Skocz do zawartości

Ogi

Pasjonat
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ogi

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ogi

24

Reputacja

  1. Już 8 lat w moich rękach i czas na zmiany, samochód będzie na sprzedaż lada dzień. Z ostatnich ( z zeszłego roku ) aktywności to wpadł pełny custom wydech z kwasówki ( już dość miałem ciągłej walki z katalizatorami i urywającymi się elastycznymi łącznikami, katalizatory oczywiście są ) jak i poleciał pełny remont silnika ( zaczął chlać olej ) gdzie miały być tylko pierścienie do robienia a skończyło się na wymianie tłoków z pierścieniami, pompy wody, termostatów, kompletnego rozrządu wymiany wszystkich zacisków hamulcowych i masy innych rzeczy. Jeśli ktoś szuka fajnego A6 z silnikiem praktycznie jak nowym i wyeliminowani wszystkimi bolączkami to zapraszam do kontaktu. Cena jaka mnie interesuje to 75tyś praktycznie nie do negocjacji z uwagi na doinwestowanie samochodu.
  2. Jest spoko, choc grill ala RS6 z ramka pod napis wyglada lepiej .
  3. Ogi

    Koronawirus

    Sorry nie mogę się powstrzymać i zapytać, kombinowanie że USA ma coś z tym wspólnego mogę zrozumieć ostatnio im nie po drodze ale czemu Izrael ??
  4. Ogi

    BMW F31

    Z HEAD-UPem współpracuje ?
  5. Ogi

    C7 Resident

    O kurde..... Na zdjęciu nie wygląda tragicznie. Pełne szkoda poszła ??
  6. Nic nie daje bez zmiany przepustnicy a generlanie przy mocach w okolicach 500 koni sa problemy z kompresorem.
  7. Ogi

    BMW F31

    O skubany, tu mnie zaskoczyłeś na maxa
  8. Ogi

    Rodzinne kombi

    Compsport BB zawsze dobrą robotę robi , powrót do Szczecina musiał być piękny .
  9. Najsmutniejsze jest to że są ludzie którzy się na coś takiego łapią.....
  10. Na b8 pewnie wiecej stracisz przy ewentualnej późniejszej sprzedaży. W mojej prywatnej opinii B8 jest w środku samochodem lepiej wykonanym tzn. materiały i spasowanie stoją na wyższym poziomie niż B9 który dla mnie stał sie plastikowy w dodatku te plastiki wydają się gorszej jakości niż w B8. Na plus w B9 na pewno trzeba zaliczyć cały system multimedialny ten w B8 trąci już myszką. Dodatkowo B9 wydaje mi się lepiej wygłuszone.
  11. Nie wiem jak to wygląda w DE. W PL samochód ma spełniać normę czystości spalin i nikt za bardzo nie patrzy na to jaką normę EURO powinien spełniać według producenta, raz z uwagi na to że te podawane przez producenta w rzeczywistych warunkach znacząco odbiegają od tego co oni podają a dwa że na ten moment nawet prawo unijne pozwala na to by wynik ponad 2 krotnie odbiegał od podanej normy. GPF aż tak znacząco nie wpłynie na twoja emisję spalin, zamiast w euro 6 bedziesz na granicy miedzy euro 6 a euro 5 . Co do legalnosci to pod wzgledem czysto prawnym w PL nikt ci tego zabronić nie może, prawo odnosi sie tylko do norm emisji, natomiast producent na pewno uwali ci gwarancje jesli jeszcze taka masz, choc czasem sa na tyle wyrozumiali ze tylko na układ wydechowy.
  12. Bez GPF wszelkie wymagane normy spełnisz bez problemu. Oni to pakują żeby średnie normy emisyjne jeszcze mocniej sobie zbić dzięki czemu płacą mniejsze kary/opłaty.
  13. Da się tego badziewia pozbyć czy nieusuwalne ?? Tzn. o GPF mi chodzi.
  14. Auć, szukaj 19 calowych na tych 28 strasznie bolą oczy
  15. Od razu ładniejsze kreski . Ile tam juz kurakiem nabiłeś kilometrów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...