delph34i

Pasjonat
  • Zawartość

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O delph34i

    Informacje

    • Imię
      Lukasz
    • Lokalizacja
      podhale - norrland

    Auto

    • Model
      A6 C7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2016
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. delph34i

      U mnie komunikat wyskoczył po około 20k, żeby dolać AdBlue. Co do żużycia paliwa to zależy od eksploatacji. Średnia mam 5.9 od nowości.
    2. delph34i

      przebieg ~60k a 9k jednak robi sporą różnice jak masz pieniądze i samochód ci sie podoba to po co kombinujesz - widzisz po odpowiedzi kolegi, że cena wcale nie jest kosmiczna
    3. Przygotowuje się do walki z car audio w samochodzie. Jednostka główna to zwykłe RMC bez niczego. Z tego co zdążyłem wyczytać ze schematów w tym zestawie nie ma żadnego dodatkowego wzmacniacza. W bagazniku nie mam nic, poza subem w kole zapasowym. Sygnały audio z jednostki głównej (moduł ze slotami na karty sd nad klimatronikiem) wędrują prosto do głośników????? Robił ktoś audio w takim samochodzie? Potrzebuję porady jak to dobrze zrobić. Myślę nad zmiana wszystkich głośników, montażu wzmacniacza i suba do bagażnika. // EDIT Na początek trzeba przekonwertować sygnał Hi na Lo z radia. Na necie widziałem urządzenie które pasuje idealnie. Audio control LC7i cena troche ponad 1000 zł, no chyba że bezpośrednio ze stanów to zamówie. Nie wiem czy jest coś lepszego lub w lepszej cenie. Jak coś dajcie znać. W LC7i nie potrzeba dawać sygnału na wzbudzenie bo urzadzenie włącza sie automatycznie gdy pojawi sie sygnał na którymś kanale. Dodatkowo ma wyjście remote out którym można wzbudzać wzmacniacz. Potem będe musiał jakis wzmak założyć. Wymiane glośników zostawie na koniec. Wydaje mi się, że takie rozwiązanie bedzie najlepsze bo nadal bedę miał kontrole nad ustawieniami dźwieku z mmi.
    4. delph34i

      po co AMI jak w aucie jest BT i telefon jest widoczny w Media jako źródło dźwięku? ja mam AMI ale nie korzystałem z tego nigdy bo mam playlisty ściągnięte na tel ze Spotify, nawigacja po utworach działa klawiszami w samochodzie, tyle że mam RMC w C7, przypuszczam, że w MMI B9 będzie to działało tak samo
    5. delph34i

      Audi A4 1.8T czarny Avant

      Witam sprzedam moje oczko w głowie: Audi A4 1.8t rocznik: 2002 Avant Przebieg 202 tyś. Jestem drugim właścicielem samochodu od nowości. Stan idealny. Wszystko w oryginale jak samochód opuścił fabryke. Nic nie dokładane i rezane. Silnik bez instalacji gazowej. Bezwypadkowy. Żaden element nie malowany czy wgnieciony, brak większych rys . Zero rdzy!!! Oryginalne felgi S-line od nowości. Praktycznie pełne wyposażenie - bez nawigacji: oryginalne ksenonowe reflektory z samopoziomowanie i spryskiwaczami ( w zeszłym roku założone nowe żarniki Osram COOL BLUE - 500 zł komplet) radio Audi Concert z nagłośnieniem BOSE + oryginalny interfejs Audi do Ipoda - Iphona lodówka w schowku pakiet światło - żarówki zmienione na ledy skórzane, podgrzewane, elektrycznie regulowane fotele z szufladkami pod siedzeniem i z pamięciami ustawień elektrycznie regulowane i składane podgrzewane lusterka wszystkie szyby elektryczne oryginalnie przyciemniane tylne szyby - żadna folia tempomat skrzynia biegów automatyczna bezstopniowa - serwisowana w zeszłym roku, wymieniony olej, filtr, czujniki prędkości, wszystkie uszczelnienia - działa idealnie elektrycznie sterowny szyberdach klimatronik dwustrefowy czujniki parkowania z tyłu - oryginalne Hak Kierownica skórzana trójramienna z przyciskami do manualnej zmiany biegów Pełne koło zapasowe na oryginalnej feldze s-line Roleta bagażnika z żaluzją. Wymieniono: pompa paliwa wraz z koszem pompa wspomagania, uszczela pod pokrywą zawórów filtr paliwa oryginał z ASO z regulatorem ciśnienia rozrząd 20 tyś temu. komplet nowe świece, cewki zapłonowe wymieniono na nowe w 2012 roku na akcji serwisowej w ASO zalany olejem Motul 5w40, silnik nie myty - osłona pod silnikiem i skrzynią biegów oryginalna Wszystko sprawne, zawieszenie w doskonałym stanie, nic nie stuka. Amortyzatory zmienione 2 lata temu. Drugi komplet nowych opon letnich Barum. Zimowe Good-Year Ultra Grip. Samochód do obejrzenia w Jordanowie, woj. Małopolskie tel. +46722843334. Samochód sprzedaje, gdyż zacząłem prace za granicą i samochód stoi nie używany. Dla poważnie zainteresowanych mogę dosłać więcej zdjęć. Cena 15.9 tyś zł - tel. +46722843334
    6. delph34i

