Jump to content

delph34i

Pasjonat
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About delph34i

Informacje

  • First name
    Lukasz
  • Location
    podhale - norrland

Car

  • Car model
    A6 C7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2016
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CNHA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. delph34i

    Auto nie odpala

    ja już mam nawyk, że jak zapalam to palec leci na przycisk SS
  2. delph34i

    C7 Resident

    jak to stwierdzili, że rozrząd do wymiany? u mnie stukneło dopiero 75 tyś.
  3. Do nalewania ad blue najlepszy jest wężyk który można kupić w serwisie. Jeden koniec na szczelno wkręca się do wlewu drugi koniec do bańki 10l AdBlue, bańke kładziemy na dachu i po około 2-3 minutach wszystko zlatuje do zbiornika, bo w srodku jest mały wężyk do wyrównywania ciśnień.
  4. U mnie komunikat wyskoczył po około 20k, żeby dolać AdBlue. Co do żużycia paliwa to zależy od eksploatacji. Średnia mam 5.9 od nowości.
  5. delph34i

    Audi a4 b9 SPORT

    przebieg ~60k a 9k jednak robi sporą różnice jak masz pieniądze i samochód ci sie podoba to po co kombinujesz - widzisz po odpowiedzi kolegi, że cena wcale nie jest kosmiczna
  6. Przygotowuje się do walki z car audio w samochodzie. Jednostka główna to zwykłe RMC bez niczego. Z tego co zdążyłem wyczytać ze schematów w tym zestawie nie ma żadnego dodatkowego wzmacniacza. W bagazniku nie mam nic, poza subem w kole zapasowym. Sygnały audio z jednostki głównej (moduł ze slotami na karty sd nad klimatronikiem) wędrują prosto do głośników????? Robił ktoś audio w takim samochodzie? Potrzebuję porady jak to dobrze zrobić. Myślę nad zmiana wszystkich głośników, montażu wzmacniacza i suba do bagażnika. // EDIT Na początek trzeba przekonwertować sygnał Hi na Lo z radia. Na necie widziałem urządzenie które pasuje idealnie. Audio control LC7i cena troche ponad 1000 zł, no chyba że bezpośrednio ze stanów to zamówie. Nie wiem czy jest coś lepszego lub w lepszej cenie. Jak coś dajcie znać. W LC7i nie potrzeba dawać sygnału na wzbudzenie bo urzadzenie włącza sie automatycznie gdy pojawi sie sygnał na którymś kanale. Dodatkowo ma wyjście remote out którym można wzbudzać wzmacniacz. Potem będe musiał jakis wzmak założyć. Wymiane glośników zostawie na koniec. Wydaje mi się, że takie rozwiązanie bedzie najlepsze bo nadal bedę miał kontrole nad ustawieniami dźwieku z mmi.
  7. po co AMI jak w aucie jest BT i telefon jest widoczny w Media jako źródło dźwięku? ja mam AMI ale nie korzystałem z tego nigdy bo mam playlisty ściągnięte na tel ze Spotify, nawigacja po utworach działa klawiszami w samochodzie, tyle że mam RMC w C7, przypuszczam, że w MMI B9 będzie to działało tak samo
  8. Najczętsza przyczyna zatrzaśniętych kluczy to nie działający mikrostyk w drzwiach. Standard w audi. Centralny po chwili spowrotem zamyka drzwi bo nie dostaje sygnału otwarcia drzwi lub zapłonu. Gdzie leży kluczyk? Jeśli na widoku: trzeba naciągnąć lekko prawy górny róg drzwi . Najlepiej podłożyć coś między (szmatka, karton) żeby nie porysować lakieru i zrobić wędkę z kawałka drutu i zacząć łowienie. Ja zawsze używam tej metody. Ostateczna metoda to "fachowcy" jest ich dużo w ogłoszeniach. Przychodzi i w ciągu niecałej minuty otwiera zamek "swoim" kluczem, bez jakichkolwiek uszkodzeń zamka. Oczywiście jeśli zamek jest sprawny!! Otwierałaś kiedys drzwi kluczem czy zawsze z pilota?
