Jump to content

Ogi

Pasjonat
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

16

About Ogi

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Gdynia

Car

  • Car model
    A6 C7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2012
  • Engine
    3.0 TFSI V6
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ogi

    C7 Resident

    Też na petexach śmigam i sobie chwale.
  2. Dla mnie obłędny, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli z RS6 i RS7, oczywiście dalej będę hejtować te beznadziejne ekrany dotykowe ale tak poza tym to ktoś się naprawdę postarał i mu wyszło.
  3. Pakiet czerń sporo daje ale dalej dziwnie ta półka na przednim grilu wygląda. Tył bez fekowych wydechów zdecydowanie lepiej wygląda.
  4. I jeszcze jakiś biały im trawnik powinien kosić .
  5. Mi tam akurat lata jaki kolor skóry mają bardziej skupiam się na samej formie reklamy. Ale fakt że wciskanie afroamerykanow z azjatami jest dosc dyskusyjne , dziecko powinno byc latynosem .
  6. Muszę przyznać że reklamę umią zrobić:
  7. Jednostka napędowa 4.0 TFSI V8 montowana w nowym Audi RS6 Avant rozwija 600 KM mocy oraz moment obrotowy 800 Nm, dostępny w wysokim zakresie od 2100 do 4500 obr./min. Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje tylko 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna została oczywiście ograniczona do 250 km/h, ale samochód wyposażony w opcjonalny pakiet dynamiczny zwiększa ją do 280 km/h lub z pakietem dynamicznym plus do 305 km/h. Największą nowością w silniku nowego RS6 jest system MHEV, czyli mikrohybrydowy układ pracujący w systemie 48-woltowym, który pozwala włączać i wyłączać motor benzynowy podczas jazdy w zakresie prędkości od 55 do 160 km/h. Alternator-rozrusznik RSG odzyskuje też energię podczas hamowania i kieruje ją to dodatkowej, litowo-jonowej baterii. Z niej pobierany jest prąd do zasilanie wszystkich odbiorników podczas jazdy z wyłączonym silnikiem spalinowym, która może trwać nawet 40 sekund. Technika MHEV umożliwia włączanie się systemu start/stop już przy prędkości 22 km/h. W ten sposób udało się osiągnąć redukcję zużycia paliwa nawet o 0,8 l/100 km w codziennym użytkowaniu . Kolejnym ekologicznym dobrodziejstwem jest system odłączania cylindrów Cylinder on demand. System ten przy niskich i średnich obciążeniach silnika, a na wysokich biegach, odłącza cylindry nr 2, 3, 5 i 8 poprzez wyłącznie wtrysku, zapłonu i zamknięcie zaworów. Wówczas jednostka V8 pracuje w trybie 4-cylindrowym.
  8. Takie same odczucia mam jak w przypadku A4 B9. "Normalna" wersja nie podoba mi sie natomiast RS..... tak, tak i jeszcze raz tak. Wygląda świetnie, 605KM i 800NM podają. A kopiując od Grześka Ciźli z profilu na FB: 2020 Audi RS6. Co wiem na ten moment? No już trochę więcej. Padały pytania czy mi się to auto podoba? No a jak 36 letniemu gościowi może nie podobać się 600 konne kombi z najbardziej wredną gębą na rynku w kolorze myśliwca wojskowego? Oczywiście, że się podniecam. Nie podobają mi się jedynie te listwy jasne (zwłaszcza na tylnym zderzaku), ale można ro zrobić w karbonie lub w tzw. black packu i wtedy będzie petarda. Do tego auto jest aż 8cm szersze od zwykłego A6 i tak naprawdę z A6 w Awanturze dzieli jedynie dach, przednie drzwi i klapę bagażnika. Ma 100Nm więcej od poprzedniego, bazowego RS6, co z mocą 600PS daje osiągi na bardzo przyzwoitym poziomie. W tych ogromnych na 22 cale felgach ukryte są 44cm tarcze hamulcowe z 10 tłoczkowymi zaciskami (dafuq), jakby ktoś się bał, że nie wyhamuje. Do tego jest opcjonalnie tylna skrętna oś (fajnie) i dwa rodzaje zawieszenia (fajnie). Słabo trochę, że zrezygnowali z tylnego dyfuzora, bo im się opcjonalnie hak zachciało montować, ale co zrobić? Co do napędu to oczywiście trafia na 4 koła (dość naturalne dla Audi) defaultowo 60% na tył i 40% na przód, ale podobno aż do 85% momentu może trafiać na tył. A skrzynia dwusprzęgłowa? Nope. Konwencjonalna 8biegowa automatyczna musi wystarczyć i chwalą się w Audi, że jest co najmniej dobra. Wnętrze mocno cyfrowe - me gusta i nowe wentylowane fotele też mi się widzą. Nie mam pojęcia ile to waży, ale chciałbym, żeby z tym wyglądem jeździło jak Panamera Turbo Sport Turismo. Wtedy byśmy mieli idealne auto dla lekko odchylonego ojca, który chętnie torturuje rodzinę mocnymi przeciążeniami. A RS6 zawsze lubiłem, od kiedy przejechałem się V10 C6 a potem predatorem C7 kilka razy. Mam taki soft spocik na nie od lat i będę kiedyś miał, jak się dorobię ^^ Amen. 4.0 | Twin Turbo | Mild Hybrid | AWD | 8 SPD AT | 600PS | 800Nm | do 200km/h w 12s | do 100km/h juz mało kogo interesuje | Vmax: 305 km/h z jakimiś pewnie pakietami | cena: NFI | Kiedy w sprzedaży: NFI | Gdzie obejrzeć? Pewnie Frankfurt #GCOS
  9. Ogi

