Skocz do zawartości
IGNOROWANY

16989 potrzebna pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc po swapie silnika z ecu jest problem auto nie ma mocy, gasnie na wolnych obrotach... mam 2 audi i przekladalem silnik... nikt nie grzebal w ecu i w tamtym samochoidzie silnik chodzil miodzio... po przekladce jest problem... jakies pomysly ? immo i kluczyk nie zostal przelozony ale bledow nie ma

Opublikowano

Jaki był wczesniej silnik a jaki wsadziłes, chodzi o model i rocznik.

Opublikowano

1,8 Adr 1995 byl teraz jest aeu 1,8T 1996 immo ma osobne nie w zegarach

Opublikowano

Zmieniłes sam silnik czy komplet łacznie z pompą, przepływka i ECU ???

Opublikowano (edytowane)

Zmieniłem cały silnik z osprzętem, ECU oraz wiazka silnika. Pompa została z 1,8 podobno takie same są. Dziś wsadzilem silnik 1,8 do tego auta który był dawca i podłączyłem vag com wyszedł tez błąd związany z ECU. I teraz zglupialem. Wiec postanowiłem zmienić stacyjke z pętla,immo i kluczyk. Niby trochę lepiej ale po odpaleniu chodzi z 10 s i gaśnie. Immo się nie pali. Jak odnaleźć i dodam gazu auto chodzi ale gdy puszcze to nie łapie wolnych obrotów i gaśnie. Jak ktoś coś wie to niech pisze na pw swój numer tel i zadzwonię bo pisząc tego się nie wytłumaczy. Jestem pod ścianą bo oba auta stoją...

Ps. Nie dokonczylem jeszcze wydechu i na środku trochę puszcza spaliny jeżeli to może mieć na coś wpływ...

Edytowane przez Przemo031
Opublikowano

Niestety ale do takich modów nie mam doświadczenia :(

Opublikowano

Dziwne to wszystko bo pare dni temu silnik chodzil idealnie w innym aucie. Moze ktos z was wie czy konieczne jest przelozenie cos jeszcze. Przypomne ze przelozylem caly silnik z osprzetem i wiazka elektryczna z komory silnika, Komputer ECU,immo,stacyjke z petla i kluczykiem. Wiem ze mozna dopisac immo i kluczyk ze starego auta ale narazie chce ustalic przyczyne tego zjawiska... Nie jest to moja pierwsza przekladka silnika...


Dzis zmienilem tak jak bylo na poczatku czyli immo kluczyk i stacyjka z mojego auta, a silnik, wiazka i ecu jest z drugiego auta... nic to nie zmienilo. Brak bledow immo jest tylko ten podany w tamcie. Jak odepne przeplywke to samochod kreci sie do konca ale jechac nie jedzie, szarpie,przerywa. Jak przepywka jest podpieta to samochod ma stabilniejsze wolne obroty i jak z nich schodzi to nie ma tak duzych zawachan,jechac tez nie chce, ale kreci sie do 4 tys i koniec... Czuc tez duze ilosci nieprzepalonego paliwa... zastanawiam sie nad wymiana pompy paliwa chodz watpie ze to jej wina.


A wiec tak wiecej bylo marudzenia niz to wszystko warte... Winna okazala sie pompa paliwa, cisnienia nie mierzylem ale nie pasowalo mi ze silnik przed przekladka dzialal a po juz nie... i po przelozeniu wszystkiego z elektryki i braku efektow poszedlem na calosc i wymienilem pompe paliwa... blad z tematu pojawa sie dlatego ze w aucie ktos wczesniej usuna immo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...