t00pek Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam. Planuje w sierpniu zakup b7 z silnikiem 2.0T i mam do Was pytanie. Ale najpierw. Taaak, widzialem dzial wady i zalety ale troszke nie o takie odpowiedzi liczylem. Wiec do rzeczy. Jakie sa czeste problemy z tym silnikiem? Prosze takze o koszta napraw. Podobno olej troszke bierze (ale nie wszystkim?) to wiem. A reszta? Wtryski, sprzeglo itd. Ogolnie prosze o jak najwiecej informacji. A i przy okazji, prosze o informacje kto moze dla mnie vin sprawdzic. Najlepiej kogos zaufanego z tego forum. Pozdrawiam.
Hołowczyc20 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Z takich najbardziej popularnych dolegliwości jest kilka,a mianowicie: - szklanka popychacza pompy paliwa wysokiego ciśnienia - cewki lubią czasem padać - łańcuch + napinacz wałków rozrządu - zawór DV - czasami jakiś czujnik - łykanie oleju (nie wszystkie) - syf na zaworach ssących bolączka FSI/TFSI - zawór PCV (odma) - pompy oleju (było kilka przypadków) - zasyfiony smok olejowy (kiepski olej,zbyt rzadkie wymiany) - wycieki - padnięte turbo - wytarta krzywka wałka rozrządu (tyczy się szklanki pompy wys.ciśnienia) - katalizator - sondy lambda Sporo z tych rzeczy powstaje poprzez zaniedbania serwisowe i nieumiejętne obchodzenie się z tym silnikiem.Jeśli ktoś myśli nad zakupem auta z tym silnikiem to szukać egzemplarzy serwisowanych do końca,chodź i tak zawsze coś może wyskoczyć.
t00pek Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 - syf na zaworach ssących bolączka FSI/TFSI to moze byc jakis zwiazek z zapalajacym sie EPC w trakcie jazdy i braku gazu?
Hołowczyc20 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) to moze byc jakis zwiazek z zapalajacym sie EPC w trakcie jazdy i braku gazu? EPC-lampka kontrolna nadzoruje sterowanie w silnikach benzynowych. EPC-czyli (Electronic Power Control) zapala się po włączeniu zapłonu,w celu sprawdzenia działania.Jeżeli lampka zaśieci się podczas jazdy,w sterowaniu silnika wystąpiła usterka.Silnik powinien zostać natychmiast sprawdzony w specjalistycznym serwisie.(cytat z instrukcji obsługi). Czyli Panie kolego syf na zaworach nie ma nic do tego,tylko masz problem ze sterownikiem silnika. Edytowane 25 Czerwca 2015 przez Hołowczyc20
t00pek Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2015 O widzi Pan. Bo mam tez B6 i wlasnie taki problem mam. A co do VINu zna ktos magika zaufanego z forum kto mi rozkoduje go?
Hołowczyc20 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Jak nie ma ciśnienia to podaj mi kolego ten VIN to go rozkoduję w ASO bo się tam wybieram .
arek_cccp Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Ewentualnie polecam http://a4-klub.pl/index.php?/user/33169-stanley/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się