maniom Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 WitamWłaśnie wymieniłem zawór DV bo stary już przepuszczał i po wymianie zrobiłem logi ale maks co podaje przepływka to 122g/s chyba troche mało. Turbo chyba też nie dmucha do końca tak jak trzeba ale to chyba właśnie przez przepływke co myślicie? Silnik 1.8t ANBhttp://vaglog.pl/log_222203.html
Łukasz13 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Turbo nie dmucha bo jakiś tryb awaryjny jest, kasowałes błedy przed logiem? Edytowane 22 Czerwca 2015 przez ?ukasz13
maniom Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Błędy skasowane nie było żadnego przed ani po.I jeszcze pytanie mam czym sie różni spec boost od actual boost? Edytowane 22 Czerwca 2015 przez maniom
Łukasz13 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 spec zadane ciśnienie, actual osiągnięte.
maniom Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 Czyli co może być przyczyną? Nieszczelność, n75, padające turbo ?
Łukasz13 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 U Ciebie raczej żadna z tych rzeczy, z tego co widać to turbo i reszta jest ok, to ecu steruje tak ze jest małe doładowanie, przepływka org. jest? zrób jeszcze raz logi po skasowaniu błedów nawet jak nic nie ma 002+033, 115+118.
maniom Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) No i kiszka bylem wlasnie zrobic logi ale po pierwszym logowaniu wyskoczyl znowu blad 1557 charge pressure control: positive deviation. Dv wymienione wiec od czego to moze byc? Edytowane 22 Czerwca 2015 przez maniom
Łukasz13 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Czyli jednak w porzednich logach był błąd, odp. na pytanie dotyczące przepływki, i spróbuj zrobić logi te co pisałem przed każdym kasuj błąd.
maniom Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 Próbowałem zrobić logi ale odrazu łapie tryb awaryjny i wychodzi to co na wcześniejszych logach więc nic z tego nie bedzie ale dziwna sprawa bo po zrobieniu wcześniejszych sprawdzałem błędy i nic nie było. Więc musze najpierw rozprawić się z tym błędem ale nie wiem jak to ugryźć.
Łukasz13 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Jak od razu wchodzi po odpaleniu? Skasuj blad i wlacz logowanie i nagraj tyle ile sie da, bo tak to nie wiem czy to ogarniesz, wyjmij przeplywke i sprawdz numery na niej.
maniom Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 Nie po odpaleniu ale po wcisnięciu gazu do oporu tak jak na pierwszym logu widać, że przy 1600 obrotów dmucha na 95% a przy 1800 już wpada notlauf i jest 24% doładowania a błąd kasowany tuż przed logowaniem. Z przepływką to mam mały problem bo szukałem jej dobre 30 min i nie znalazłem taka amatorka . Ona jest schowana gdzieś pod obudową filtra powietrza bo na wężach od filtra nie było jej?
Łukasz13 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Musisz otworzyć filtr powietrza i jest w środku w górnej części.
maniom Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Udało mi sie zrobić logi tak że nie wyskoczył w międzyczasie błąd więc może coś zobaczysz. Przepływka oryginalna bosch nr. 0280 218 002 z tego co widze to akurat taka jak ma być.http://vaglog.pl/log_222298.html 002,033http://vaglog.pl/log_222299.html 115,118 I jak nic sie w oczy nie rzuciło? Edytowane 23 Czerwca 2015 przez maniom
Łukasz13 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Z tego co widze jeden log w tybie awaryjnym 002+033, drugi normalny 115+118, sprawdz dokładnie ten numer przepływki bo to ona powoduje problem, powinna byc z numerem 0280218032 06A906461D.
maniom Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 Numer jest taki jak mówisz 0280218032 tylko źle odczytałem przedostatnią cyfre.
Łukasz13 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Spójrz na ten obrazek jeszcze raz i przemyśl to
maniom Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 No dobra czyli wymieniac przeplywke tylko skad kupowac? W aso pojde z torbami, jakis sklep czy allegro cos polecasz? Sprawdziłem w etce online i tam jest numer 06A906461D i 06A906461DX. Jest jakaś większa różnica między nimi?
maniom Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Przepływka wymieniona na taką jak ma być, błędu nie wywala jak narazie, logi zrobione. Coś jeszcze jest nie tak czy już wszystko w porządku?http://vaglog.pl/log_224144.htmlhttp://vaglog.pl/log_224143.htmlhttp://vaglog.pl/log_224142.html Troszke poczytałem i martwi mnie, że sonda lambda pokazuje w grupie 33 cały czas 0 to bardzo źle? Sonda pada? Rok temu ją wymieniałem myślałem, że więcej pożyje
Łukasz13 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Teraz jest ok, przepływka prawidłowa teraz po numerach? sonda pokazuje w 033 poprawnie, w autach z sondą szerokopasmową korekcje sondy wprowadzane są cały czas, w anb jest sonda zwykła wąskopasmowa i przy bucie nie koryguje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się