Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szukam SPRAWDZONEGO mechanika w Krakowie


michałkoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szukam sprawdzonego mechanika z Krakowa lub okolic. Bardzo będę wdzięczny za polecenia naprawdę sprawdzonych osób. Już kilka razy się naciąłem na mechaników, którzy pół silnika chcieli wymieniać a okazało się, że to tylko rozrząd się przestawił, lub uszczelka ciekła itd. lub mechaników, którzy po całym dniu grzebania przy silniku nadal nie potrafili powiedzieć co się stało a inny po 3 godzinach już usunął usterkę.

Zapaliły mi się kontrolki: spirala, silnik i jeszcze filter dpf, silnik stracił moc ale chodzi równo,

Z góry dziękuję za polecenia mechaników, którzy już coś wam naprawiali związanego z pompowtryskami, silnkiem itp. i naprawdę wiedzieli co robią.

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli grubszy problem, to spróbuj tutaj, bardzo ogarnięci ludzie: http://www.motomagic.pl/ Serwisuje tam auto od roku (na szczęście rzadko :P)

Edytowane przez vander
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci mogę polecic ul.stokrotek 17 http://www.mechanikolsza.pl/cennik

Robiłem rozrząd,termostat .Ceny bardzo dobre i jakosc wykonania tez.

Edytowane przez DodoS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli grubszy problem, to spróbuj tutaj, bardzo ogarnięci ludzie: http://www.motomagic.pl/ Serwisuje tam auto od roku (na szczęście rzadko :P)

Dzięki

Ja Ci mogę polecic ul.stokrotek 17 http://www.mechanikolsza.pl/cennik

Robiłem rozrząd,termostat .Ceny bardzo dobre i jakosc wykonania tez.

ok. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy wskazują na zapchany DPF bodajże powyżej 80%. Wtedy włącza się tryb awaryjny i już nie do wypalenia na chodzie… albo otworzyć i czyścić chemią albo wyciąć + wyłączyć w sofcie.

Co do mechanika… mój się robi w http://www.mobil-tech.pl/ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy wskazują na zapchany DPF bodajże powyżej 80%. Wtedy włącza się tryb awaryjny i już nie do wypalenia na chodzie… albo otworzyć i czyścić chemią albo wyciąć + wyłączyć w sofcie.

Co do mechanika… mój się robi w http://www.mobil-tech.pl/ .

Jest jeszcze jedna opcja, wypalenie w trybie wymuszonym. Tak mi zrobili w zagazuj.pl na wielickiej, i na razie wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wspominałem, bo nie po to włącza się tryb awaryjny by grzać silnik do zapchanej rury. Ciesze się, że się udało bez problemów, ale pytanie czy akurat miałeś bardzo długi okres takiego a nie innego jeżdżenia i się to zmieni czy problem będzie wracał coraz częściej, bo przyczyna gdzie indziej?

U mnie pierwsza kontrolka zapalała się coraz częściej, pociśnięcie trochę czy to szybciej na autostradzie czy gdzieś indziej na niższym biegu rozwiązywało problem na chwilę. W końcu pojawił się już tryb awaryjny i filtr był po prostu stopiony - nie było co ratować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.zagazuj.pl

Wielicka 44B

Ja tam robię swoje autko.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...