Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o pomoc z logami A4 b5 1.9 AFN


zymlok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od jakiegoś czasu borykam się z pracą turbiny (ledwo skończyłem zabawy z klejeniem nowej podsufitki i czyszczeniem calutkiego wnętrza to zaczęło się z silnikiem... ;/), zamierzam ją zaraz wyciągnąć do czyszczenia (czekam tylko aż wystygnie trochę bo robiłem przed chwilą logi ;)).

Sprawdziłem już wszystkie węże, próbowałem rozruszać sztangę (strzykawka + WD40) i tak jakby się w jednym miejscu przycinała ale nie wiem czy to nie wina strzykawki - skok jest ok 2 cm.

Zamieniłem zawór n18 z n75 i dalej to samo.

Błędy:

Ten jest cały czas - zamówiłem czujnik - czekam aż przyjdzie:

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
___________________
Te pojawiają się po przeładowaniu:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
LOGI:
statyczne: (011 nie mogę zrobić - auto '96 blok niedostępny na BS):
dynamiczne: (sorrki, że kilka bloków na raz ale robiłem je sam więc trochę trudno było):
003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_221865.html -powtórzyłem po pierwszym notlaufie
tak jak mówiłem, chyba się zaraz wezmę za wyciąganie turbiny ale może już mi ktoś coś powie, bo wiem, że są tu ludzie od tego mega obeznani ;) z góry dzięki i pozdrawiam ;)
__________________

sprawa ma się tak, wyczyściłem turbo, 3 dni się z tym męczyłem, przed chwilą skończyłem i pojechałem na test - znów notlauf, z loga jak patrzę to niby turbo nie przeładowało (ok 2000 - to chyba ok?)

wrzucam loga z jazdy testowej i bardzo proszę raz jeszcze o jakieś sugestie... ;/

http://vaglog.pl/log_222198.html

aha, jeszcze jak wróciłem, to z turbo leciał dym, nie wiem czy to nie olej który sobie skapł jak skręcałem - czy może to być co innego?

Pozdrawiam

Edytowane przez zymlok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze logi robi sie pojedynczo i nie tak jak ty ze pykasz sobie tym gazem, wbijasz trzeci bieg naciskasz gaz do oporu i krecisz 1500-4500 rpm i gaz cały czas w podłodze. Po tym czyms co wstawiłes nie za wiele mozna powiedzieć. Zrób dynamicznie 3,8,10,11 i statyczne 1,13, BS grupy 00 chyba powinien pójść jesli nie to odpal tdi timing i sprawdz kąt wtrysku na wszelki wypadek. Jak to zrobisz powiemy co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze logi robi sie pojedynczo i nie tak jak ty ze pykasz sobie tym gazem, wbijasz trzeci bieg naciskasz gaz do oporu i krecisz 1500-4500 rpm i gaz cały czas w podłodze. Po tym czyms co wstawiłes nie za wiele mozna powiedzieć. Zrób dynamicznie 3,8,10,11 i statyczne 1,13, BS grupy 00 chyba powinien pójść jesli nie to odpal tdi timing i sprawdz kąt wtrysku na wszelki wypadek. Jak to zrobisz powiemy co jest nie tak.

Witam,

obecnie auto chyba nie wstaje z trybu awaryjnego - od samego początku jest muł, nie mogę się nawet rozkręcić do 4500 rpm (ok 4000 max).

załączam logi poniżej. Temperatura trochę za niska ale jeszcze mi padł termostat i więcej się nie chce dogrzać (jeździłem jakieś 30 minut i to max co osiągnąłem).

STATYCZNE:
BASIC SETTINGS:
DYNAMICZNE:
- nie wiem czemu ten vaglog pokazuje też moje wcześniejsze logi (te niepoprawne) na dole są ostatnie dobre...
Z góry dzięki!

z tego co udało mi się zaobserwować, to turbo zupełnie nie wstaje, po odpaleniu i ściąganiu wężyka z gruszki sztanga ani nie drgnie (chociaż ręcznie rusza się po czyszczeniu bardzo lekko i płynnie) - przy dodawaniu gazu pojawia się troszkę spalin w komorze - czy możliwe są takie objawy jeśli przy skręcaniu rozwaliłem uszczelkę turbo - kolektor? bo bardziej mi by to pasowało jeśli by padła ta z turbo->wydech... kurcze w sobotę chyba znów będę musiał wszystko rozbebeszyć i złożyć na nowych uszczelkach, chociaż sama turbo->wydech to by było parę minut roboty a nie pół dnia ;/...

Edytowane przez zymlok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bardzo ubogą dawkę paliwa, masz ok 5 a powinno byc ok 3, korekcje ok, kąt wtrysku 48 czyli ok. Logi dynamiczne psu na bude, logowanie awaryjnego nie ma sensu...