    C7 Resident

    o wydechy chyba prawdziwe
  10. Najpopularniejsze marki premium w Polsce 2019 Najpopularniejszą marką premium w 2019 roku w Polsce jest BMW. Przez pierwsze pół roku zarejestrowano 9753 aut Bawarczyków. Względem pierwszego półrocza 2018 BMW urosło w Polsce o imponujące 38,42 proc. Największy w tym udział serii 3, która znalazła 1783 nabywców. Znajdującą się na im miejscu "piątkę" wybrało 1493 klientów. BMW odczuwa na swoich plecach oddech Mercedesa, na którego zakup w pierwszym półroczu 2019 roku zdecydowało się 9148 Polaków (o 9,1 proc. więcej niż rok temu). Do tego wyniku nie przyłożyły się osobowe wersje Citana, Vito, Marco Polo i Sprintera - nie brano ich pod uwagę w statystykach. Najczęściej kupowanym w Polsce Mercedesem jest GLC Coupe, na którego zdecydowało się 1306 osób. Nieco mniej, bo 1220 klientów, kupiło A-Klasę. W walce o pierwsze miejsce wśród marek premium w Polsce w tym momencie liczą się tylko BMW i Mercedes. Trzecie Audi zaliczyło spore spadki (-17,87 proc.) i może się pochwalić wynikiem 6487 rejestracji. Najpopularniejszym Audi w Polsce niezmiennie pozostaje Q5 (1113 rejestracji), a numerem dwa - A6 (954 rejestracji). O krok od podium jest Volvo, które jednak - jeśli obecne trendy się utrzymają - ma szansę zastąpić Audi na trzecim stopniu podium. Na nowe Volvo w pierwszym półroczu 2019 roku zdecydowało się 5939 osób. Co prawda jest to wynik o 2,13 proc. słabszy niż przed rokiem, to jednak dynamika spadków jest znacznie mniejsza niż w marce z Ingolstadt. Najczęściej kupowanym Volvo wciąż pozostaje XC60 (2407), które wyprzedza drugie XC90 (839). Jednocześnie XC60 wciąż jest liderem najczęściej kupowanych w Polsce aut klasy premium. Za nim znajduje się BMW serii 3, a podium zamyka seria 5, nieznacznie wyprzedzająca czwarte BMW X3. wklejone z moto.pl
  11. Zaraz tu przeczytam że Niemiec jak tylko usłyszy że Polak jedzie po jego samochód to śrubki poodkręca, trefnego paliwa doleje i i kable ponacina. Teorie spiskowe godne dobrej książki.
  12. Ogi

    C7 Resident

    Powinny sie idealnie spasować.
  13. Z tego słynnego Quattro to już została tylko nazwa, został tak wykastrowany w nowych A6 czy A7 że już chyba Haldex jest lepszy .
  14. Zwariowali z cenami nowych samochodów, plus nowe modele są zwyczajnie słabsze od konkurencji. Dodatkowo wcześniej Audi było znane ze świetnych materiałów i spasowania, cała nowa gama jest pod tym względem sporym krokiem do tyłu. Dodaj do tego ich genialne wydechy z których już każdy nawet się nie śmieje a zwyczajnie szydzi i są spadki.
  15. Przyjąć się przyjmie, Niemcy wbrew pozorom bardzo lubią diesle, problem natomiast jest "wizerunkowy", o ile tak jak piszesz w SQ7 diesel 4.0 chodził pięknie i było to świetny pomysł przy tej ciężkiej krowie ( swoja drogą SQ7 sprzedawał się świetnie i Audi zabolało że musieli przestać je robić ) tak w "nowym" S6 ten diesel po prostu nie daj swoimi osiągami poczucia że jedziesz czymś trochę lepszym i to jest głównie problem tego samochodu.
×
×
  • Create New...