  9. pierścienie, ale najpierw sprawdź odme. Masz całą encyklopedie dotyczącą odmy w tych silnikach. Kolejne to sprawdź tą szczelność dolotu jak na filmikach na YT. Masz ich tam od groma. Jesli tych dwóch tematów nie ogarniasz to oddaj auto do mechanika.
  10. Z reguły klime robią w 20 minut, czasem nawet szybciej (z tego test szczelności robią w minute), więc maszyna nie wykryje małych nieszczelności. Ja jak pracowałem przy klimatyzacji to przy braku czynnika, nabijałem układ azotem i zostawiałem z podłączonym manometrem na godzine. Jeśli nie było spadku ciśnienia w układzie dopiero napełniałem czynnikiem. Podłącz Vaga i sprawdź ciśnienie w układzie. Powinno być powyżej 4 barów, przy wyłączonej klimie. Jeśli ciśnienie jest ok, to trzeba sprawdzić czy rusza sprężarka. Jeśli klima działa prawidłowo to zobacz na metalowe rurki po lewej z podszybia do sprężarki. Jedna ma być zmrożona. Potem dopiero sprawdż dysze rozprężną, jest w środku tej metalowej rurki. Rozkręć tą rurke i wyciągnij dysze jesli nie jest uszkodzona, zapchana i oringi sa ok, to możesz założyć z powrotem. (oczywiście przy rozkręcaniu rozszczelnisz układ). Nie wolno jeździć z nabitym azotem, bo przy przypadkowym uruchomieniu klimy sprężarka się zatrze. 5 minutowa próżnia o której pisał jeden z przedmówców to nie jest test szczelności. Robi sie to po to aby sie pozbyć wilgoci i zanieczyszczeń gazowych z układu. Przez 5 minut sprężarka wysysa powietrze z układu. Generalnie ten czas powinien, być dużo dłuższy. Ale gdyby serwisy robiły wszystko zgodnie z przyjętymi normami, to zamiast zrobić kilka aut w godzine robili by jeden.
  11. ustawiany był luz na sprzęgle, czy tylko zamienione tarczki?
  12. Nie da się na opis samych objawów powiedzieć co jest nie tak. Raczej skrzynia do rozbiórki i wówczas będzie można ocenić stan i ew. koszty naprawy. Tym bardziej, że masz samochód od niedawna i nie znasz historii obsługi skrzyni. Doradzałbym rozebrać i ocenić stan sprzęgieł, łańcucha i bieżni. Wówczas będziesz znał koszta odbudowy lub swap na manuala. Bart-S jest naszym forumowym magikiem od tej skrzyni.
  13. Can nie idzie w uśpienie przez to świeci awaryjny, posprawdzaj błędy na modułach, ostatecznie od felernego modułu możesz wyjąc bezpiecznik by miec pewność
  14. Bez wymiany prędzej czy później będzie remont,Jesli zamierzasz jeździc autem dłużej, to wydaje mi się, że warto to zrobić. Nie jestem pewien co do procedury wymiany całego oleju w tej skrzyni. U siebie rozbierałem całą skrzynie, zeby ocenić jej stan i dokonać wymiany zużytych elementów i zalałem świeżym olejem. Od tej pory jestem zagorzałym zwolennikiem tych skrzyń. Komfort jazdy to bajka. # to masz ośke czy quttro bo to nnie jest ustalone od początku a w twoim profilu są sprzeczności
  15. Mikrostyk w drzwiach do wymiany, jak nie bedzie potwierdzenia że drzwi poprawnie zamkniete to też nie wygasi. Jak kontrolka w drzwiach od alarmu miga to jest ok, jak nie to znaczy że drzwi nie są zamkniete poprawnie.
×
×
  • Create New...