adam320 Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 Witam. Od kilku miesięcy walczę z przeładowaniem turbiny. Zmieniono mi N75, przewody podciśnieniowe i przeczyściłem łopatki turbiny. Nadal jednak pojawia się błąd czujnika G71. No i tu zaczyna się problem. Czujnik ten w moim samochodziku znajduje się w sterowniku czyli w komputerze tegoż "potwora". Zakupiłem nawet zgodnie z sugestią mechanika cały komputer aby wymienić ten MAP sensor ale podobno w tym zakupionym przeze mnie był uszkodzony. Mam zatem pytanie do szerokiego audytorium, ponieważ nie można normalnie dokupić G71 montowanego do sterownika to czy można zastąpić (po uprzednim wlutowaniu do płyty końcówek wychodzących na zewnątrz) go G71 MaP sensorem "zewnętrznym" który jest dostępny w serwisach lecz nie jest on montowany do sterownika. Na moim G71 są następujące parametry bosh 0273 003 210, 250 kPa , 073. A może ktoś ma takie ustrojstwo sprawne do sprzedania.
robert1982 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 witam.takze mam ten problem i nie wiem jak go rozwiazac !!!
grzanek85 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 A nie łatwiej całego kompa zaadoptować jak już kupiłeś, to chyba najprostsza operacja.
adam320 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Problem już rozwiązałem, uszkodzona była gruszka sterująca kierowniczkami turbiny poprzez sztangę. Obecnie po wymianie gruszki wszystko jest ok i został mi do sprzedania komputer (sprawdzony i sprawny)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się