      Najczętsza przyczyna zatrzaśniętych kluczy to nie działający mikrostyk w drzwiach. Standard w audi. Centralny po chwili spowrotem zamyka drzwi bo nie dostaje sygnału otwarcia drzwi lub zapłonu. Gdzie leży kluczyk? Jeśli na widoku: trzeba naciągnąć lekko prawy górny róg drzwi . Najlepiej podłożyć coś między (szmatka, karton) żeby nie porysować lakieru i zrobić wędkę z kawałka drutu i zacząć łowienie. Ja zawsze używam tej metody. Ostateczna metoda to "fachowcy" jest ich dużo w ogłoszeniach. Przychodzi i w ciągu niecałej minuty otwiera zamek "swoim" kluczem, bez jakichkolwiek uszkodzeń zamka. Oczywiście jeśli zamek jest sprawny!! Otwierałaś kiedys drzwi kluczem czy zawsze z pilota?
    7. delph34i

      pierścienie, ale najpierw sprawdź odme. Masz całą encyklopedie dotyczącą odmy w tych silnikach. Kolejne to sprawdź tą szczelność dolotu jak na filmikach na YT. Masz ich tam od groma. Jesli tych dwóch tematów nie ogarniasz to oddaj auto do mechanika.
    8. delph34i

      Z reguły klime robią w 20 minut, czasem nawet szybciej (z tego test szczelności robią w minute), więc maszyna nie wykryje małych nieszczelności. Ja jak pracowałem przy klimatyzacji to przy braku czynnika, nabijałem układ azotem i zostawiałem z podłączonym manometrem na godzine. Jeśli nie było spadku ciśnienia w układzie dopiero napełniałem czynnikiem. Podłącz Vaga i sprawdź ciśnienie w układzie. Powinno być powyżej 4 barów, przy wyłączonej klimie. Jeśli ciśnienie jest ok, to trzeba sprawdzić czy rusza sprężarka. Jeśli klima działa prawidłowo to zobacz na metalowe rurki po lewej z podszybia do sprężarki. Jedna ma być zmrożona. Potem dopiero sprawdż dysze rozprężną, jest w środku tej metalowej rurki. Rozkręć tą rurke i wyciągnij dysze jesli nie jest uszkodzona, zapchana i oringi sa ok, to możesz założyć z powrotem. (oczywiście przy rozkręcaniu rozszczelnisz układ). Nie wolno jeździć z nabitym azotem, bo przy przypadkowym uruchomieniu klimy sprężarka się zatrze. 5 minutowa próżnia o której pisał jeden z przedmówców to nie jest test szczelności. Robi sie to po to aby sie pozbyć wilgoci i zanieczyszczeń gazowych z układu. Przez 5 minut sprężarka wysysa powietrze z układu. Generalnie ten czas powinien, być dużo dłuższy. Ale gdyby serwisy robiły wszystko zgodnie z przyjętymi normami, to zamiast zrobić kilka aut w godzine robili by jeden.
    9. delph34i

      ustawiany był luz na sprzęgle, czy tylko zamienione tarczki?
    10. delph34i

      Nie da się na opis samych objawów powiedzieć co jest nie tak. Raczej skrzynia do rozbiórki i wówczas będzie można ocenić stan i ew. koszty naprawy. Tym bardziej, że masz samochód od niedawna i nie znasz historii obsługi skrzyni. Doradzałbym rozebrać i ocenić stan sprzęgieł, łańcucha i bieżni. Wówczas będziesz znał koszta odbudowy lub swap na manuala. Bart-S jest naszym forumowym magikiem od tej skrzyni.
    11. delph34i

      Can nie idzie w uśpienie przez to świeci awaryjny, posprawdzaj błędy na modułach, ostatecznie od felernego modułu możesz wyjąc bezpiecznik by miec pewność
    12. delph34i

      Bez wymiany prędzej czy później będzie remont,Jesli zamierzasz jeździc autem dłużej, to wydaje mi się, że warto to zrobić. Nie jestem pewien co do procedury wymiany całego oleju w tej skrzyni. U siebie rozbierałem całą skrzynie, zeby ocenić jej stan i dokonać wymiany zużytych elementów i zalałem świeżym olejem. Od tej pory jestem zagorzałym zwolennikiem tych skrzyń. Komfort jazdy to bajka. # to masz ośke czy quttro bo to nnie jest ustalone od początku a w twoim profilu są sprzeczności
    13. delph34i

      Mikrostyk w drzwiach do wymiany, jak nie bedzie potwierdzenia że drzwi poprawnie zamkniete to też nie wygasi. Jak kontrolka w drzwiach od alarmu miga to jest ok, jak nie to znaczy że drzwi nie są zamkniete poprawnie.
    14. delph34i

      https://www.youtube.com/watch?v=0wUq4uzvpbE Ruskie takie coś wyrzeźbili http://vk.com/colormfa https://www.drive2.ru/o/b/3006867/