Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] 1.8 T + stage 2/H&R -40/K03RS6!/BIXY/NAVI/DRL/CLH/MAGNAFLOW 3"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 minut temu, enczu napisał:

Możesz napisać do mepeta o gwint ST, jest marki kw przekształcony z marki weiteca. Taka nowość, ale jak wygląda jakościowo musiałbyś z nim pogadać, bo to świeży temat dosyć ;) Ale jak kolega wyżej pisze 1-1.3-k około i masz w konkretnym stanie. Na pewno za hr'a bym tyle nie dał.. 

Jest jakaś konkretna nazwa tego gwintu ST? Bo napiszę ST i może nie zrozumie jeszcze . 

Opublikowano

Napisałem . 3300 zl Nowy 

Opublikowano

a to h&r jest gorszy od kw?

Opublikowano

Vogtland to to samo co kw :)

Opublikowano

Gość mnie namawia powoli do mtsjakiś Gold podwójnie cynkowany Ale chyba nie miałbym jnsumieniaa 

Opublikowano
Gość mnie namawia powoli do mtsjakiś Gold podwójnie cynkowany Ale chyba nie miałbym jnsumieniaa 


Mts to gówno... Szukaj kw, ale w dobrym stanie trochę się naszukasz.
Opublikowano

szukam szukam ,swoja droga zuzyte amory beda szybko stukac podczas jazdy po wybojach?

Opublikowano

stukac moze i nie ale moze byc ping pong ;p

Opublikowano

Sprzedalem koledze taki z regulacja twardosci, ogolnie nie narzekal tylko tyl miekki mu byl...

Opublikowano
30 minut temu, pablo15005 napisał:

Sprzedalem koledze taki z regulacja twardosci, ogolnie nie narzekal tylko tyl miekki mu byl...

własnie doczytałem że mają w ofercie,ktorej nie ma na allegro :/ .Napisałem maila. Czyli nawet jak skrecisz na max twardość to nadal za miekki ?

Zawartość dodana 59 minutes later

z regulacją twardości 2200 to wolę Ap już kupić ale nadal szukam alternatywy.

Plany na ten sezon bedą takie

-Swap Hebli na 312mm

-Nowe zawieszenie komplet wachacze +gwint

-Zmiana koloru felg

-nowe opony

-jeszcze większa moc :P
-fotele

-car audio

*wymieniłem rolke napinacza wielorowkowego razem z napinaczem

*rolka klimy

*pasek klimy

no i nadal mi coś świszczy. Cholera wie co . 

 

Opublikowano

Kamil ap to szajs, jezdziłem na tym w b5 i b6 i poracha na całej linii, zakres obniżenia cienki i miekkie to jak skurczybyk :mellow:

Opublikowano
1 godzinę temu, uszol napisał:

Kamil ap to szajs, jezdziłem na tym w b5 i b6 i poracha na całej linii, zakres obniżenia cienki i miekkie to jak skurczybyk :mellow:

To mnie zalamałes , bo chyba w takich pieniądzach nic nowego i coekawego nie ma ,chyba że ten jakiś supersport ?

Opublikowano
To mnie zalamałes , bo chyba w takich pieniądzach nic nowego i coekawego nie ma ,chyba że ten jakiś supersport ?


Supersport też bez szału, swego czasu dużo osób kupowało od kolegi Puma, ale też nie jest za twardy.
Opublikowano (edytowane)

Dużo twardsze będą budżetówy takie jakie fk, mts czy ta z tym, że komfort raczej średni i ping pong murowany. Mi to akurat nie przeszkadza bo przy moich obniżeniach to komfort i wlaściwości jezdne są na drugim planie więc ze swojego fk ak street jestem zadowolony. Jeśli chcesz rozsądnie obniżyc auto z jakims tam komfortem i poprawić właściwości jezdne to bierz nową budżetówe a jak chcesz all i one to kw i trzeba becalować sporo :-)

Edytowane przez uszol
Opublikowano

no tak,tylko raczej nowy będę nowy kupować a taki KW kosztuje pewnie z 4 tys? nie wiem,strzelam.

Dziek Mateusz za rade,ale raczej nie kupie MTS,FK,mimo Twojej rady. Na czytałem sie za dużo że amortyzator pęka w takich miejscach ze masakra,dlatego raczej nie chce nawet próbowac. Mimo ze cena jest bardzo niska. 
Pomiędzy supersportem,a tym AP to jaki mam wybrac?

Opublikowano (edytowane)

Jasne, rozumiem ;) Ale że amory pękają w budżetowych to pierwsze słysze, spotkałem sie z opiniami ze po dwóch, trzech sezonach potrafią sporo zmięknąć, że nakrętki łatwo obrobić i się zapiekają no i oczywiście stosunkowo często wylewają w porównaniu do tych lepciejszych. Na szczęscię, żadne z w/w usterek mnie jeszcze nie dotknęły :-D

A co do fk to mają też inną półką niż tylko budżetówki tak że za tymi droższymi możesz sie też rozglądnąć, skoro budżetowe w miare im wychodzą to myslę że i te ze średniej półki będą całkiem udane, konkretnego modelu nie polece bo po prostu sie nie orientuje jak to tam wygląda w rzeczywistości. 

Edytowane przez uszol
Opublikowano
5 minut temu, uszol napisał:

Jasne, rozumiem ;) Ale że amory pękają w budżetowych to pierwsze słysze, spotkałem sie z opiniami ze po dwóch, trzech sezonach potrafią sporo zmięknąć, że nakrętki łatwo obrobić i się zapiekają no i oczywiście stosunkowo często wylewają w porównaniu do tych lepciejszych. Na szczęscię, żadne z w/w usterek mnie jeszcze nie dotknęły :-D

A co do fk to mają też inną półką niż tylko budżetówki tak że za tymi droższymi możesz sie też rozglądnąć, skoro budżetowe w miare im wychodzą to myslę że i te ze średniej półki będą całkiem udane, konkretnego modelu nie polece bo po prostu sie nie orientuje jak to tam wygląda w rzeczywistości. 

jasne,szanuje Twoje zdanie. Myśle ze jestem bliżej supersporta bo ap ma niski zakres regulacji z tego co nawet sam chyba pisales

Opublikowano (edytowane)

To może sprecyzuje, z tyłu jest ten zakres regulacji dość mały i w sumie może troszke na wyrost powiedzane bo Ty mówisz obniżenie a ja w głowie mam obraz błotnika spasowanego z oponą a więc jeżeli nie lecisz w spasy to myśle, że wystarczy do rozsądnego obniżenia bolidu... zależy komu ile potrzeba centymetrów do szczęścia :-D 

Podrzuce Ci wieczorem foto qmpla, który ma właśnie ap w b5 na 17" niestety oponka nie wiem jaka to sobie zobaczysz czy Ci takie obniżenie odpowiada :-)

Edytowane przez uszol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...