Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6] klimatronik rozładowuje baterie


delph34i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem świezym posiadaczem A4 avanta 1.8t z 2002 roku. Problem jest z klimatronikiem. Pierwszej nocy rozładował mi baterie do zera. Naładowałem i okazało się że po wyjęciu kluczyka non stop działa jakiś silniczek w konsoli środkowej. Widać go w nogach passażera cały czas rusza różową albo fioletową rączką. Jeśli dam klimatronik na off i wyłacze zapłon to po chwili krótszej lub dłuższej przestaje i jest ok. W sterowniku od klimy nie ma zapisanych żadnych błędów. Czyżby sliniczek od której klapki nie mógł się ustawić w odpowiedniej pozycji i cały czas się przesuwa w te i z powrotem? Chyba bez rozbierania się nic nie dowiem?

A i dodam jeszcze, że zauważyłem ze klimatyzacja nie chłodzi a jest czynnik i słychac że sprężarka działa.

Edytowane przez delph34i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czynnik chłodniczy jest to pewnie zawór nie puszcza. Wizyta u klimatologa wskazana. Przy okazji sprawdzi co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem świezym posiadaczem A4 avanta 1.8t z 2002 roku. Problem jest z klimatronikiem. Pierwszej nocy rozładował mi baterie do zera. Naładowałem i okazało się że po wyjęciu kluczyka non stop działa jakiś silniczek w konsoli środkowej. Widać go w nogach passażera cały czas rusza różową albo fioletową rączką. Jeśli dam klimatronik na off i wyłacze zapłon to po chwili krótszej lub dłuższej przestaje i jest ok. W sterowniku od klimy nie ma zapisanych żadnych błędów. Czyżby sliniczek od której klapki nie mógł się ustawić w odpowiedniej pozycji i cały czas się przesuwa w te i z powrotem? Chyba bez rozbierania się nic nie dowiem?

A i dodam jeszcze, że zauważyłem ze klimatyzacja nie chłodzi a jest czynnik i słychac że sprężarka działa.

Wątpię kolego żeby ten silniczek ci rozladowal aku w tak krótkim czasie, chyba że aku masz już do wymiany. Silniczek ci nie wywala błędów na vagu bo ktoś robił adaptacje, ogólnie to musisz wymienić bo reanimacja tego silniczka rzadko skutkuje. U mnie chyba dwa kiedyś niedomagaly i nie było problemu z aku który już mam wiekowy. Szukalbym innej przyczyny rozładowania jeśli aku jest sprawny.

Możesz wyjąć ten silniczek i klapy przestawić ręcznie i wtedy sprawdzisz czy powodem małej wydajności klimy jest ten właśnie silniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku mam nowy i 2 razy zapomniałem dać klimatronik na off na noc i rano prądu zero. Jeśli dam klimatronik na off to jest ok. Być może problem z nie chłodząca klimą nie jest związany z tym silniczkiem. Doczytałem właśnie wątek z adaptacjami. Spróbuje zrobić i zobacze. Jak nic to nie da to będe musiał kupić taki silniczek, pewnie coś z używek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie silniczek bo ten chodzi . To coś ze sterownikiem. Przydała by się solidna diagnoza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja ci nic nie da, jak już silniczek zaczyna dawać znać to praktycznie zawsze jest do wymiany, a sam klimatronik owszem również może być zawalony.

A to ze silniczek chodzi to jeszcze nie jest pełen sukces bo nie wiadomo w jakim zakresie chodzi a adaptacja właśnie ustala ten zakres. Właściwie to nie problem jest w silniczku a w potencjometrze

Edytowane przez piotrekrkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...