Jump to content

Ogi

Pasjonat
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

18

About Ogi

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Gdynia

Car

  • Car model
    A6 C7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2012
  • Engine
    3.0 TFSI V6
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podobno jednak to nie M3 ( dzieki ci Panie!! ) a nowa seria 4.
  2. Teraz taka moda na dzikie wzory i złoty kolor.
  3. I będzie coś takiego: https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/77930/1752x1168/049_m3.jpg?mode=max&quality=90&scale=down
  4. Mam nadzieje ze to tylko "trolling" ze strony BMW .
  5. Diaaaaa chodzą ploty ze to niby M3 ma być. Komuś grubo się klepka w BMW przestawiła, normalnie świńskie ryje im robią.
  6. Hah okazuje się że przedliftowe A4 B9 jest lepszym samochodem niż poliftowe .
  7. RS Q3 bardzo fajne, sportback jakiś dziwny..... może przez ten kolor. Generalnie wnętrze Q3 ( połączenie analogów z dotykiem ) pokazuje jak bardzo ktoś spier..... projekt wnętrza A4.
  8. Ogi

    C7 Resident

    Też na petexach śmigam i sobie chwale.
  9. Dla mnie obłędny, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli z RS6 i RS7, oczywiście dalej będę hejtować te beznadziejne ekrany dotykowe ale tak poza tym to ktoś się naprawdę postarał i mu wyszło.
  10. Pakiet czerń sporo daje ale dalej dziwnie ta półka na przednim grilu wygląda. Tył bez fekowych wydechów zdecydowanie lepiej wygląda.
  11. I jeszcze jakiś biały im trawnik powinien kosić .
  12. Mi tam akurat lata jaki kolor skóry mają bardziej skupiam się na samej formie reklamy. Ale fakt że wciskanie afroamerykanow z azjatami jest dosc dyskusyjne , dziecko powinno byc latynosem .
  13. Muszę przyznać że reklamę umią zrobić:
  14. Jednostka napędowa 4.0 TFSI V8 montowana w nowym Audi RS6 Avant rozwija 600 KM mocy oraz moment obrotowy 800 Nm, dostępny w wysokim zakresie od 2100 do 4500 obr./min. Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje tylko 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna została oczywiście ograniczona do 250 km/h, ale samochód wyposażony w opcjonalny pakiet dynamiczny zwiększa ją do 280 km/h lub z pakietem dynamicznym plus do 305 km/h. Największą nowością w silniku nowego RS6 jest system MHEV, czyli mikrohybrydowy układ pracujący w systemie 48-woltowym, który pozwala włączać i wyłączać motor benzynowy podczas jazdy w zakresie prędkości od 55 do 160 km/h. Alternator-rozrusznik RSG odzyskuje też energię podczas hamowania i kieruje ją to dodatkowej, litowo-jonowej baterii. Z niej pobierany jest prąd do zasilanie wszystkich odbiorników podczas jazdy z wyłączonym silnikiem spalinowym, która może trwać nawet 40 sekund. Technika MHEV umożliwia włączanie się systemu start/stop już przy prędkości 22 km/h. W ten sposób udało się osiągnąć redukcję zużycia paliwa nawet o 0,8 l/100 km w codziennym użytkowaniu . Kolejnym ekologicznym dobrodziejstwem jest system odłączania cylindrów Cylinder on demand. System ten przy niskich i średnich obciążeniach silnika, a na wysokich biegach, odłącza cylindry nr 2, 3, 5 i 8 poprzez wyłącznie wtrysku, zapłonu i zamknięcie zaworów. Wówczas jednostka V8 pracuje w trybie 4-cylindrowym.
×
×
  • Create New...