Robero321 54 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Panowie mam problem przy gwałtownym starcie przełącza mi LPG na benzynę tak jak by brakowało gazu bez znaczenia ile go jest w butli. Myślałem ze to filtry zasyfione ale po wymianie nic się nie zmieniło. Gdzie można szukać problemu ? Da się coś stwierdzić co może być nie tak czy trzeba pod kompa podpinać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koucz 1 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Dzieje się to na wysokich obrotach? Jeżeli tak, możliwe że masz ustawie odcięcie gazu w zbyt niskim przedziale obrotów. Jedź spokojnie cały czas przyspieszając (na jednym biegu do końca obrotów), jeżeli będzie przerzucać na pb, to tu bym szukał problemu. Wydziergane z mojego G2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacek585 4 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Może to być tez spowodowane dużym spadkiem ciśnienia przy bucie / żle dobranym reduktorem do mocy.Trzeba by było podłączyc pod kompa i oblukać w czasie jazdy. Jakie masz graty? Edytowane 19 Czerwca 2015 przez gacek585 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Graty to Sterownik to KME G3 Reduktor to Zavoli Zeta A/S teoretycznie do 250 koni Wtryski to coś takiego link x 2 bo to V Dziwi mnie trochę jeszcze redukcja przewodu z fi 8 do fi 6 przed samym zaworem z filtrem widać to tu --> post 12 ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/305562-filtrgazu/ Może któreś z tych rzeczy być przyczyną ? Edytowane 19 Czerwca 2015 przez Robero321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacek585 4 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Heh zavoli zeta do takiego silnika?? Ty to montowałeś? Jechałeś na oszczędność? dobrze że chociaż przewód z butli puszczony fi8. A więc tak do spokojnej jazdy może być ale przy butowaniu nie wyrabia. Załóż porządny reduktor z wejsciem gazu fi8 i podwójnym wyjsciem fazy lotnej i po kłopocie. Wtryski mogą być nie jest to baracuda ale sam na takich latam i jest OK. Reduktor mam taki i lata http://allegro.pl/lpg-reduktory-18860?order=p&string=KME+gold&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-4-mt-0519 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Nie to nie ja zakładałem już to siedziało. Z tego co pamiętam to przy wymianie filtra chyba gazownik obniżył ciśnienie bo wcześniej nie było to aż tak dokuczliwe. To mówisz żeby wymienić reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacek585 4 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Ja bym na twoim miejscu tak zrobił. Z tym że KME Gold jest wiekszy i może ci nie pasować w to samo miejsce. Ja mam reduktor z tej samej strony co ty z tym że na dole komory, dojście od dołu. Mam kme golda używke na oddanie , mozna go sobie zregenerować i wyjdzie taniej mi się nie chciało w to bawić i kupiłem nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Dzięki też wezmę nowego na dole mam webasto może być problem żeby je tam wcisnąć trzeba będzie pokombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Cześć. Ja miałem podobnie, przy depnięciu przełączało mi na PB. Gazownik zwiększył mi ciśnienie w reduktorze bo było za małe i jest już ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 a pamiętasz może na ile Ci zwiększył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacek585 4 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Nie tak szybko , zwiększenie ciśnienia spowoduje obniżenie mnożnika a co za tym idzie będzie trzeba zmniejszyć dysze wtrysków, ciśnienie optymalne powinno być w granicy od 1 do 1.2 bara to wtryski dłużej pożyją. Z mojego doświadczenia wiem że gazole partacze potrafią się nie przejmować mnożnikiem i dyszami i jakoś to tam ustawiają i niby to jeździ ale silnik dostaje w dupe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Dzieki za info wymiana na KME GOLD rozwiazała problem. Zavoli po pewnym czasie nie miał już swojej wydajnosci i nie wyrabiał Teraz smiga jak powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się