maniom

Pasjonat
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maniom

    1. Tzn. zapadający się TIP czy coś innego?
    2. Do 2800 rośnie normalnie a później spadek do 50g i tak trzyma, dokładnie w momencie odcięcia doładowania tylko czy to jest skutek czy przyczyna?
    3. Mam taki problem, że przy pełnym gazie od około 3000 rpm znika doładowanie i auto wogóle nie jedzie, wcześniej wszystko jest ok. Przy lekkim wciśnięciu gazu też jest ok, nawet do wyższych obrotów aczkolwiek przy 4000-5000 i tak odcina. Po odpuszczeniu gazu wszystko wraca do normy i przez chwilę znowu jedzie normalnie aż nie wcisnę mocniej... Na Vagu zero błędów. DV nowy sprawny, szczelność sprawdzana - wszystko wygląda ok. N75 też nowy a do tego po odpięciu wężyka od WG jest to dokładnie to samo więc raczej nie jego wina. Przepustnica czyszczona i adaptowana. Auto po zmianie softu na około 190km i z założonym LPG. Jest tak samo na benzynie i na gazie. Turbina była ostatnio regenerowana i do tego przerabiana na hybrydę więc moja teoria jest taka, że to przez to przeładowuje (co widać na logu tuż przed odcięciem doładowania) bo nie robiłem korekty softu ale czy nie powinno to się jakoś mimo tego dać wysterować? Chce mieć pewność, że to nie coś innego żeby nie zawracać d*py dwa razy Daronowi7 gdyby się okazało, że to jednak nie brak korekty a coś z autem. Logi (w jednym linku są 2 - ze stycznia i z dziś, nie wiedziałem, że mam jeszcze stare i się "dopisało"): http://vaglogi.pl/log-003_115_Zv5k2.html http://vaglogi.pl/log-020_118_p2nxm23.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Tk282hV.html Robiłem tylko do 4000-4500 rpm bo dalej szło strasznie opornie, drogi by mi zbrakło a chyba i tak widać co się dzieje
    4. Mam taki problem, że przy pełnym gazie od około 3000 rpm znika doładowanie i auto wogóle nie jedzie, wcześniej wszystko jest ok. Przy lekkim wciśnięciu gazu też jest ok, nawet do wyższych obrotów aczkolwiek przy 4000-5000 i tak odcina. Po odpuszczeniu gazu wszystko wraca do normy i przez chwilę znowu jedzie normalnie aż nie wcisnę mocniej... Na Vagu zero błędów. DV nowy sprawny, szczelność sprawdzana - wszystko wygląda ok. N75 też nowy a do tego po odpięciu wężyka od WG jest to dokładnie to samo więc raczej nie jego wina. Przepustnica czyszczona i adaptowana. Auto po zmianie softu na około 190km i z założonym LPG. Jest tak samo na benzynie i na gazie. Turbina była ostatnio regenerowana i do tego przerabiana na hybrydę więc moja teoria jest taka, że to przez to przeładowuje (co widać na logu tuż przed odcięciem doładowania) bo nie robiłem korekty softu ale czy nie powinno to się jakoś mimo tego dać wysterować? Chce mieć pewność, że to nie coś innego żeby nie zawracać d*py dwa razy Daronowi7 gdyby się okazało, że to jednak nie brak korekty a coś z autem. Logi (w jednym linku są 2 - ze stycznia i z dziś, nie wiedziałem, że mam jeszcze stare i się "dopisało"): http://vaglogi.pl/log-003_115_Zv5k2.html http://vaglogi.pl/log-020_118_p2nxm23.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Tk282hV.html Robiłem tylko do 4000-4500 rpm bo dalej szło strasznie opornie, drogi by mi zbrakło a chyba i tak widać co się dzieje
    5. Raz wyskoczył błąd przeładowania a później (juz po skasowaniu błędu) było sporo lepiej niż przed odłączeniem wężyka ale czy to było 100% to samo co przed awarią to ciężko ocenić
    6. W końcu udało mi się to sprawdzić - jest zauważalna poprawa. Czyli n75 do wymiany?
    7. Odłączyć przewód od n75 do gruszki tak? I ostrożnie to znaczy nie do odciny, pedał gazu nie do końca czy tylko jedno kontrolne przyspieszenie?
    8. Sprawdziłem: dwa krótsze króćce puszczają powietrze bez prądu, po podłączeniu trzeci długi też puszcza. Czyli n75 sprawny, przy okazji sprawdziłem przewody do niego i obydwa były ok.
    9. A jak podać do niego napięcie? Wystarczy przekręcić zapłon?
    10. W moim 1.8t ANB od jakiegoś czasu brakuje mocy. Auto chipowane na około 190 km. Sprawdzałem szczelność - była dziura w tip i w wężyku od n249 do DV i po wymianie chyba jest już szczelne (nic nie słychać). Zaworek DV też wymieniłem bo membrana nie trzymała ciśnienia a mimo to dalej coś jest nie tak. Logi dynamiczne: 002 + 033 http://www.vaglog.com/log-002_033_2haMp2.html 003 + 115 http://www.vaglog.com/log-003_115_1jrb29.html 020 + 118 http://www.vaglog.com/log-020_118_5Uki3.html
    11. Myśle, że wystarczy mi te 220-230 bo mam tylko ośke więc więcej to już chyba sztuka dla sztuki ale dzięki za rady
    12. Mam 1.8t ANB zrobione na około 190km: -wieksze wtryski -DP -soft Chce zmienić turbo na większe i w przyszłości FMIC, które turbo będzie lepsze: http://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-k04-audi-vw-1-8-t-tuning-i6654734611.html http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo-audi-vw-1-8-t-180-km-k03s-i6662889473.html Warto dopłacać do droższego? Ile mniej więcej KM maks można na tym ugrać? Kupować na allegro czy może polecacie jakieś inne miejsce?
    13. Ja mialem ten sam błąd przy uszkodzonym DV
    14. Chce założyć TIp ale znalazłem tylko taki http://allegro.pl/sztywny-dolot-tip-1-8t-audi-a4-b5-b6-vw-passat-i6584850761.htmla w moim ANB wygląda on tak http://allegro.pl/rura-tip-dolot-turbo-audi-a4-b6-1-8t-06b133356n-i6579005120.html . Widać, że rozkład króćców jest troche inny i czy nie będzie problemów z założeniem tego i normalną pracą?
    15. Mam a6 c5 silnik ANB zaczipowany i chce wymienić sprzęgło na troche mocniejsze. Te z AWX będzie pasowało bez rzeźbienia?