delph34i Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 (edited) Było A4 B6 1.8T ( jeszcze szuka nowego właściciela) od mikołaja jestem szczęśliwym posiadaczem A6 C7. Audi A6 C7 2.0 Tdi ULTRA Avant, rocznik 2016 Z wyposażenia bieda wersja. Mineło jej dopiero 50 tyś. km więc jest fajna baza do modzenia. Na razie będę robił drugi serwis przed 60 tyś.km. Roczne przebiegi mam na poziomie 12-15 tyś. i mam w planach zachować ten samochód na dłużej. Z zewnątrz wizualnie wygląda świetnie. We wnętrzu mam w planach wprowadzić rewolucje. Zresztą zobaczcie sami. Jako że do Trzech Króli jestem w Ojczyźnie to nowe zdjęcia wrzuce później. Na tą chwile audi stoi na 18 calowych felgach s-line. 20 calowe czekają na wiosne i lato. Na pewno będę coś działał z nagłośnieniem bo fabryczne jest strasznie płytkie. Wnętrze też na pewno pójdzie do wymiany na jakieś ładne skórzane. Chciałbym też założyć sobie 3g+z google, podobno licznik też trzeba zmienić, ale to w odpowiedznim czasie będę nękał Wrclagune Edited December 25, 2017 by delph34i
jedrekx Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 komputera nie trzeba raczej wymieniać, a jedynie ekran od MMI tak mi się zdaje.. ładne A6, dla in minus światła... szkoda, że nie matrix albo chociaż zwykły led.. to naprawdę świeci zupełnie inaczej.
delph34i Posted December 27, 2017 Author Posted December 27, 2017 właśnie o najważniejszym zapomniałem, tak lampy musza lecieć do wymiany tylko matrix led raczej pewnie odpada bo za duża rzeźba będzie z wiązką kamerami itp, orientuje się ktoś jak ze zwykłym ledem do tego modelu, czy pasuje P&P? kolejna rzecz jaka mi chodzi po głowie to dynamiczne kierunki, u mnie z tyłu są normalne, jak uzyskac efekt dyamicznych kierunków, jakiś moduł do wymiany czy lampy?
Mosek Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 pisz do nich, ogarniaj tematy https://www.facebook.com/vagaudiservice/
delph34i Posted December 27, 2017 Author Posted December 27, 2017 dzieki za namiary na pewno będe korzystał, na razie czekam na gumowe dywany z aso jak wasze opinie o adblu w tym samochodzie, warto nalewać samemu czy zostawić to na serwis mam nadzieje, że wystarcza na normalny interwał miedzy wymianami oleju
jedrekx Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 możesz normalnie samemu... na niektórych stacjach jest już dystrybutor do adblue, więc nalewasz jak paliwo
marcintuchola Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 Dokładnie, jaki masz zbiornik? Bo mi zbiornika 18litrow starcza na 4tysiace:/ tylko ze w fordzie
sajmon136 Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 2 godziny temu, marcintuchola napisał: Dokładnie, jaki masz zbiornik? Bo mi zbiornika 18litrow starcza na 4tysiace:/ tylko ze w fordzie Ja w moim A4 B8 na zbiorniku adblue zrobiłem 14tyś km zbiornik niby 20L Coś chyba nie halo z twoim fordem.
adamzzz Posted January 6, 2018 Posted January 6, 2018 Hej. Pomyślałem ze moze mi pomożesz bo mam dylemat. Tez mam b6 i zamierzam zmienić na cos nowszego. Moim marzeniem jest właśnie c7 tylko ze przedlift. Czy mógłbyś mi opisać wrażenia po przesiadce? Auto tez bede w Szwecji kupował a mój budżet to myśle 150-170 tys sek. Zastanawiam sie tez nad a4 b8 ale to juz max okolice 100 tys bo za więcej to lepiej do a6 dołożyć. pozdrawiam
delph34i Posted January 8, 2018 Author Posted January 8, 2018 Po powrocie do Polski i przesiadce na b6 pierwsze co zrobiłem to sprawdzałem wspomaganie bo wydawało mi się że kierownica chodzi ciężko jakby nie działało. W A6 jest praktycznie cisza w środku. Podwójne szyby robią robote:P. Jedyne co to strasznie brakuje mi automatu. Ciężko mi się przyzwyczaić do manuala. Z drugiej jednak strony mam plany poeksploatowac to auto kilka lat więc nie chciałem mieć problemów z s-tronickiem - mam na myśli głównie finansowe. Póki co nie mam żadnych zastrzeżeń, no może po za tragicznym systemem audio. Przy spokojnej jeździe do pracy (25km) spalanie wychodzi mi na poziomie 5.2-5.5 litra, więc jestem zadowolony. Jeśli cię stac na zakup to nie zastanawiaj się nad B8, tylko bierz C7. Z przedliftowych to najlepiej szukaj tych 177 konnych.