Podałem ci temat diagnostyki którego nawet nie przejrzały i dalej nie wiesz co to logi dynamiczne i jak je robić. Skoro tobie nie chce sie czytac to co ci podsyła to mi nie chce sie tobie pomagać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bardzo ubogą dawkę paliwa, masz ok 5 a powinno byc ok 3, korekcje ok, kąt wtrysku 48 czyli ok. Logi dynamiczne psu na bude, logowanie awaryjnego nie ma sensu...

Podałem ci temat diagnostyki którego nawet nie przejrzały i dalej nie wiesz co to logi dynamiczne i jak je robić. Skoro tobie nie chce sie czytac to co ci podsyła to mi nie chce sie tobie pomagać.

Dzięki za odpowiedz ale zadnego tematu mi nie podawales, tak jak pisales tak zrobilem - czytalem tez faq... (chociaz sa rozne szkoly np do ilu nalezy krecic - 3500/4500) Wiem ze srednio to ma sens jak turbina w ogóle nie wstaje ale nie wiem jak zrobic zeby bylo ok, dlatego szukam pomocy na forum...

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Co do tego, ze mi sie nie chce czytac to jest zupelnie na odwrót - dzisiaj przesiedzialem jakies 10h na forum, tym i innym i czytam wszyatko od deski do deski, wiec jesli mozna to bardzo prosze o dalsza pomoc ;)

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomieszałem tematy ale i tak przeczytanie FAQ diagnostyki jest bardzo bardzo pomocne przy pierwszych logach.

Logowanie awaryjnego nie ma sensu. Trzeba zgasić auto, wtedy awaryjny jest kasowany. Napisałeś ze po zdjęciu wężyka z gruszki na odpalonym nic sie nie dzieje, prawidłowy układ działa tak ze na jałowym podawane jest max podciśnienie na gruszkę a sztanga jest wciągnięta do góry, po zdjeciu wezyka gruszka powinna opasć. U ciebie tak sie nie dzieje dlatego masz problem z podciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie obecnie po czyszczeniu turbiny i zlozeniu wszystkiego na nowo auto na chwile pieknie pociaglo i po wejsciu w tryb awaryjny teraz muli caly czas (nawet po skasowaniu bledu i odpaleniu na nowo), ok czyli jutro zajme sie znowu n75, bo on cos chyba teraz nie steruje, a czy brak/zrypana uszczelka turbo-kolektor mogla by powodowac takie objawy?

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ale wszystko powinno byc szczelne, z tego co pamietam to oryginalnie nie ma tam uszczelki i skręca sie tylko na paste do tłumików, nie jestem pewny czy w AFN tez tak jest ale uszczelka miedzy turbo/wydech powinna pasować tez miedzy kolektor/turbo i po skreceniu na paste do tłumików musi być szczelnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ale wszystko powinno byc szczelne, z tego co pamietam to oryginalnie nie ma tam uszczelki i skręca sie tylko na paste do tłumików, nie jestem pewny czy w AFN tez tak jest ale uszczelka miedzy turbo/wydech powinna pasować tez miedzy kolektor/turbo i po skreceniu na paste do tłumików musi być szczelnie.

ok, jutro sprawdzę jeszcze łączenie z wydechem bo z tym nie będzie aż tyle roboty i wtedy posprawdzam na nowo szczelność - na chwilę obecną wydaje mi się że może przy wsadzaniu turbiny gdzieś naciagnelem przewod od n75 i cos moze byc z tym nie tak, bo jakby zupelnie nie sterowal (zamienię je też spowrotem miejscami, obecnie mam podłaczony n18 w to miejsce), dzięki za dotychczasową pomoc, jak uda mi się w końcu uruchomić turbo to wrócę z poprawionymi logami i będę ślicznie prosił o dalszą pomoc ;) jeszcze raz dzięki!

Nie ale wszystko powinno byc szczelne, z tego co pamietam to oryginalnie nie ma tam uszczelki i skręca sie tylko na paste do tłumików, nie jestem pewny czy w AFN tez tak jest ale uszczelka miedzy turbo/wydech powinna pasować tez miedzy kolektor/turbo i po skreceniu na paste do tłumików musi być szczelnie.

ok, jutro sprawdzę jeszcze łączenie z wydechem bo z tym nie będzie aż tyle roboty i wtedy posprawdzam na nowo szczelność - na chwilę obecną wydaje mi się że może przy wsadzaniu turbiny gdzieś naciagnelem przewod od n75 i cos moze byc z tym nie tak, bo jakby zupelnie nie sterowal (zamienię je też spowrotem miejscami, obecnie mam podłaczony n18 w to miejsce), dzięki za dotychczasową pomoc, jak uda mi się w końcu uruchomić turbo to wrócę z poprawionymi logami i będę ślicznie prosił o dalszą pomoc ;) jeszcze raz dzięki!

Hej, lukaszooo trochę pogrzebałem z pomocą jeszcze jednego kolegi z forum i autko zaczęło latać, logi i opisane co pozmieniane w tym temacie:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/324451-afn-brak-mocy-turbina-nie-pracuje/?p=4540013

jeśli chciałbyś coś dopowiedzieć to będę bardzo wdzięczny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...