norbert007 Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 (edited) Witam wszystkich na forum. Mam mały problem z a4 1.8t AWT 150 2000r. bez gazu. Wyskakuje mi co jakiś czas błąd 17536 uboga mieszanka. Po skasowaniu pojawia dopiero za jakiś czas raz po krótkiej jeździe, a innym razem po 300km. Mógłby mi ktoś na podstawie logów powiedzieć co jest problemem? Auto wydaje mi się że normalnie jedzie. Nie szarpie, nie przerywa, rozpędza się płynnie. Obroty na postoju wahają się od 740-800rpm. http://vaglog.pl/log_221937.html(002, 115, 032) http://vaglog.pl/log_221938.html(033, 115) Zastanawiają mnie te śmieszne wskazania przepływki i tak niskie ciśnienie doładowania. Edited June 20, 2015 by norbert007
Łukasz13 Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Jeśli nie masz wielkiej dziury w gumie dolotowej do turbiny to przepływka jest do wymiany, doładowanie jest ok.
norbert007 Posted June 20, 2015 Author Posted June 20, 2015 Mam jedną dziurę w tej gumie co wychodzi z pokrywy zaworów z tyłu silnika. Jest szansa że to przez nią?
rafal9119 Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Panowie a czy przez to że mam dziurę w trójniku od odmy może pobierać lewe powietrze???
jacek70 Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Może. Mam pytanie - skąd ta dziura i na co czekasz że jej nie likwidujesz? ??
rafal9119 Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 trójnik pękł ze starości . a dlaczego jej nie likwiduje??? hmm czas nie pozwala. przez godzine tego nie zrobie a w niedziele nie wypada
jacek70 Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Nie no spoko - rozumiem . To świeże pęknięcie. Zrozumiałem że pękło dawno i tak z tym jeździsz .
rafal9119 Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 tak pękło napewno jeszcze za starego właściciela a ja dopiero 2 tyg temu to ujrzałem. w tym miesiącu napewno to zmienie. ale przez odme napewno nie pobiera lewego powietrza no bo jak.
norbert007 Posted June 28, 2015 Author Posted June 28, 2015 (edited) Ja prawdopodobnie jutro wymienię ten trójnik i zrobie logi jeszcze raz. Jak parametry przepływki się nie zmienią to też ją wymienie. EDIT: Wymieniłem trójnik jednak nie było poprawy. Wymieniłem też przepływkę i teraz pokazuje przy 5300rpm 123g/s, czyli to była przyczyna błędu. Zrobilem log 002 i 115. Jak według was wygląda doładowanie po zmianie biegu przy 5520. Nie ma przeładowania?? http://vaglog.pl/log_223052.htm Edited June 28, 2015 by norbert007
norbert007 Posted June 28, 2015 Author Posted June 28, 2015 To mnie pocieszyłeś. Jak na razie brak kontrolki i oby tak dalej. Dzięki wielkie za pomoc.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now