gigus61 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam posiadam audi a4 b5 z 1999 roku po lifcie , wymieniłem w niej wszystkie wahacze ,drążki, końcówki drążków , amortyzatory wszystko oryginalne części a w zawieszeniu dalej słuchać stukanie jakby metal o metal. Sprawdzałem wszystkie śruby po dokręcane nie ma żadnych luzów. Stukanie jak było tak zostało nie mam pojecia co to może być prosze o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavetti 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam posiadam audi a4 b5 z 1999 roku po lifcie , wymieniłem w niej wszystkie wahacze ,drążki, końcówki drążków , amortyzatory wszystko oryginalne części a w zawieszeniu dalej słuchać stukanie jakby metal o metal. Sprawdzałem wszystkie śruby po dokręcane nie ma żadnych luzów. Stukanie jak było tak zostało nie mam pojecia co to może być prosze o pomoc. Pozdrawiam Może to nie wina zawieszenia, tylko układu hamulcowego? Sprawdzałeś, czy wszystko tam ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigus61 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Tak w układzie hamulcowym wszystko było sprawdzane , przed jeszcze ruszalem kierownicą na zgaszonym silniku i dziwne odgłosy pochodziły ze środka silnikia jakby to była maglownica lecznic z niej nie cieknie a samochód prowadzi sie dobrze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavetti 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 No chyba to nie kwestia kielichów? Tylko co... miska? Generalnie ten hałas konkretnie wydobywa się od strony prawej/lewej, czy bardziej centralnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigus61 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 No chyba to nie kwestia kielichów? Tylko co... miska? Generalnie ten hałas konkretnie wydobywa się od strony prawej/lewej, czy bardziej centralnie? Właśnie bardziej od strony centralnej , zauważyłem również luz na tym plastiku w kształcie krzyża na kolumnie kierowniczej nie wiem jak go opisać , ale on też nie wydaje tych dźwięków . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavetti 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Napisz jaka to strona, przód, czy tył? Układ wydechowy sprawdzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigus61 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Jest to z przodu najbardziej słychać te dźwieki na centralnej stronie silnika jakby od maglownicy ,słychać je na zgaszonym silinku lekko ruszając kierownicą , a podczas jazdy gdy jadę przy lekkim skręcie czuć na kierownicy stuknięcie oraz słychać je oraz na nierównej nawierzchni. P.S Układu wydechowego nie sprawdzałem. Edytowane 8 Czerwca 2015 przez gigus61 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavetti 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Sprawdź ten układ wydechowy. Łącznik stabilizatora również sprawdzony skoro bawiłeś się przy zawieszeniu? Pasek i rozrząd wymieniany dawno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigus61 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 łączniki były w zestawie z wachaczami to tez je wymieniłem, czy to moze być wina samego stabilizatora?? Układ wydechowy sprawdze jutro ale wydaje mi sie że to będzie maglownica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Śruby co są sanki przykręcone sprawdzane? Edytowane 8 Czerwca 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Jeżeli ruszasz kierownicą na zgaszonym odczuwasz delikatny luz ? Jeżeli tak to pewnie masz luz na krzyżaku od kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się