merquto 0 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Witam, autko rozpędza się do max 150-160kmh, i nieraz (rzadko) łapie notlaufa, dzisiaj gdy testowo tylko rozpędziłem się na 3 biegu do 3,5-4k obrotów to złapał notlaufa: Błąd jest następujący: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Logi dziś wrzucam tylko statyczne bo byłem sam i ciemno już, dynamiczne jutro za dnia zrobię i wstawie: Statyczne: http://vaglog.pl/log_218265.html http://vaglog.pl/log_218266.html http://vaglog.pl/log_218267.html http://vaglog.pl/log_218268.html http://vaglog.pl/log_218269.html http://vaglog.pl/log_218270.html Basic settings: http://vaglog.pl/log_218271.html http://vaglog.pl/log_218272.html http://vaglog.pl/log_218274.html http://vaglog.pl/log_218273.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_218351.html http://vaglog.pl/log_218352.html http://vaglog.pl/log_218347.html http://vaglog.pl/log_218346.html http://vaglog.pl/log_218350.html http://vaglog.pl/log_218348.html http://vaglog.pl/log_218349.html Edytowane 23 Maja 2015 przez merquto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 coś nie tak z przepływką chyba padła,turbina ma na początku przeładowanie,kąt wtrysku do poprawy na ok 55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Dawkę masz bardzo niska i dlatego nie jedzie, masz 5.6 a powinno być ok 3.0. Kat masz 98 powinno być 55. Turbo ok ale sprawdź map sensora bo pewnie masz tam sporo oliwy. Wal na pw to wyśle ci instrukcje jak to wszystko ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merquto 0 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Podczas ustawiania kątu wtrysku patrzyłem na grupę 000 w meas blocks a nie BS, czy to błąd? w 000 2 polu w meas blocks wartość skacze mi od 52-60 a w bs mam 255, w czym problem? Dawka paliwa ustawiona na 3.2-3.4mg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) w MB podany jest statyczny kąt wtrysku, w BS dynamiczny (lub na odwrót ) Kąt wtrysku ustawia sie na podstawie BS a prawidłowo powinno używać sie opcji TDI timing. Edytowane 6 Czerwca 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merquto 0 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) tylko czy tak duza roznica miedzy tymi wartosciami to jest tylko zle ustawienie, czy moze rozrząd przeskoczył? edit: tak ze 3 dni po ustawianiu kąta, auto tylko raz ciężko odpaliło po nocy (jednorazowo, reszte w miare normalnie), zgasiłem i od razu odpaliłem i było ok, potem tak samo odpalał ok, czy wlasnie w tamtym momencie mogło przeskoczyć koło o ząbek? dodam że przy ustawianiu kąta, gdy się go sprawdzało, nie dokręcaliśmy 1 śruby (z tych 2 co są na kole od pompy), czy to mogło mieć jakiś wpływ? edit 2: auto nadal ma odpały co do mocy, nieraz jedzie dobrze, nieraz muli Edytowane 6 Czerwca 2015 przez merquto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Za duzo kombnujesz, statyczny kąt odpowiada za odpalanie dynamiczny za prace ale to bardziej dotyczy silników 2.5 niz 1.9, ustaw kąt tak jak przedstawione jest w filmie ponizej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamda89 0 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 tylko czy tak duza roznica miedzy tymi wartosciami to jest tylko zle ustawienie, czy moze rozrząd przeskoczył? Tak to różnica, ustawiając kąt wtrysku w BS czyli nastawy podstawowe ustawiasz kąt mechanicznie wtedy nie są brane pod uwage wartości z czyjników a tym samym komputer nie dokonuje żadnych korekt. W MB podany jest kąt wtrysku skorygowany. A widać że masz problemy z kątem wtrysku bo w grupie 004 MB wartości zadane i rzeczywiste się od siebie znacząco różnią. Jak ci radzili koledzy wyżej ogarnij kąt wtrysku i dawkę bo to podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merquto 0 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 po wymianie przepływki, autko wogle nie jedzie, muł jak cholera, zdazylem na szybko tylko dynamicznie zlogować 008 http://vaglog.pl/log_222859.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 sam log 08 nie za wiele mówi, masz niskie ograniczenie dymienia czyli moze byc nieszczelność , zrób loga 03 i zobaczymy mase powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merquto 0 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 zalozylem z powrotem stary przepływomierz bo ten nowy nie chciał jechać wogle, odsyłać od razu czy założyć nowy i zrobic loga 003? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 zrob loga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merquto 0 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 http://vaglog.pl/log_223822.htmllog na nowej przeplywce, te z 1 postu są na starej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Dalej za mało mierzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się