mr_jaru 0 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Witam. Proszę o o analizę logów Audi A4 1.8T BEX po programie na 230PSWklejam linki :DYNAMICZNE:Grupa 002: http://vaglog.pl/log_220852.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_220853.htmlGrupa 115: http://vaglog.pl/log_220854.htmlGrupa 118: http://vaglog.pl/log_220855.html Edytowane 11 Czerwca 2015 przez mr_jaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 230 km powiadasz, kolego w tym momencie jesli chodzi o moc to nawet seryjnych 190 km moze nie miec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_jaru 0 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Tak jak mówisz kolego auto nie jedzie jak powinno dlatego proszę o pomoc w czym jest problem Edytowane 12 Czerwca 2015 przez mr_jaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Wychodzi jakieś 180- parę koni. Sprawdź szczelność . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_jaru 0 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Powiadasz dolot jest nieszczelny. Generalnie cały czas pojawia się błąd niskiego ciśnienia doładowania, wcześniej był problem ze szczelnoscia bo była dziura w dolocie. Po jej zaspawanie jest lepiej ale to jeszcze nie to co powinno być przy 230PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Zrób jeszcze logi parami 002+033, 031+020 po kasowaniu błedów nawet jak nic nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_jaru 0 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 nowe logi do oceny: http://vaglog.pl/log_225135.html http://vaglog.pl/log_225134.html http://vaglog.pl/log_225133.html http://vaglog.pl/log_225132.html http://vaglog.pl/log_225131.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Coś robiłeś przez ten czas w aucie? bo w logach za dużo się nie zmieniło, poza tym napisz coś więcej o tym aucie bo nikt nie ma szklanej kuli, fimic chyba jest włozony jakiś? turbo seria? wtryski seria? dolot jest napewno szczelny? przepływka za mało cały czas wskazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Albo masz nieszczelność i tego bym szukał , albo przepływka szwankuje. Nadal jest za mało. Jak na serię to by uszło bo pokazuje ok.190 jednak do 230 sporo brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_jaru 0 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) auto posiada fmic , turbo seria , dv nowy seria, wtryski podejrzewam ze tez seryjne, przelotowy układ wydechowy. Auto w takiej konfiguracji przyjechało z Niemiec. Przed nowymi logami znalazłem nieszczelność w dolocie po czujniku która została naprawiona. Po tym zabiegu auto troszkę lepiej jedzie. sprawdziłem tez szczelność dolotu ciśnieniowo, niby dolot jest ok ale słuchać jak powietrze wtłaczane w dolot uchodzi przez bagnet oleju wiec nie wiem co jest grane. No i cały czas wyskakuje błąd niskiego ciśnienia turbo. Edytowane 16 Lipca 2015 przez mr_jaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 A w logach coś widać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_jaru 0 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 tz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 No dziwnie to wyglada, turbo niby laduje i nie powinno wywalac bledu, choc lekkie niedoladowanie jest, dziwne jakies niskie wysterowanie n 75 tak jakby jakas wieksza turbina byla albo cos bylo kombinowane z gruszka turbiny. Zacznij od podmiany przeplywki na 100% sprawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_jaru 0 Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) kolejna porcja logów do oceny.Teraz wymienione zostały przewody od n75 i n75 na nowy, brak już błędu niskiego ciśnienia doładowania. Przepływka była podmieniona i nic to nie dało. Zauważyłem jeszcze ze podczas lekkiego wciskania gazu auto potrafi ładnie wyrwać do przodu i jechać tak do 6500obr. Gdy wciskam gaz oporu auto muli się i nie jedzie jak powinno. podczas próby gaz nie był wciskany do oporu.czym to może być spowodowane? http://vaglog.pl/log_226882.html http://vaglog.pl/log_226881.html http://vaglog.pl/log_226880.html http://vaglog.pl/log_226879.html http://vaglog.pl/log_226878.html Edytowane 30 Lipca 2015 przez mr_jaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się