t00pek Posted June 24, 2015 Posted June 24, 2015 Witam. Planuje w sierpniu zakup b7 z silnikiem 2.0T i mam do Was pytanie. Ale najpierw. Taaak, widzialem dzial wady i zalety ale troszke nie o takie odpowiedzi liczylem. Wiec do rzeczy. Jakie sa czeste problemy z tym silnikiem? Prosze takze o koszta napraw. Podobno olej troszke bierze (ale nie wszystkim?) to wiem. A reszta? Wtryski, sprzeglo itd. Ogolnie prosze o jak najwiecej informacji. A i przy okazji, prosze o informacje kto moze dla mnie vin sprawdzic. Najlepiej kogos zaufanego z tego forum. Pozdrawiam.
Ho艂owczyc20 Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 Z takich najbardziej popularnych dolegliwo艣ci jest kilka,a mianowicie: - szklanka popychacza pompy paliwa wysokiego ci艣nienia - cewki lubi膮 czasem pada膰 - 艂a艅cuch + napinacz wa艂k贸w rozrz膮du - zaw贸r DV - czasami jaki艣 czujnik - 艂ykanie oleju (nie wszystkie) - syf na zaworach ss膮cych bol膮czka FSI/TFSI - zaw贸r PCV (odma) - pompy oleju (by艂o kilka przypadk贸w) - zasyfiony smok olejowy (kiepski olej,zbyt rzadkie wymiany) - wycieki - padni臋te turbo - wytarta krzywka wa艂ka rozrz膮du (tyczy si臋 szklanki pompy wys.ci艣nienia) - katalizator - sondy lambda Sporo z tych rzeczy powstaje poprzez zaniedbania serwisowe i nieumiej臋tne obchodzenie si臋 z tym silnikiem.Je艣li kto艣 my艣li nad zakupem auta z tym silnikiem to szuka膰 egzemplarzy serwisowanych do ko艅ca,chod藕 i tak zawsze co艣 mo偶e wyskoczy膰.
t00pek Posted June 25, 2015 Author Posted June 25, 2015 - syf na zaworach ss膮cych bol膮czka FSI/TFSI to moze byc jakis zwiazek z zapalajacym sie EPC w trakcie jazdy i braku gazu?
Ho艂owczyc20 Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 (edited) to moze byc jakis zwiazek z zapalajacym sie EPC w trakcie jazdy i braku gazu? EPC-lampka kontrolna nadzoruje sterowanie w silnikach benzynowych. EPC-czyli (Electronic Power Control) zapala si臋 po w艂膮czeniu zap艂onu,w celu sprawdzenia dzia艂ania.Je偶eli lampka za艣ieci si臋 podczas jazdy,w sterowaniu silnika wyst膮pi艂a usterka.Silnik powinien zosta膰 natychmiast sprawdzony w specjalistycznym serwisie.(cytat z instrukcji obs艂ugi). Czyli Panie kolego syf na zaworach nie ma nic do tego,tylko masz problem ze sterownikiem silnika. Edited June 25, 2015 by Ho艂owczyc20
t00pek Posted June 26, 2015 Author Posted June 26, 2015 O widzi Pan. Bo mam tez B6 i wlasnie taki problem mam. A co do VINu zna ktos magika zaufanego z forum kto mi rozkoduje go?
Ho艂owczyc20 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Jak nie ma ci艣nienia to podaj mi kolego ten VIN to go rozkoduj臋 w ASO bo si臋 tam wybieram .
arek_cccp Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 Ewentualnie polecam http://a4-klub.pl/index.php?/user/33169-stanley/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now