Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ciśnienia doładowania.


jarek23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,dzis chcialem pogrzebac w aucie bo czasami mialem problem ze wchodzil w tryb awaryjny powyzej 3 tys obrotow. Egr jakies 2 lata temu wymieniane,wymienilem dzis wezyki niektore i chcialem sztange spryskac i rozruszac. Niestety nie wiem co zrobilem zle(zawsze robilem to bez sprezarki a dzis pozyczylem i odmuchiwalem zawory co sa za lampa pasazera jak i w okolicach wiatraka po ich rozebraniu tz wyciągnięciu). Wczesniej jak zdejmowalem waz co jest nad sztanga sztanga szla w dol a teraz stoii i sie nie rusza (delikatne cisnienie na wezu jest bo czuc) a palcami chodzi lekko sztanga. Jak i mocno zakolysze podczas gaszenia,czemu tak sie dzieje co namieszalem?staralem sie poskladac dobrse wszystko. Wiem ze takich tematow mnostwo bylo ale prosze o wyrozumialosc. Cholera mnie trafia;(

A i chcialem napisac ze moze i mam takie ambicje,brak wiedzy i doswiadczenia ale jakos lubie grzebac przy aucie. Moze nie dziala dlatego ze kiedy sciagnelem waż (ten od sztangi) to dmuchnelem tam kompresorem i sciagnelem również ten wiekszy waż co idzie od obudowy filtra powietrza do turbo i widzialem fopatki turbiny i tam wd40 i rowniez kompresorem,czy moglem cos uszkodzic?;(

Proszę podpowiedzcie coś;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie pozamieniales jakis wezyków? jak zatelepie to moze klapka gaszaca nie dzialac. Posprawdzaj jeszcze raz podcisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze wszystko jest ok,moze jak dmuchalem kompresorem to gumowa membrana w silowniku od egru poszla i dlatego telepie bo i blad wywala z egr;/ a turbo jak nie dziala tak nie dziala,wydaje mi sie ze tam w sztandze,gruszce cos rozje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dmuchanie to nie był za dobry pomysł bo tam powinno byc podcisnienie a nie cisnienie. Membramy postrzelały pewnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dmuchanie to nie był za dobry pomysł bo tam powinno byc podcisnienie a nie cisnienie. Membramy postrzelały pewnie

w tej gruszce ze sztanga?

I chyba egr cos skopcilem bo logi pokazuja podobna wartosc w bs;/ eh;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, wątpię zebys coś zepsol, według mnie zle podłączyłeś przewody. Napisz do mnie na pw wyśle ci schemat jak to poskładać, jak będziesz pewny ze przewody są ok zadzwonisz do mnie i powiem ci jak sprawdzić n75, n18 i gruszki.

Jeśli coś było by nie tak gruszki moznaa reanimować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawilem w firmie ktora sie zajmuje turbinami,faktycznie gruszka jest do wymiany ale stan turba b dobry,czyszczenie 150 plus nowa gruszka i zobaczymy efekty;) a czy ta awaria moze powodowac ze egr szwankuje?? Wyskakuje blad 19585?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...