cubasx Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Witam! Wiesz moze jaki dokladnie to model felg albo masz ich numer ?? za***ista furka
delph34i Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 (edited) Nie przyglądałem się im specjalnie to jakaś firma noname, czyli prawdopodobnie made in china. Znalazłem linka chyba do takich samych: https://www.abswheels.se/falgar/nitro/?pid=FSP70420095500011245665&p=1 Ja kupiłem juz z tymi kołami. Dzisiaj wleciały gumowe dywaniki z aso, Przy okazji kupiłem ten wąż plastikowy do nalewnia adblue z butelek 10 litrowych. Ponoć ta substancja silnie żrącą działa na lakier, więc lepiej nie rozlewać przy nalewaniu. U mnie póki co km lecą. Edited January 13, 2018 by delph34i
adamzzz Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 Hej. Dzieki za pomoc ale juz za późno:). Nie miałem ciśnienia na konkretny model tylko byle z audi i kupiłem a6c6. Kiedyś dozbieram i kupie c7 Pozdrawiam
delph34i Posted October 17, 2018 Author Posted October 17, 2018 (edited) May update: Po tygodniowych zmaganiach (po pracy) wymieniłem nagłośnienie z przodu. Oryginalne głośniki wyleciały z hukiem. Zobaczcie na zdjęciach co audi nazywa premium sound system (kupa tektury plastiku i kawałek blaszki). Kupiłem dwudrożny zestaw DLS RC6.2. Dystanse dorabiałem od Q7 bo nie mogłem znaleźć dedykowanych do tego modelu. Na drzwi wpadły maty STP. Tweetery dopasowałem w oryginalne miejsca. Nie mogę patrzeć na te głośniki skierowane w kierunku kierowcy w słupkach lub na stojakach. Estetyka przede wszystkim. Nie próbowałem przewlec kabla ze środka do drzwi więc woofer jest napędzany oryginalnym kablem do słupka. Zwrotnice udało się upchnąć pod deską po obu stronach. Wzmacniacz to maleństwo ze stajni DLS model CC-2. W zupełności wystarcza na ten zestaw. Musiałem go podłączyć bezpośrednio pod Hi input z radia, bo na tą chwile nie mam modułu z nową magistralą MOST jak mobridge, żeby podłączyć do modeli od 2016 roku. Zniekształcenia z końcówki mocy prawie nie słyszalne. Kabel sygnałowy położyłem ekranowany. Wzmacniacz nie ma stałego miejsca na razie. Ostatecznie zamontuje go w boczku po lewej bo u mnie jest całkiem pusty. Tymczasowo leży w "kole zapasowym" za akumulatorem. Gra to rewelacyjnie. W takim setupie dalej mam pełna kontrole z poziomu MMI. Słucham głównie Spotify Premium po BT. Z poziomu MMI mogę zmieniać utwory, kontrolować głośność itp. a na tym mi najbardziej zależało. Ostatnie zdjęcie pokazuje co jest w oryginale w drzwiach Szczerze nie polecam oryginalnych gumowych dywaników z ASO. Guma kończy się zaraz przed pedałami, mniej więcej tam gdzie leży pieta prawej nogi i cały śnieg z butów spada na wykładzinie i moknie. Guma jest ładna. Dobrze leży na podłodze, ma kołnierz po stronie siedzeń ale nie ma go po przedniej stronie i cała woda spływa do przodu plus ta woda która topi się z butów prosto na wykładzinę dyskwalifikuje ten produkt. Potem zrobię zdjęcie. Teraz muszę jakoś rozwiązać ten problem, bo znowu idzie zima. Edited October 17, 2018 by delph34i
A-rek Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 kolego mam takie pytanko, na jakim oleju jeździsz?
delph34i Posted October 22, 2018 Author Posted October 22, 2018 (edited) Wymiany robię w serwisie, tylko interwał skróciłem do 20 tyś. Ja nie wiem jak może nie być bagnetu w silniku. W volvo masz czujnik i bagnet w standardzie. Oni wlewają Castrol LongLife III 504/50700 Edited October 22, 2018 by delph34i
delph34i Posted May 12, 2019 Author Posted May 12, 2019 Właśnie stukneło 80 tyś. Jako, że skończyła się gwarancja to sprawy serwisowe wziąłem w swoje ręce. Jak coś chcesz mieć dobrze zrobione to zrób to sam. Oliwe zmieniam co 15 tyś. Teraz jeżdzę na LM 5w30. Widziełm kiedyś na allegro, że ktos sprzedawał normalny bagnet z rurką z demontażu z silnika CNHA. Jest to możliwe? Nie mogę nigdzie takowego znaleźć.
A-rek Posted May 12, 2019 Posted May 12, 2019 1 godzinę temu, delph34i napisał: Nie mogę nigdzie takowego znaleźć. w ASO pytałeś? mamy w silniku miejsce na bagnet więc wystarczy go dokupić
Dev Posted May 12, 2019 Posted May 12, 2019 2 godziny temu, delph34i napisał: Właśnie stukneło 80 tyś. Jako, że skończyła się gwarancja to sprawy serwisowe wziąłem w swoje ręce. Jak coś chcesz mieć dobrze zrobione to zrób to sam. Oliwe zmieniam co 15 tyś. Teraz jeżdzę na LM 5w30. Widziełm kiedyś na allegro, że ktos sprzedawał normalny bagnet z rurką z demontażu z silnika CNHA. Jest to możliwe? Nie mogę nigdzie takowego znaleźć. rurka jest, bagnetu ni ma
delph34i Posted May 13, 2019 Author Posted May 13, 2019 W serwisie można dostać tylko ten uniwersalny do wszystkich modeli z którym nie można jeździć. Zresztą trzeba się chyba pogodzić ze sprawdzaniem oleju w mmi.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now