Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Wymiana płynu-jak???


peresik20071

Rekomendowane odpowiedzi

wszystko zalezy od tego jak dokłądnie chcesz przeprowadzic te całą operacje

jezeli b.dokładnie to trzeba wymontowac magiel i wszystkie przewody ze zbiornikiem włacznie

do tego potrzeba benzynę ekstrakcyjna i spręzarkę

wszystko umyc i zalać nowym płynem

roboty jest do zajeb.... duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed: Chyba takie czyszczenie to przesada. Chłop pół samochodu rozbierze.

Wyciagnij strzykawką płyn ze zbiorniczka . Najlepiej jakbyś podniósł na lewarku przednie koła. Następnie na wyłączonym silniku kręć kierownicą od lewej max do prawej max . Płyn powinien napływać do zbiorniczka. Nastepnie znowu wyciągnij strzykawką.

Nastepnie zdejmij gruby wąż ze zbiorniczka , zleci resztka płynu ze zbiorniczka. Przy odkręconym wężu kręć kierą

od lewej do prawej ( silnik wyłączony!) , powinno wyrzucić resztę płynu z magla.

Następnie założyć wąż , zalać płynu na bagnecie na MAX . Kręcić dalej kierą , jeśli ubyło płynu to dolać znowu

do poziomu. Jeśli się poziom nie zmienia , można zapalić silnik , obserwować poziom płynu w zbiorniczku. Jeśli wessało , natychmiast dolać.

Jeśli wszystko jest ok. Pozostaje tylko odpowietrzyć ( kilkukrotne kręcenie na przemian kierownicą od oporu do oporu ).

To by było wszystko.

Jeśli nadal jesteś nie zadowolony z koloru płynu , powtórz operację . Płynu wchodzi około 0,9 l ( 30-44 zł za litr) więc nie jest to straszny koszt.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest przesada zważywszy ile syfu tam siedzi

mozna tez przepłukac układ

jest specjalny płyn nazywa sie HYDRAUGINGAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn:najlepiej na ORI G004000112 bo G002000 juz nie produkują.

Wymiany możesz dokonać sam bez wiekszych problemów.

Wyciągasz strzykawką stary płyn ze zbiorniczka.

Odpinasz wężyki.

Na zgaszonym silniku kręcisz kier. w prawo i w lewo aż zleci stary płyn.

Podpinasz wszystko i zalewam nowym płynem.

Odpalasz kręcisz w prawo i w lewo kilka razy żeby odpowietrzyć.

Sprawdzasz stan w zbiorniczku,uzupełniasz do MAX

Możesz to wszystko zrobić dwa razy żeby przepłukać układ.

Jeżeli mi pompa nie wyje i nigdzie nie cieknie to raczej nic mi się nie uszkodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...