Joziek79 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Mi się podoba, pasują do tego koloru [emoji106] Też dziś założyłem S line Edytowane 2 Lipca 2015 przez Joziek79
Mopek Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Bardzo fajne felgi. Pasują super do A4 B5 , także dobry wybór W połowie przyszłego miesiąca chciałbym obniżyć audi. Myślę, że jednak będzie gwint, tylko, że nie mam tyle hajsu do wywalenia na gwinty renomowanych marek, a używki ciężko dostać do Quattro. Z resztą używki to loteria. TA ma za 1,4k do quattro i myślę, że będę zmuszony w taki zainwestować. Jeżeli nie ogarnę hajsu to dopiero na przyszły sezon. Ale chciałbym żeby już leżał na VW Manii :< Edytowane 2 Lipca 2015 przez Mopek
Joziek79 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Ja niestety muszę zostać przy swoim 1BE bo i tak mi jakoś sztywno
Mopek Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 Zarzucam info. Z racji takiej ze mam dość sporo elementów do lakierowania. Rdza, grube rysy, zły dobór lakieru poprzedniego właściciela, zle cieniowanie lakiernika itp. Jednak dość mocno mi to przeszkadza, wiec na zimę trzeba to zrobić. Mam znajomego lakiernika który zrobi mi to bardzo po taniosci. Aczkolwiek cygańskim sposobem, bo tylko z zewnątrz. Także obklei to co trzeba, zakonserwuje, zeszlifuje itp itd itc. I prysnie go. Dogadalem się z nim za robotę 1000 zł + lakiery. On ma zniżki w mieszalni i mówi że, mówiąc kolokwialnie, maksymalne maksimum za wszystko będzie ok. 1500 zł. Także myślę że bardzo przystępna cena. Mam tylko mała prośbę do tych co czasami zerkną w mój temat. Waszym zdaniem jakiś ładny kolor zbliżony do mojego, żeby nie była widoczna duza różnica, ale jednak żeby było coś innego. Myślę o czymś ciemniejszym, ale chętnie zobaczę wasze propozycje. Najlepiej jakbyście podesłali zdjęcia samochodu z takim lakierem.
sebidi Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Ty masz zapewne Ly7M wiec psiknij w poliftowy LY7W mniej wpadający w niebieski zresztą twoja fura twój wybór aczkolwiek jakbyś później chciał jakieś lift owe elementy zapodać to obyło by się bez malowania Mój jest malniety w LY7W właśnie niby to samo ale jak dostawisz obok taka w kolorze m to widać różnicę więcej srebra w srebrze ☺ Edytowane 3 Lipca 2015 przez sebidi
Mopek Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 Wiadomo ze moja fura mój wybór. Ale chodzi mi o jakieś pomysły i rady. Twój pomysł mi się podoba z tym kolorem z polifta i tymi późniejszymi zmianami elementów. :-) Wpadły dekielki. :-) https://www.dropbox.com/s/fo8ncn7xz3xoups/20150704_204510.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/okurl1pvnjwipds/20150704_204540.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/bbpncdki3i2z8ad/20150704_205215.jpg?dl=0
Joziek79 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) Srebrny to bardzo uniwersalny kolor. Mniej brudzący od ciemnych, auto się mniej nagrzewa w lato, chyba mniej widać na nim rysy, dobrze go widać na tle czarnego asfaltu, no i kolor w dowodzie rejestracyjny będzie się zgadzał. Propozycja kolegi chyba bardzo dobra, jeszcze to że elementy z polifta podejdą... Same plusy. Nie myślałeś żeby te dekielki też na biało dać? Edytowane 5 Lipca 2015 przez Joziek79
Mopek Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 (edytowane) Myślałem ale tak pasują do nadwozia. Srebrny rzeczywiście jest uniwersalny i ten ly7w ma sporo plusów. Tylko ja chciałbym odrobinę ciemniejszy od tego co mam a ly7w jest jaśniejszy. Dlatego mam jeszcze dylemat. Patrzyłem na ly7q ale chyba będzie zbyt ciemny. Z nudów postanowiłem rozkodowac wyposażenie. X0A = National sales program germany B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn. C8N = Obręcz koła ze stopów lekkich 6 jx15h2 et45 G0G = Ręczna skrzynia 5-biegowa H6S = Opony 195/65 r 15 v J0R = Akumulator M6N = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,9 l litera kodowa Q1A = Siedzenia normalne 0JG = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1329-1428kg 1AH = Abs i eds 1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki 2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz. 5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa 5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52 T1R = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 1,9 l litera kodowa 0YR = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 15 3S2 = Relingi dachowe 4UE = Lewo/prawo 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu 8UD = Radio 8GL = Alternator 8RN = Eight speakers (active) 1LB = Faustsattelbremse przod 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) 1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe Edit: Takie fanty znalezli majstrowie w mojej turbinie :-D Podał mi jakąś nazwę tego, ale zapomniałem. Coś tam z głowicy. Ale okazało się ze głowica była robiona i najwyraźniej te elementy wpadły przez wydech do turbiny a tego oczywiście nie sprawdzili :-). Dziś odbiorę audi i się okaże czy będzie ciągnął jak trza :-D. A w dodatku dzisiaj odsprzedam w końcu moje ori alu 15". 5szt za 400 zł. Także cena mega okazyjna :-P https://www.dropbox.com/s/kkx8lvv6tf0xz5g/20150711_110917.jpg?dl=0 Edit Audi odebrane. Ciągnie jak trzeba. Juz nie będzie strachy wyprzedzać :-D Edit GNIAZDO ZAWODOWE ! Tak to się nazywało co znalazło się w turbinie. Edytowane 11 Lipca 2015 przez Mopek
sebidi Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Chyba zaworowe ....a gdzie to tam wlecialo dobrze ze mielonki nie narobilo Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Mopek Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 Autokorekta telefonu. Sorki:-D. Generalnie nie wiem. Nie ja to robiłem. Mechanik mi powiedział, że jakoś tam przez wydech do turbiny. A było w tym miejscu, gdzie są te wszystkie takie małe zapadki w turbinie. Ja się na tym nie znam, wiec ciężko mi powtórzyć co mi powiedział mechanik.
Joziek79 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Oj mogło narobić gnoju w turbinie chyba. Całe szczęście jest ok Cieszę się że auto lata
Mopek Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 Również się cieszę, a dzisiaj może będzie więcej niż latać . Podjadę do chłopaków z Tune-up i Turboelity z Gdańska i jeżeli cena programu będzie przystępna, to oczywiście wkręcimy go na troszkę więcej . Ogłoszenia parafialne. Wczoraj byłem u majstra u mnie w okolicy co chipuje autka. I przed pisaniem programu pojechaliśmy sprawdzić audi. I generalnie jest dobrze... ALE, mój afn jest jakiś zamulony. Do setki 15.7s według komputera oczywiście. I rzeczywiście czułem ze jest słabszy niż mojego kumpla a4 ale słyszałem plotki ze to przez quattro. Nie podejrzewałem ze jest tak słaby. Powinien mieć z tego co wiem ok. 12s to jest ogromna różnica. Program generalnie napisał ale coś audi nie odpalilo, dałem mu chyba za mało czasu. W niedziele rano go odstawiam i wieczorem po pracy odbieram. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak macie jakieś pomysły dlaczego może mieć takiego mula to proszę piszcie. Myślałem żeby go "przepalic" ale nie wiem czy to coś da, z reszta nie wiem jak to zrobić dobrze. Zobaczymy co on tam ustruga. Poprawił mi kąty wtryskow, coś tam z rozruchem. No i program generalnie jest inny, ale przyrost mocy to szacowane 3-5% także nie wyczuwalne dla mnie przynajmniej. W dodatku doszedł znaczek quattro w grill, wiec będzie się za chwilę prezentował jak trza. :-D
Joziek79 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Nie wiem dokładnie, ale moim zdaniem robiąc program powinni powiedzieć Ci co jest nie tak, gdyż takie rzeczy robi się na motorze bez usterek. Być może jednak te gniazda zaworowe coś naruszyły, a być może masz zapchany katalizator. Może być sporo przyczyn.
