Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t ANB Logi - Przepływomierz do wymiany?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam
Właśnie wymieniłem zawór DV bo stary już przepuszczał i po wymianie zrobiłem logi ale maks co podaje przepływka to 122g/s chyba troche mało. Turbo chyba też nie dmucha do końca tak jak trzeba ale to chyba właśnie przez przepływke co myślicie? Silnik 1.8t ANB
http://vaglog.pl/log_222203.html

Opublikowano (edytowane)

Turbo nie dmucha bo jakiś tryb awaryjny jest, kasowałes błedy przed logiem?

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano (edytowane)

Błędy skasowane nie było żadnego przed ani po.
I jeszcze pytanie mam czym sie różni spec boost od actual boost?

Edytowane przez maniom
Opublikowano

spec zadane ciśnienie, actual osiągnięte.

Opublikowano

U Ciebie raczej żadna z tych rzeczy, z tego co widać to turbo i reszta jest ok, to ecu steruje tak ze jest małe doładowanie, przepływka org. jest? zrób jeszcze raz logi po skasowaniu błedów nawet jak nic nie ma 002+033, 115+118.

Opublikowano (edytowane)

No i kiszka bylem wlasnie zrobic logi ale po pierwszym logowaniu wyskoczyl znowu blad 1557 charge pressure control: positive deviation. Dv wymienione wiec od czego to moze byc?

Edytowane przez maniom
Opublikowano

Czyli jednak w porzednich logach był błąd, odp. na pytanie dotyczące przepływki, i spróbuj zrobić logi te co pisałem przed każdym kasuj błąd.

Opublikowano

Próbowałem zrobić logi ale odrazu łapie tryb awaryjny i wychodzi to co na wcześniejszych logach więc nic z tego nie bedzie ale dziwna sprawa bo po zrobieniu wcześniejszych sprawdzałem błędy i nic nie było. Więc musze najpierw rozprawić się z tym błędem ale nie wiem jak to ugryźć.

Opublikowano

Jak od razu wchodzi po odpaleniu? Skasuj blad i wlacz logowanie i nagraj tyle ile sie da, bo tak to nie wiem czy to ogarniesz, wyjmij przeplywke i sprawdz numery na niej.

Opublikowano

Nie po odpaleniu ale po wcisnięciu gazu do oporu tak jak na pierwszym logu widać, że przy 1600 obrotów dmucha na 95% a przy 1800 już wpada notlauf i jest 24% doładowania a błąd kasowany tuż przed logowaniem. Z przepływką to mam mały problem bo szukałem jej dobre 30 min i nie znalazłem taka amatorka :). Ona jest schowana gdzieś pod obudową filtra powietrza bo na wężach od filtra nie było jej?

Opublikowano

Musisz otworzyć filtr powietrza i jest w środku w górnej części.

Opublikowano

Z tego co widze jeden log w tybie awaryjnym 002+033, drugi normalny 115+118, sprawdz dokładnie ten numer przepływki bo to ona powoduje problem, powinna byc z numerem 0280218032 06A906461D.

Opublikowano

Spójrz na ten obrazek jeszcze raz i przemyśl to :kox:

Opublikowano

No dobra czyli wymieniac przeplywke tylko skad kupowac? W aso pojde z torbami, jakis sklep czy allegro cos polecasz?


Sprawdziłem w etce online i tam jest numer 06A906461D i 06A906461DX. Jest jakaś większa różnica między nimi?

Opublikowano

Przepływka wymieniona na taką jak ma być, błędu nie wywala jak narazie, logi zrobione. Coś jeszcze jest nie tak czy już wszystko w porządku?
http://vaglog.pl/log_224144.html
http://vaglog.pl/log_224143.html
http://vaglog.pl/log_224142.html




Troszke poczytałem i martwi mnie, że sonda lambda pokazuje w grupie 33 cały czas 0 to bardzo źle? Sonda pada? Rok temu ją wymieniałem myślałem, że więcej pożyje

Opublikowano

Teraz jest ok, przepływka prawidłowa teraz po numerach? sonda pokazuje w 033 poprawnie, w autach z sondą szerokopasmową korekcje sondy wprowadzane są cały czas, w anb jest sonda zwykła wąskopasmowa i przy bucie nie koryguje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...