a w bs mam 255, w czym problem? Dawka paliwa ustawiona na 3.2-3.4mg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w MB podany jest statyczny kąt wtrysku, w BS dynamiczny (lub na odwrót :wink: ) Kąt wtrysku ustawia sie na podstawie BS a prawidłowo powinno używać sie opcji TDI timing.

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko czy tak duza roznica miedzy tymi wartosciami to jest tylko zle ustawienie, czy moze rozrząd przeskoczył?

edit: tak ze 3 dni po ustawianiu kąta, auto tylko raz ciężko odpaliło po nocy (jednorazowo, reszte w miare normalnie), zgasiłem i od razu odpaliłem i było ok, potem tak samo odpalał ok, czy wlasnie w tamtym momencie mogło przeskoczyć koło o ząbek? dodam że przy ustawianiu kąta, gdy się go sprawdzało, nie dokręcaliśmy 1 śruby (z tych 2 co są na kole od pompy), czy to mogło mieć jakiś wpływ?

edit 2: auto nadal ma odpały co do mocy, nieraz jedzie dobrze, nieraz muli

Edytowane przez merquto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duzo kombnujesz, statyczny kąt odpowiada za odpalanie dynamiczny za prace ale to bardziej dotyczy silników 2.5 niz 1.9, ustaw kąt tak jak przedstawione jest w filmie ponizej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tylko czy tak duza roznica miedzy tymi wartosciami to jest tylko zle ustawienie, czy moze rozrząd przeskoczył?

Tak to różnica, ustawiając kąt wtrysku w BS czyli nastawy podstawowe ustawiasz kąt mechanicznie wtedy nie są brane pod uwage wartości z czyjników a tym samym komputer nie dokonuje żadnych korekt. W MB podany jest kąt wtrysku skorygowany. A widać że masz problemy z kątem wtrysku bo w grupie 004 MB wartości zadane i rzeczywiste się od siebie znacząco różnią.

Jak ci radzili koledzy wyżej ogarnij kąt wtrysku i dawkę bo to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie przepływki, autko wogle nie jedzie, muł jak cholera, zdazylem na szybko tylko dynamicznie zlogować 008


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam log 08 nie za wiele mówi, masz niskie ograniczenie dymienia czyli moze byc nieszczelność , zrób loga 03 i zobaczymy mase powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalozylem z powrotem stary przepływomierz bo ten nowy nie chciał jechać wogle, odsyłać od razu czy założyć nowy i zrobic loga 003?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...