Vladarionpl Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Mam problem. Duży problem. Przy prędkości powyżej paru km/h (każda powyżej choćby drygnięcia wskazówki prędkościomierza) słychać głośne stuki z pod auta, w jego tylnej/środkowej części. Stuki, których intensywność wzrasta wraz z prędkością - zamieniają się w chrobotanie. Metaliczne, jakby przeskakiwanie dwóch metalowych części. Mocno wyczuwalne w kabinie w miejscu gdzie jest tylny most (odczuwalne wibracje przy dotknięciu tunelu przy kanapie). Jest o tyle problem, że te stuki/skrzypienie są tak głośne (i odczuwalnie "bolesne" dla auta), że zostaje tylko laweta. Co do dyfra, od dłuższego czasu poci się ale na tyle mało, że był brudny przy łączeniach od oleju i nigdy nie zauważyłem choćby kropli pod autem. Pojawiały się też "uderzenia" przy wrzucaniu D lub R + bardzo lekkie szarpnięcia przy odejmowaniu gazu. Silnik wchodzi na obroty bez problemu, skrzynia (automat) wydaje się, że pracuje normalnie, VAG nie pokazuje żadnego błędu. Dźwięk jest niezależny od pracy silnika - na luzie na wyłączonym silniku jest identyczny jak przy włączonym i zapiętym biegu. Jakieś pomysły? Pomału z tego auta robi się skarbonka bez dna Edytowane 22 Czerwca 2015 przez Vladarionpl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się