cubasx

Pasjonat
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cubasx

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Kuba
    • Lokalizacja
      UK

    Auto

    • Model
      A6 C7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2013
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      CDUD
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    182 wyświetleń profilu
    1. Z tego co wiem to nie ma innej opcji jak rzezba cala zabawa polega na obroceniu tego plastku w srodku bo w polifcie przycisk jest z przodu podgrzewanie opalarka i zabawa w obracanie...
    2. W takim razie musze kupic jakis Hub USB i podpiac to w ten sposob... dzieki za wskazowke mam nadzieje ze to bedzie to
    3. Pany padl mi juz trzeci router tp-link 3020. Kazdy z nich dzialal okolo 3-4 tygodni. Moze przez zasilanie z zapalniczki zamiast z USB. Juz mnie to wku...a dosyc mocno bo ile razy moze padac router?!? Czy ktos zna jakas alternatywe?
    4. Panowie brzeczy mi troche kratka nawiewu pasazera i kratka glosnika po tej samej stronie. Czytalem gdzies ze najlepiej to rozebrac i podkleic jakas tasma piankowa itp. Czy ktos z was przerabial ten temat i wie jak zdemontowac te elementy zeby ich nie uszkodzic ??
    5. Zrob tak jakbys chcial zainstalowac jeszcze raz aktualizacje softa z karty pamieci i przed rozpoczeciem instalacji odznacz wszystkie inne opcje oprocz Google Earth ktory musi zostac zaznaczone co spowoduje ze zainstaluje sie tylko Google Earth jeszcze raz i powinno smigac wtedy, przynajmniej ja tak musialem zrobic
    6. Witam! Swiecko - okolice Londynu 1250km predkosc miedzy 100-170km/h wyszlo 7.2l, silnik 3.0 CDUC quattro. Zaladowany do pelna takze w sumie pozytywnie troche bak moglby byc wiekszy o te 20 litrow
    7. Wszystko smiga jak nalezy w A6 C7 soft 942_4 Temat ogarniety 1. Po przejsciu calego procesu (walce od tygodnia) Green Menu, skrypt itd... musialem ponownie zainstalowac update softu 942 ale z zaznaczonym tylko GEMMI 2. Nie dziala traffic online - komunikat o niewaznej licencji pomimo ze auto z 2013 Sierpien :/ 3. Router 3020 z softem tp-link (narazie tryb wisp) + skrypt z pierwszej strony z IP 192.168.0.254 Pozdrawiam!
    8. Dzieki bardzo !
    9. Jakiej firmy olej uzywacie do 3.0 V6 TDi ?? Do tej pory do mojego 1.9 uzywalem Motula 5w40. Pozdrawiam!!
    10. Od 2 tygodni smigam na nowo zakupionym Bosch-u S5 77ah 780A i jest igla zmiana wyszla na dobre ! POZDRO!
    11. Bede probowal dzieki chlopaki ! musisz mocno poduszke ciągnąc do siebie z jednej strony pózniej analogicznie Udalo sie, po prostu trzeba bylo mocniej pociagnac poduszke w momencie zsuwania haczyka a na poczatku robilem to lzej z obawy o to zeby nic nie pospuc! Dzieki jeszcze raz i pozdro!!
    12. No wlasnie probowalem cos takiego ale nie chce poducha wyskoczyc :/
    13. Witam! Jak zdemontowac poduche z kierownicy b8 polift??
    14. Przeczytalem caly temat Wiec tak moje autko A4 B7 1.9 BRB ma obecnie aku Moll 72Mh 640A pierwszy montaz data produkcji 27 tydzien 2007 roku nr 8E0915105L czyli ponad 9 lat, alternator 8GU czyli 140A. Rano jak jest zimno (okolo 0 i mniej) to dluzej kreci plus po zapaleniu swiatla, zegary itd. przygasaja na sekunde (2-3 czasami) przy czym slychac pstrykajacy przekaznik. Aku jakie obecnie jest dedykowane do mojego autka to 74Ah 680A. Dolozony RNSe i bluetooth jezeli to ma znaczenie. Pokonuje glownie krotkie odcinki. Czy najlepiej bedzie jak kupie ten dedykowany czy moge smialo celowac w 77Ah 780A bosh s5 - Exide 77Ah 760A (dla przykladu)?? Moze ktos wybral podobnie i sie sprawdzilo Pozdrawiam!
    15. Nie probowalem sicagac w sumie nawet nie wiem jak to zrobic zeby nie pekla? Ktos mi nawet podsunal pomysl zeby ja okleic ale moze w sumie malowanie byloby lepsza opcja