Skocz do zawartości

zymlok

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zymlok

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zymlok

0

Reputacja

  1. Panowie, auto wczoraj mi przygasało - świece + check się zapalał ale jakoś się do domu doczłapałem - dzisiaj sprawdziłem zaworek na pompie - opiłków sporo - zaraz zamawiam pompę. Pytanko czy ktoś to wymieniał sam? Jak z dostępem i czy trzeba jakiś kluczy specjalnych?
  2. Dzięki, Do wymiany jest sama jednostka, czy wyświetlacz i sterowanie mmi też? Czujniki mam, podasz mi numer tego sterownika który obsługuje na 3g+? Myślałem nad androidem ale oryginalne chyba jednak lepiej leży
  3. Hej, mam dwa pytanka - co jest dokładnie do zmiany jeśli chcemy przejść z 3GH hdd na 3G+ sim? Prawie wszystkie info jest o 2g -> 3g+ a 2. to streaming przez bluetooth, jak puszczasz przez bluetooth muzykę na 3G+ z telefonu to możesz sterować z poziomu kiery/panelu mmi? pokazuje utwory? (głównie chodzi mi o spotify)
  4. sorrki za odkopanie, ale czy udało Ci się rozwiązać problem - właśnie kupiłem a4 ze składanymi lusterkami i mam to samo, co trochę denerwuje
  5. Dzięki, mechanik ustawiony na 12.02 więc pozostało tylko czekać...
  6. hej, sorry za odkopanie ale możliwe, że mam podobny problem - auto wcześniej czasem (przy przyspieszaniu) przerywało aż odłączyło całkowicie cylinder 2 - wymieniłem cewki i świece - nie dało to żadnego rezultatu - stąd pytanko moje - gdzie dokładnie znajdują się te sprężyny, czy bez rozbierania całego silnika, mogę się jakoś do nich dostać aby je sprawdzić - niestety w okolicy mechanicy którzy się podejmują tego silnika mają terminy na za dwa tygodnie...
  7. Panowie, wznawiam temat - auto już zaczęło już na stałe tak jakby chodzić na 3 gary, wymieniłem jedną cewkę i komplet świec - nic to w zasadzie nie zmieniło. Cały czas wywala błąd drugiego cylindra - po zamianie cewek miejscami to samo. Po skasowaniu błędów, po chwili te od 2 cylindra wywala spowrotem - zawsze te same Jakieś pomysły co mogę jeszcze zdiagnozować? Ludzi w okolicy co się znają to najbliższy termin za 2 tygodnie ;/ Logi: 4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 244899 km Date: 2019.01.20 Time: 17:02:26 4699 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 244899 km Date: 2019.01.20 Time: 17:02:26 7150 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics P1698 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 244899 km Date: 2019.01.20 Time: 17:02:26 4057 - Cylinder 2 P0302 00 [101] - Misfire Detected Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 244899 km Date: 2019.01.20 Time: 17:03:54 7960 - Cylinder Disabling P130A 00 [036] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 244899 km Date: 2019.01.20 Time: 17:04:15 4051 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 00 [101] - -
  8. ok, tylko wlasnie wypadanie zaplonu bylo od kiedy kupilem auto, a check dopiero wyskoczyl po 4 miesiacach...
  9. Witam, prosiłbym o pomoc z rozszyfrowaniem błędów silnika (pomijamy czujnik kąta skrętu ;)). Od kiedy kupiłem auto to przy mocniejszym katowaniu, przy wyprzedzaniu itp. zdarzało się, że zaczynał przerywać ale nie łapał żadnych błędów. Dzisiaj wracając z pracy przy wyprzedzaniu zaczął migać check - myślałem, że to mi pokaże którą cewkę wymienić ale błędów nałapał trochę dużo, czy te "nie stałe" jak np. czujnik wałka rozrządu to może wynikać z tego, że silnik przez chwilę "przerywał"? lista błędów: Address 01: Engine Labels: 06H-907-115-CAB.clb Control Module Part Number: 8K2 907 115 Q HW: 8K2 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TF H14 0003 Software Coding: 010C000C18070160 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TFS8K2907115Q A01005 (AU48) VCID: 3D71DF7FAC8475F6BF5-8068 11 Faults Found: 4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [047] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 56 Mileage: 237900 km Date: 2008.05.27 Time: 00:02:00 4699 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [047] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 53 Mileage: 237900 km Date: 2008.05.27 Time: 00:02:00 5608 - No Communications with Steering Angle Sender (G85) U0126 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 7150 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics P1698 00 [047] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 237900 km Date: 2008.05.27 Time: 00:02:01 4714 - Steering Column Control Module U0212 00 [032] - No Communications Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4629 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271) P068A 00 [032] - De-Energized Performance Too Early Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4113 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 00 [032] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4054 - Cylinder 1 P0301 00 [039] - Misfire Detected Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 244556 km Date: 2019.01.09 Time: 16:06:45 4063 - Cylinder 4 P0304 00 [032] - Misfire Detected Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4051 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 7781 - Engine Off Timer Performance P150A 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Readiness: 0000 0000 z góry dzięki
  10. Nastawy poczatkowe to chodzi o to ze jak Ci klapy gdzies sie przestawily to juz tak zostaja, jak to zrobisz to wracaja do ustawien ja wyszlo z fabryki, sprawdzales bledy modulu klimy vagiem czy cos nie pokazuje? Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  11. Nie wiem jak w b6 ale w b5 mozesz przez kombinacje na climatronicu sprawdzac jakie wartosci maja czujniki, a jesli nie to w vagu laczysz sie z modulem climatronica i sprawdzasz poszczegolne bloki, poszukaj rozpiski na necie, jak bede pozniej na kompie to moge Ci to wrzucic ale to dopiero w nocy, a w b6 nie da sie ustawic manuala - w sensie nie auto na climie? Wtedy powinien dmuchac caly czas tak samo, to co ustawisz... Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Sprawdz jeszcze bledy czy jakies sa i zrob "nastawy poczatkowe" klapek - jak wpiszesz w google to wyskoczy Ci watek z forum jak to zrobic - nie wiem jak przekleic link na tym tapatalk[emoji14] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  12. Autko piękne i widze, ze idziesz z duchem czasu - tylko czekac jak w f1 beda ropniaki jezdzic A hejtuja Ci co w zyciu nigdy auta za swoje nie tankowali Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  13. Witam, mam pytanie odnośnie lakieru w Audi A4 B5 Avant (LY3H) - otóż przywaliłem ostatnio w bramę (przymknęła mi się połówka jak cofałem - szkoda gadać ) i wziąłem się sam za naprawę tego - zderzak wygrzałem, poprostowałem ile się dało i później szpachla - robiłem coś takiego pierwszy raz w życiu i nawet jako tako wyszło . Mam teraz tylko pytanie - bo kupiłem gotowy lakier w spreyu z Motipu - jest to lakier akrylowy z tego co wiem i nie wiem czy na niego nakłada się też klar i kiedy robi się polerkę? przed klarem? po jakim czasie? Z góry dzięki za odpowiedź!
  14. Dzięki, akurat z pracy mam 3 minuty drogi Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  15. ok, czyli teraz zostało uszczelnić kolektor i wydech jeszcze jedno pytanko, jak będę zmieniał przewody, np. na te silikonowe - to wymieniać całość (razem z tymi plastikowymi na które wchodzą gumowe), żeby było mniej połączeń, czy tylko te gumowe odcinki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...