Mopek Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Właśnie się zastanawiałem nad wycięciem albo wybebeszeniem kata... Nadal się zastanawiam. Myślę, że to zrobię, aczkolwiek nie chcę żeby był głośny ;/ Edit: Ale generalnie silnik jest igiełka. Chodzi równo, temperatura dobra, wtryski dobrze, rozrząd dobrze, wszystko dobrze. Nic się nie poci, olej od wymiany full, wszystko jest jak najbardziej cacy. Zakopci na czarno przy ok. 4,5-5k obrotów, także chyba ok? Nie wiem co to może być... Zbliża mi się wymiana oleju, więc wymienie olej i wszystkie filtry, może coś da. Zobaczymy. Może tego kata się wytnie, może się pierdzielnie coś młotkiem. Czas pokaże. Emblemat quattro już w grillu, nie zrobiłem fotki bo mi się nie chciało. Zrobię jak pojadę do dziewczyny. Edytowane 15 Lipca 2015 przez Mopek
Joziek79 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Jak resztę tłumików zostawisz ori to nie powinien bardzo głośny być Koleżka teraz czyścił wtryski Liqui Moly Dieselspulung i bardzo zadowolony mówi że różnice widać i w jeździe i na komputerze [emoji14] Edytowane 15 Lipca 2015 przez Joziek79
Mopek Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Opublikowano 18 Lipca 2015 Wezmę to pod uwagę. Zobaczę czy ta wymiana filtrów coś pomoże, jak nie to będę szukał przyczyny dalej. :-) Wymiana filtrów i oleju zaliczona. Jutro z rana odstawiam do majstra który mi go podkreci, jeżeli silnik mu na to pozwoli. I zobaczymy ile z niego wykrzesa. Jeszcze zrobi pomiar 0-100 przed i po programie. Niestety wykresu z hamowni nie dostane, bo hamowany nie będzie :-D A druga sprawa, to jak mówiłem, wpadł znaczek quattro w grill. Mała rzecz, a cieszy :-) https://www.dropbox.com/s/z0aqexwwwtwo9c5/20150718_194255.jpg?dl=0 Edit jeszcze jedna sprawa. Nie ogarnę kasy na gwint, wiec wpadną chyba spreżyny. I znalazłem spreżyny na tył 1be a na przód jakieś -30mm. Ale te 1be za od sedana, wiec powinien usiąść niżej niż sedan, prawda?
Kowi87 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Piszesz że igiełka, ale już po tych 15s do setki nie jest igiełką, quattro zabiera moc, ale nie w postaci ponad 3s do setki w serii normalny czas dla tej jednostki to 12s w serii 110-120km bo tyle potrafi wypluć seria na rolkach. Majster od czipów nie powinien sie tego dotykać wnioskuje po tym co napisałeś. Raz że diagnostyki nie zrobił skoro naprawy szuka przez program, dwa nie powinien go stroić skoro cos dolega, a to wychodzi na diagnostyce. Zmień filtry i zrób logi, wrzuc na forum to sie dowiesz czy masz igiełke. A skoro tjuner taki napisał program i auto nie odpaliło to znaczy tylko o niefachowosci człowieka, albo auto jest z usterką, albo tuner nadaje sie do zmiany kwalifikacji. Podstawa to diagnostyka na podstawie logów, usuniecie problemów, złych nastawów, kolejna diagnostyka i strojenie na końcu, teraz to walczysz by uzyskać serie. Odnosnie spręzyn, szukaj sprezyn pod twój silnik i pod twoje nadwozie, sprezyny od sedana fakt siądą nizej, ale i komfort jazdy na tym uciepri, bo będą zwyczajnie miekkie, ładownosć zerowa bo tył siada, przejeżdzanie przez progi będzie skutkowało dobiciem wnęką koła zapasowego o próg.
Mopek Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Hej hej hej. Autko właśnie stoi u mechanika na wycięcie kata i wymianę plecionki . Z racji takiej, że kumpel z roboty poleciał w kulki dzisiaj, mam wolne ! Także mogę coś podłubać. Wymyśliłem sobie, że może by odnowić zaciski. Tylko teraz mam dylemat, potrzebuję jakiś fajny kolor... I nie wiem jaki może to być. Nie chcę żeby rzucał się jakoś super w oczy, ale chcę żeby był widoczny... Podobają mi się generalnie czerwone, ale to już moim zdaniem taki "sportowy" kolor, więc w przypadku mojej kozy to odpada. Myślę, że wpadnie po prostu jakiś srebrny, co o tym myślicie?
Joziek79 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Ja ostatnio myślałem o czymś takim [emoji14] Ja ostatnio myślałem o czymś takim [emoji14] Edytowane 23 Lipca 2015 przez Joziek79
Mopek Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 Haha, nie no ja chcę kupić normalną farbę albo szpraja specjalnie do zacisków Fura sprzedana, temat do zamknięcia. Wpadło a4 b5 FL. Niedługo powstanie temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się